Вітаю! Не можу написати позитивний відгук, вибачте! Аптека оптових цін,м.Миколаїв,проспект Центральний 26 Б/2, при заявленому початку роботи о 8.00 не відчинилися навіть о 8.15! Мусила піти так і не дочекавшись відкриття,ліки замовленні забрати не змогла! Звернулася на так звану "гарячу лінію" - без результату!
Вітаємо! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що така ситуація сталася в нашій аптеці.
Щоб ми могли детально розібратись у ситуації, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть в чат на сайті Apteka911.ua Ваше звернення №1738013. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Київ, пр. Свободи 15/1. Спитала, для чого називати номер телефону, відповіли для бонусів. Я попросила списати мої бонуси, робітниця відмовила та почала мене ображати, та порекомендувала більше не користуватися цією аптекою. Скористуюсь порадою, аптек багато. Не отримала чек.
Вітаємо, Оксано! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що така ситуація сталася в нашій аптеці, ми прагнемо зробити все можливе, щоб виправити її. Щоб ми могли детально розібратись у ситуації, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть в чат на сайті Apteka911.ua Ваше звернення №1678014. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Хоч і робота поруч з домом, я нею дуже розчарована! Будьте готові до того, що проробивши рік Ви у відпустку не підете тоді, коли Вам зручно і потрібно, тому, що Вас нема ким замінити! Я розчарована! Окрім зарплати і те, що поруч з домом, мене більше нічого не влаштовує-одні нерви.
Доброго дня. Дякуємо, що піднімаєте важливі теми. Ми не ігноруємо зворотний зв’язок щодо навантаження — команда керівників постійно моніторить ситуацію в регіонах. Проте кожен випадок індивідуальний, і нам важливо розуміти деталі, аби дати змістовну відповідь.
Запрошуємо вас поділитись інформацією на пошту [email protected] — це допоможе нам не залишити ситуацію без уваги.
Чому працівник має собі шукати заміну на час своєї відпустки або лікарняного? Цим має займатись відділ кадрів! Чому б в таких випадках не зняти співробітника з середньої зміни з найближчої аптеки і не поставити в зміну на час відсутності основного працівника? Чому ми стоячи за касою по 13 годин не маємо права на офіційний обід, щоб банально поїсти і сходити... Читати відгук Чому працівник має собі шукати заміну на час своєї відпустки або лікарняного? Цим має займатись відділ кадрів! Чому б в таких випадках не зняти співробітника з середньої зміни з найближчої аптеки і не поставити в зміну на час відсутності основного працівника? Чому ми стоячи за касою по 13 годин не маємо права на офіційний обід, щоб банально поїсти і сходити в туалет? Будьласка, вирішить ці питання?
Вітаємо. Дякуємо що піднімаєте важливі теми. Ми не ігноруємо зворотній зв'язок щодо навантаження - команда керівників постійно моніторить ситуацію в регіонах. Проте кожен випадок індивідуальний, і нам важливо розуміти деталі, аби дати змістовну відповідь.
Запрошуємо вас поділитися інформацією на пошту [email protected] - це допоможе нам не залишити ситуацію без уваги.
Оформив онлайн замовлення, упаковка таблеток з трьох блістерів. При отриманні працівником було відкрито упаковку і один блістер замінений на інший з меншим терміном придатності. На моє зауваження та запитання для чого це потрібно робити? Я замовляв цілу упаковку? Пояснення в хамському вигляді: так передбачено в нашій програмі… Це як розуміти?! Не рекомендую відвідувати цю аптеку.
Добрий день, Володимир! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1567373. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
В цій аптеці є одна особа- працівник, яка вважає себе Богом, зухвала і хамовита. Відмовлялась продати антибіотик, який назначив лікар, але не встиг виписати рецепт, тому що все було дуже швидко і в телефонному режимі. І як з'ясувалося пізніше, вона не мала права відмовляти у продажі препарата ,який назначають при укусі кліщів і який потрібно прийняти на протязі кількох годин!
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1549311. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Забронювала ліки через таблетки юа, прийшла до аптеки, назвала номер броні, вона не те що на була не готова, фармацевт намагалась все запам'ятати, поверталась декілька разів бо комп'ютера, бо походу забула що в замовленні, довго дуже все пробивала, а потім так гарно виложила мені дрібні ампули та і все, зазвичай інші такі дрібні складають в бумажний пакетик, особливо якщо бронюю... Читати відгук Забронювала ліки через таблетки юа, прийшла до аптеки, назвала номер броні, вона не те що на була не готова, фармацевт намагалась все запам'ятати, поверталась декілька разів бо комп'ютера, бо походу забула що в замовленні, довго дуже все пробивала, а потім так гарно виложила мені дрібні ампули та і все, зазвичай інші такі дрібні складають в бумажний пакетик, особливо якщо бронюю через таблетки юа, я запитала а пакетик де? Здвтнула плечима...я запитала "я що лицем не вийшла що мені немає пакету? Просто подивилася... розумію що може дивний відгук, але це було капець як неприємно і не вічливо
Переваги:
В цій аптеці є інша фармацевт, дуже класна, бо працювала до цього медсестрою в дитячого лікаря, знає що до чого
Недоліки:
Немає де присісти, зайшла з дитиною, якій було погано
Вітаємо! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що така ситуація сталася в нашій аптеці, і ми прагнемо зробити все можливе, щоб виправити її. Ваше звернення №1360263. Ви дуже допоможете нам, якщо надасте детальну інформацію. Будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800-500-488 або напишіть в чат на сайті Apteka911.ua.
Замовлення 367512863. Купувала тонометр. Прийшла у аптеку, перевірити можна, поміряти тиск. Так нема ні столика, ні куточка облаштованого. Посеред аптеки стоїть шафа з напів порожніми полицями. В кутку стоїть генератор, прикритий картоном. Питаю, а як я мірятиму тиск? Настоячи? Принесла стільчик. А стіл де? Сідаєш боком до високого підвіконня, якось кладеш ту руку навхрест до тіла. Ну це... Читати відгук Замовлення 367512863. Купувала тонометр. Прийшла у аптеку, перевірити можна, поміряти тиск. Так нема ні столика, ні куточка облаштованого. Посеред аптеки стоїть шафа з напів порожніми полицями. В кутку стоїть генератор, прикритий картоном. Питаю, а як я мірятиму тиск? Настоячи? Принесла стільчик. А стіл де? Сідаєш боком до високого підвіконня, якось кладеш ту руку навхрест до тіла. Ну це знущання просто. На моє питання :" Де стіл?" - я почула :"Ще ніхто не скаржився." Тобто, мало того, що нема тонометр взагалі в аптеці, то ще коли купуєш - то міряти тиск в дивних позах під вікном.
Добрий день! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом для вирішення даного питання. Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності. Бажаємо Вам міцного здоров'я! Показати 1 відповідь
09.01.2024 зайшла придбати засоби за доглядом тіла або в наборі на подарунок. Не знайшла де взагалі стоять ці засоби, запитала у касира, на що отримала відповідь «Все що є в залі» коли я знову вирішила пошукати, мені касир вигукнула що є тільки Vichy. Перепитала чи це все (бо по факту вибору немає) на що інший касир відповіла «а вам що,... Читати відгук 09.01.2024 зайшла придбати засоби за доглядом тіла або в наборі на подарунок. Не знайшла де взагалі стоять ці засоби, запитала у касира, на що отримала відповідь «Все що є в залі» коли я знову вирішила пошукати, мені касир вигукнула що є тільки Vichy. Перепитала чи це все (бо по факту вибору немає) на що інший касир відповіла «а вам що, дешеве треба?» Шановне керівництво! Прошу довести до вашого персоналу як треба спілкуватись та проведіть інструктаж де що знаходиться! Аптека : м.Київ, Богдана Хмельницького, 31/27
Добрий день, Ірино! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1338871. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Добрий день, Світлано! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1308276. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Зробила бронювання в аптеці оптових цін в м.Миронівка за адресою вулиця Перемоги, 6. В замовленні був платифілін який вже був не потрібен (лікар скоригував лікування), прийшовши в аптеку за замовленням попросили фармацевта видалити з замовлення платифілін і відпустити всі інші препарати що в замовленні, на що фармацевт відповіла що вона цього зробити не може, потрібно скасувати замовлення і замовити... Читати відгук Зробила бронювання в аптеці оптових цін в м.Миронівка за адресою вулиця Перемоги, 6. В замовленні був платифілін який вже був не потрібен (лікар скоригував лікування), прийшовши в аптеку за замовленням попросили фармацевта видалити з замовлення платифілін і відпустити всі інші препарати що в замовленні, на що фармацевт відповіла що вона цього зробити не може, потрібно скасувати замовлення і замовити ще раз актуальні препарати або викупити все що є в замовленні. Це досить не зручно, і в інших аптеках замовння без проблем коренується, я вперше це почула. Що це за така політика компаніїї? Чи можливо фармацевт цього не захотіла робити? Зауважу що в замовленні був не один товар і досить не зручно було все це перезамовляти стоячи під аптекою. Обурена таким обслуговуванням!!!!
Замовляв ліки на сайті. Цікавинка в кінці оформлення замовлення _ ціна, що вказана на сайті, дійсна лише в одній з 11-и аптек у місті! Як так може бути?! адже аптеки належать до однієї мережі "Аптеки оптових ц...(ін)". Сайт взагалі по назві відрізняється: https://apteka911.ua/
Переваги:
Найнижчі\нижчі ціни на медикаменти
Недоліки:
Відмінність вартості препаратів на сайті та по факту при оформленні замовлення! Різниця в ціні більша ніж можлива знижка за промо-кодом.
Вітаємо Василь! Дуже прагнемо розібратися у цій ситуації, а тому просимо надати детальну інформацію. Ваше звернення №1225085. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів, бажаємо Вам здоровʼя!
Випадково купила не ті краплі для очей (Віаль звичайний замість Віаль сльоза). Вийшла з аптеки, дістаю з упаковки, дивлюсь що флакон не той як я зазвичай користуюсь. Повернулась до аптеки, думала може обміняють. В аптеці сказали, що так, обміняти можна, при умові що флакон не відкривали, але треба зателефонувати на гарячу лінію, щоб підтвердили. Я ж у повній упевненості, бо... Читати відгук Випадково купила не ті краплі для очей (Віаль звичайний замість Віаль сльоза). Вийшла з аптеки, дістаю з упаковки, дивлюсь що флакон не той як я зазвичай користуюсь. Повернулась до аптеки, думала може обміняють. В аптеці сказали, що так, обміняти можна, при умові що флакон не відкривали, але треба зателефонувати на гарячу лінію, щоб підтвердили.
Я ж у повній упевненості, бо флакон тільки дістала і положила в упаковку, навіщо капати собі в очі непідходящі ліки, дзвоню на цю "гарячу" лінію. 4 рази (!), в суботу в обід, слухавку ніхто не брав. Ну ок, може сплять. На слідуючий день зайшла знову до аптеки, дзвоню на гарячу лінію, на цей раз слухавку взяли. Тим часом фармацевт в аптеці (вже інша зміна) каже, що обміняти не можна. Я кажу, що дзвоню на гарячу лінію, давайте все ж таки спробуємо. Вона погодилася. Перевіряє цілісність упаковки, бере флакон, відкручує, і тицяє наконечником флакона собі по руці. Я кажу, що ви робите, ним вже не можна буде користуватися. А вона тицяла-тицяла, і каже що цілісність флакона порушена, з нього витекла крапля, тому повернення неможливе. Тобто вважаючи, що я флакон навіть і не думала відкривати, виходить, що або вона його зкрутила, або мені такий "скручений" флакон продали в аптеці. На гарячій лінії з цим питанням мене "послали", сказавши що то я скрутила флакон.
В мене питання не до того, що гроші не повернули. Логічний висновок - виходить, що кожен товар, який я тут купую, може бути скручений. Або моїми краплями водили по руці. Уявіть, якби та крапля не витекла, і зробили повернення, то наступний покупець міг би занести собі в очі інфекцію. Не здивуюсь, якщо з таким підходом до санітарії там і таблетки можуть розсипати на підлогу, а потім зібрати, бо "нічого страшного". А ще фармацевт казала, що Віаль звичайний и Віаль сльоза це однакові препарати (я ще на цьому моменті здогадалася, що в мене будуть проблеми ).
Так багато запитань, і так мало відповідей. Взагалі не жалко тих 140 грн, хай це буде мені ціна за урок, що весь товар в аптеках потрібно перевіряти ще на касі, а в цій аптеці більше не купляти.
Доброго дня, Таісія. Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом для вирішення даного питання. Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності. Бажаємо Вам міцного здоров'я!
Город Днепр,улица Терещенковская. Хотела купить определенный препарат,фармацевт сказала цену и начала отговаривать его брать,вместо этого пробила мне препарат в 3 раза дороже нужного. На мою просьбу продать то что я попросила отреагировала негативно. Когда я спросила какая дозировка у него,потому что инструкции не было,фармацевт сказала: «В интернете посмотришь ». Хотела бы узнать что это за отношение и почему человек специально... Читати відгук Город Днепр,улица Терещенковская. Хотела купить определенный препарат,фармацевт сказала цену и начала отговаривать его брать,вместо этого пробила мне препарат в 3 раза дороже нужного. На мою просьбу продать то что я попросила отреагировала негативно. Когда я спросила какая дозировка у него,потому что инструкции не было,фармацевт сказала: «В интернете посмотришь ». Хотела бы узнать что это за отношение и почему человек специально обученный говорит смотреть в интернете информацию о дозировке препарата,который сильно влияет на давление.
Доброго дня, Діана! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення 1136042. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Доброго дня! Пишу негативний відгук на фармацевта Аптеки оптових цін по вул. Святошинська 27-г, М. Вишневе. При уточненні ліків мені надали відповідь про їх відсутність в аптеці, разом з тим при інтернет бронюванні ці ліки були в наявності. На моє запитання як це можливо відповідь була приголомшлива - ви до мене не підходили,иі я з вами не спілкувалася. Я запропонував... Читати відгук Доброго дня! Пишу негативний відгук на фармацевта Аптеки оптових цін по вул. Святошинська 27-г, М. Вишневе. При уточненні ліків мені надали відповідь про їх відсутність в аптеці, разом з тим при інтернет бронюванні ці ліки були в наявності. На моє запитання як це можливо відповідь була приголомшлива - ви до мене не підходили,иі я з вами не спілкувалася. Я запропонував переглянути відео, щоб підтвердити або спростувати її таку впевнену відповідь. Після перегляду була відповідь, ви не " орасепт" сказали а "уросепт". Нехай я помилився в назві, але на питання чи не хотіла б фармацевт банально вибачитися за слова " я вас не бачила і ви до мене не підходили" відповідь була негативна. Прошу звернути увагу керівництва на такі випадки.
Доброго дня, Олександр! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення 1130439. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Аптека оптовых цен Харьков пр-т Людвига Свободы 52А. Попросила у фармацевта альбуцид против воспаления глаз. Сказала, что нет. Продала Визилотон ( против сухости) . Сказала что это тоже что и Альбуцид. Прийдя домой зашла на сайт аптеки , вижу, что есть Сульфацид( тоже что и альбуцид). Объясните, что это некомпетентность фармацевта? Или желание продать товар, который дороже?
Вітаємо! Дуже прагнемо розібратися у цій ситуації, а тому просимо надати детальну інформацію . Ваше звернення №1114200. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів, бажаємо Вам здоровʼя!
Есть аптеки, где фармацевты дорожат своим рабочим местом и репутацией сети аптек, а есть просто аптека оптовых цен, как отдельный вид искусства. Не часто делаю заказ в этой сети, хотя она просто находится возле дома по одной простой причине, делая заказ с надеждой, что приедешь быстро заберешь его и уедешь, этот вариант точно не причиним к аптеке. Приехал, сказал номер... Читати відгук Есть аптеки, где фармацевты дорожат своим рабочим местом и репутацией сети аптек, а есть просто аптека оптовых цен, как отдельный вид искусства. Не часто делаю заказ в этой сети, хотя она просто находится возле дома по одной простой причине, делая заказ с надеждой, что приедешь быстро заберешь его и уедешь, этот вариант точно не причиним к аптеке. Приехал, сказал номер и можно с гордостью смотреть сериал в телефоне, так как ваш заказ мало что не собран, его начинают не торопясь собирать при вас еще и постоянно спрашивая, ты не видела где тот-то препарат. А в итоге вас скажут, извините не все позиции присутствуют или количество нужное. Так вот, последний раз моего посещения просто подбил черту, 15 мин. Проверенные в аптеке, где за мной был всего один посетитель и тот ушел и до меня никого не было, заставляет сделать вывод, что сеть отдана на растерзание его сотрудников в изощренной форме, других пояснений у меня нет. В общем не рекомендую аптеку, не верите, проверьте. Фраза да пишите отзыв куда хотите, это ваше право подчеркнула мою мысль. Сейчас конечно будут писать в оправдание, извините за ситуацию мы проведем беседу с сотрудниками точно не повлияет на мое отношение к сети. Уважающий себя руководитель обязательно проводит тренинг с сотрудниками как правильно работать для повышения рейтинга сети, но это не ваш случай. Не болейте, и не ходите в ближайшие аптеки к дому, ходите в адекватные
Вітаємо! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та розібратися у ситуації. Ваше звернення №1001820. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.,
Зробила замовлення на антибіотик, попросила сина забрати, рецепт забув, провізор замість того щоб відмовити у продажу антибіотика без рецепта ( хоча всі знають, що їх продають без рецепта) втюхала йому пробіотики, які коштують в півтора рази дорожче чим той антибіотик. Якщо б він мені був би потрібен, то я його включила б замовлення! Що це за умови? Продам антибіотик,... Читати відгук Зробила замовлення на антибіотик, попросила сина забрати, рецепт забув, провізор замість того щоб відмовити у продажу антибіотика без рецепта ( хоча всі знають, що їх продають без рецепта) втюхала йому пробіотики, які коштують в півтора рази дорожче чим той антибіотик. Якщо б він мені був би потрібен, то я його включила б замовлення! Що це за умови? Продам антибіотик, якщо купити пробіотики?! Що це за бізнес? Біла Церква, проспект Незалежності 53
Вітаємо,Зоя! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №924172. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Скажіть, чи повинен фармацевт, замість лікарського засобу, відпустити покупцю БАД (сорбент), який має абсолютно інший склад і, відповідно, іншу дію спричиняє на організм? Якщо конкретно, то як можна замість "Алмагель Нео" порадити взяти "Силіцеа"? Я не просила сорбент, я просила ліки від здуття, про що чітко сказала! Мені дихнути важко на повну, а я ще й маю якось випити склянку... Читати відгук Скажіть, чи повинен фармацевт, замість лікарського засобу, відпустити покупцю БАД (сорбент), який має абсолютно інший склад і, відповідно, іншу дію спричиняє на організм? Якщо конкретно, то як можна замість "Алмагель Нео" порадити взяти "Силіцеа"? Я не просила сорбент, я просила ліки від здуття, про що чітко сказала! Мені дихнути важко на повну, а я ще й маю якось випити склянку води! Наскільки я розумію, в аптеці не дарма мають працювати фармацевти, а не продавці, які ніт не розуміють в ліках! Тож, зверніть, будь ласка, увагу на аптеку на вул. Глушкова, 31А, м. Київ, саме там і сталася така неприємна ситуація.
Вітаємо, Альона! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №911790. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів
Доброго дня! Сьогодні (01.12.23) завітала до Вашої аптеки у місті Вінниця за адресою Київська 74. Попросила краплі для носа, на що фармацевт Світлана (білява) відповіла: «Шо? Голосніше треба говорити!» Ця репліка супроводжувалась вкрай незадоволеним, навіть скривленим обличчям, і роздратуваністю. Мені стало так неприємно, що одразу перехотілося щось купувати. Подякувала і вийшла . Зверніть, будь ласка, увагу. Дякую!
Вітаємо! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №745111. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів
Была куратор Юля и аптекам помогала и по человечески относилась,можно было все спросить и поможет и подскажет.Убрали и поставили Владимира Анатольевича Лелюшка-только требует продавать то,что ему выгодно и занимается сплетнями.Верните нормального куратора Юлю!!!
Ціни приємні, двічі робила замовлення через сайті на адресу Ревуцького, 12 та 12/1, але ліки забрати не можна, бо аптека зачинена або немає світла і замовлення отримати немає як. Можна ж повідомлення надіслати про те, що не працюєте чи як? Хвора людина їде забрати ліки, бо її сповістили типу замовлення є, а доводиться їх купляти в іншій аптеці, де і... Читати відгук Ціни приємні, двічі робила замовлення через сайті на адресу Ревуцького, 12 та 12/1, але ліки забрати не можна, бо аптека зачинена або немає світла і замовлення отримати немає як. Можна ж повідомлення надіслати про те, що не працюєте чи як? Хвора людина їде забрати ліки, бо її сповістили типу замовлення є, а доводиться їх купляти в іншій аптеці, де і світло є, і щоби оплатити безналом працівник на вулицю вибігає шукати мережу. Чому ви не зацікавлені? Розраховувати на вас не можна, шкода.
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No167941. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
В аптеці по вул.Свободи зайшла купити призначені дитині магне-б-6.Дівчина сказала,що є дешевші і пити 1 таблетку.Я купила,потім вдома почитала і зрозуміла,що це-біодобавка і якість зовсім не та!!Пояснення було від аптекаря,що їх начальниця заставляє продавать ,бо гроши за це получа!
Сегодня супруга "обслуживалась" в аптеке оптовых цен в Николаеве по адресу: Космонавтов 128Г/2. Зайдя в аптеку, увидела там молодую женщину без маски. При этом женщина чихала и кашляла. Супруга подождала на улице, ожидая пока аптеку не покинет больная. Затем, зайдя в аптеку, спросила парня с необычной "прической", который был за стойкой, почему мол он обслуживает клиентов без маски. Ответ был... Читати відгук Сегодня супруга "обслуживалась" в аптеке оптовых цен в Николаеве по адресу: Космонавтов 128Г/2. Зайдя в аптеку, увидела там молодую женщину без маски. При этом женщина чихала и кашляла. Супруга подождала на улице, ожидая пока аптеку не покинет больная. Затем, зайдя в аптеку, спросила парня с необычной "прической", который был за стойкой, почему мол он обслуживает клиентов без маски. Ответ был в стиле его внешнего вида - покупайте что вам нужно и не задавайте лишних вопросов. Будем обходить эту аптеку десятой дорогой.
Переваги:
Приемлемые цены
Недоліки:
Хамство и некомпетентность пацана в роли фармацевта
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No33143. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Сделала интернет заказ, пришел номер брони. Зашла в аптеку, выстояла очередь. Как дошла моя - на повышенных тонах провизор высказала, что заказ не готов - нужно подождать. Я ответила, что да, я стою, жду - собирайте. В итоге она бросает меня, идет обслуживать следующего клиента. Что она хотела мне доказать? Нопонятно… типа гель-змазка у них делать заказы через интернет?
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No30563. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No28273. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Аптека оптовых цен .пр Гагарина 17 .Кривой Рог. 14 декабря 2021 заказал через интернет зубную нить флосс. Провизор отказалась продать ввиду того ,что я без маски. Или купите маску в этой аптеке! Владельцу сети аптек, я так понимаю, не нужны деньги? Я пошёл в другую аптеку,продали без проблем! Нонсенс!
Користувалась послугами даної аптеки вже давно, все було гаразд, зробила інтернет замовлення, прийшла в аптеку, отримала інше замовлення, не може, так як за адресою Шевченка 44 у нас в місті 2 аптеки, кошти мені повертати не збирались, дівчина вказала на телефон на стіні "Телефонуйте, ми нічого зробити не можемо". Підтримка не відповідає, кошти мені так ніхто і не повернув +... Читати відгук Користувалась послугами даної аптеки вже давно, все було гаразд, зробила інтернет замовлення, прийшла в аптеку, отримала інше замовлення, не може, так як за адресою Шевченка 44 у нас в місті 2 аптеки, кошти мені повертати не збирались, дівчина вказала на телефон на стіні "Телефонуйте, ми нічого зробити не можемо". Підтримка не відповідає, кошти мені так ніхто і не повернув + на руках препарат, що мені зовсім не потрібний.
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No21506. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати краще для наших клієнтів
Поехала купить ушные капли ребёнку. Предварительно посмотрела в инете сколько стоят (82грн), а в аптеке по месту оказалось 106грн. Дело было поздно вечером и не было время искать другую аптеку, ребёнок мучался от боли. Но хорошо что были с собой деньги, а если бы нет (например последнее)...
Керівництво жахливе, тому що коли колектив каже, що завідуюча матами до всіх відноситься дівчат в колективі ніби ти лайно, то керівництво закриває очі на скарги і колективну скаргу навіть не розглядає, тому в аптеці за 1 рік може звільнитись 4 людині. Графік жахливий можуть заставити виходити по 4,5 робочих днів по 13 годин, тому що нема кому робити, може бути... Читати відгук Керівництво жахливе, тому що коли колектив каже, що завідуюча матами до всіх відноситься дівчат в колективі ніби ти лайно, то керівництво закриває очі на скарги і колективну скаргу навіть не розглядає, тому в аптеці за 1 рік може звільнитись 4 людині. Графік жахливий можуть заставити виходити по 4,5 робочих днів по 13 годин, тому що нема кому робити, може бути що одна людина на сесії, інша захворіла, а третя у відпустці і це продовжується цілий рік, тому що в колективі 10 людей, 2/2 графіка який обіцяли можете про це забути. Керівництво не цінує своїх співробітників їм абсолютно все одно на тебе. Штрафують за будь яку дрібницю, але коли ти вже працюєш як робот і завідуюча навіть присісти не дозволяє поки немає людей, тоді штрафів не буде в тебе. Постійно в плани продажів ставлять різні БАДИ їхнього виробництва абсолютно не понятної якості, і ти мусиш людям впарювати щоб заробити собі гроші.Керівництву я можу тільки побажати щоб вони не тільки при відборі персоналу дивились на професійні якості а ще на людяність ! Тому що наберуть старих маразматиків, аферисток які крадуть зі своєї ж аптеки, а нормальні молоді дівчата перстпективні мусять звільнятись через таких завідуючих які можуть руку підняти на тебе, принизити, кричати на тебе. Тому в першу чергу я вам бажаю якщо ви поставити той відеонагляд то не тільки звертайте увагу на те що пакет не запропонувала, але на те яка у колективі погана і нецензурна лексика.
Обслуговування не на рівні
Мусила піти так і не дочекавшись відкриття,ліки замовленні забрати не змогла! Звернулася на так звану "гарячу лінію" - без результату!
Щоб ми могли детально розібратись у ситуації, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть в чат на сайті Apteka911.ua
Ваше звернення №1738013.
Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Жахливе відношення
Щоб ми могли детально розібратись у ситуації, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть в чат на сайті Apteka911.ua
Ваше звернення №1678014.
Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Організаційні питання
Запрошуємо вас поділитись інформацією на пошту [email protected] — це допоможе нам не залишити ситуацію без уваги.
Організаційні питання
Дякуємо що піднімаєте важливі теми. Ми не ігноруємо зворотній зв'язок щодо навантаження - команда керівників постійно моніторить ситуацію в регіонах. Проте кожен випадок індивідуальний, і нам важливо розуміти деталі, аби дати змістовну відповідь.
Запрошуємо вас поділитися інформацією на пошту [email protected] - це допоможе нам не залишити ситуацію без уваги.
пр.Академіка Глушкова 31А, Київ
Київ, В. Доманицького1/5
Погане обслуговування
Ви дуже допоможете нам, якщо надасте детальну інформацію. Будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800-500-488 або напишіть в чат на сайті Apteka911.ua.
Де тонометр? Де зручності? Як міряти тиск? Настоячи?
Питаю, а як я мірятиму тиск? Настоячи? Принесла стільчик. А стіл де? Сідаєш боком до високого підвіконня, якось кладеш ту руку навхрест до тіла. Ну це... Читати відгук Замовлення 367512863. Купувала тонометр. Прийшла у аптеку, перевірити можна, поміряти тиск. Так нема ні столика, ні куточка облаштованого. Посеред аптеки стоїть шафа з напів порожніми полицями. В кутку стоїть генератор, прикритий картоном.
Питаю, а як я мірятиму тиск? Настоячи? Принесла стільчик. А стіл де? Сідаєш боком до високого підвіконня, якось кладеш ту руку навхрест до тіла. Ну це знущання просто. На моє питання :" Де стіл?" - я почула :"Ще ніхто не скаржився."
Тобто, мало того, що нема тонометр взагалі в аптеці, то ще коли купуєш - то міряти тиск в дивних позах під вікном.
Халатне відношення до покупців
Шановне керівництво! Прошу довести до вашого персоналу як треба спілкуватись та проведіть інструктаж де що знаходиться!
Аптека : м.Київ, Богдана Хмельницького, 31/27
Глухів Терещенко 28
Нема бажання навіть заходити.
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1308276. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Погане обслуговування
В замовленні був платифілін який вже був не потрібен (лікар скоригував лікування), прийшовши в аптеку за замовленням попросили фармацевта видалити з замовлення платифілін і відпустити всі інші препарати що в замовленні, на що фармацевт відповіла що вона цього зробити не може, потрібно скасувати замовлення і замовити... Читати відгук Зробила бронювання в аптеці оптових цін в м.Миронівка за адресою вулиця Перемоги, 6.
В замовленні був платифілін який вже був не потрібен (лікар скоригував лікування), прийшовши в аптеку за замовленням попросили фармацевта видалити з замовлення платифілін і відпустити всі інші препарати що в замовленні, на що фармацевт відповіла що вона цього зробити не може, потрібно скасувати замовлення і замовити ще раз актуальні препарати або викупити все що є в замовленні.
Це досить не зручно, і в інших аптеках замовння без проблем коренується, я вперше це почула. Що це за така політика компаніїї? Чи можливо фармацевт цього не захотіла робити?
Зауважу що в замовленні був не один товар і досить не зручно було все це перезамовляти стоячи під аптекою.
Обурена таким обслуговуванням!!!!
Невідповідність ціні на сайті та по-факту в аптеці
Дуже прагнемо розібратися у цій ситуації, а тому просимо надати детальну інформацію. Ваше звернення №1225085. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів, бажаємо Вам здоровʼя!
Не компетентні працівники м.Красноград
Я ж у повній упевненості, бо... Читати відгук Випадково купила не ті краплі для очей (Віаль звичайний замість Віаль сльоза). Вийшла з аптеки, дістаю з упаковки, дивлюсь що флакон не той як я зазвичай користуюсь. Повернулась до аптеки, думала може обміняють. В аптеці сказали, що так, обміняти можна, при умові що флакон не відкривали, але треба зателефонувати на гарячу лінію, щоб підтвердили.
Я ж у повній упевненості, бо флакон тільки дістала і положила в упаковку, навіщо капати собі в очі непідходящі ліки, дзвоню на цю "гарячу" лінію. 4 рази (!), в суботу в обід, слухавку ніхто не брав. Ну ок, може сплять.
На слідуючий день зайшла знову до аптеки, дзвоню на гарячу лінію, на цей раз слухавку взяли. Тим часом фармацевт в аптеці (вже інша зміна) каже, що обміняти не можна. Я кажу, що дзвоню на гарячу лінію, давайте все ж таки спробуємо. Вона погодилася.
Перевіряє цілісність упаковки, бере флакон, відкручує, і тицяє наконечником флакона собі по руці. Я кажу, що ви робите, ним вже не можна буде користуватися. А вона тицяла-тицяла, і каже що цілісність флакона порушена, з нього витекла крапля, тому повернення неможливе.
Тобто вважаючи, що я флакон навіть і не думала відкривати, виходить, що або вона його зкрутила, або мені такий "скручений" флакон продали в аптеці. На гарячій лінії з цим питанням мене "послали", сказавши що то я скрутила флакон.
В мене питання не до того, що гроші не повернули. Логічний висновок - виходить, що кожен товар, який я тут купую, може бути скручений. Або моїми краплями водили по руці. Уявіть, якби та крапля не витекла, і зробили повернення, то наступний покупець міг би занести собі в очі інфекцію. Не здивуюсь, якщо з таким підходом до санітарії там і таблетки можуть розсипати на підлогу, а потім зібрати, бо "нічого страшного".
А ще фармацевт казала, що Віаль звичайний и Віаль сльоза це однакові препарати (я ще на цьому моменті здогадалася, що в мене будуть проблеми
Так багато запитань, і так мало відповідей. Взагалі не жалко тих 140 грн, хай це буде мені ціна за урок, що весь товар в аптеках потрібно перевіряти ще на касі, а в цій аптеці більше не купляти.
Негативное поведение фармацевта
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення 1136042. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Негативна поведінка фармацевта
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення 1130439. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Некомпетентные фармацевты
Дуже прагнемо розібратися у цій ситуації, а тому просимо надати детальну інформацію . Ваше звернення №1114200. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів, бажаємо Вам здоровʼя!
Мои рекомендации посетить аптеку отсутствуют
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та розібратися у ситуації. Ваше звернення №1001820. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.,
Супутні товари
антибіотик. Якщо б він мені був би потрібен, то я його включила б замовлення! Що це за умови? Продам антибіотик,... Читати відгук Зробила замовлення на антибіотик, попросила сина забрати, рецепт забув, провізор замість того щоб відмовити у продажу антибіотика без рецепта ( хоча всі знають, що їх продають без рецепта) втюхала йому пробіотики, які коштують в півтора рази дорожче чим той
антибіотик. Якщо б він мені був би потрібен, то я його включила б замовлення! Що це за умови? Продам антибіотик, якщо купити пробіотики?! Що це за бізнес? Біла Церква, проспект Незалежності 53
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №924172. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Некомпетентний співробітник
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №911790. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів
Неввічливий персонал
Зверніть, будь ласка, увагу.
Дякую!
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №745111. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів
Обратите внимание на кураторов
Не можна забрати замовлення
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No167941. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Не лікують,а наварюють гроші.м.Шостка
Хамское отношение и обслуживание без масок
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No33143. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Покупка лекарств в Теплодаре
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No30563. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Наценка в ночное время
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No28273. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Не продали товар.
Не повернули кошти за НЕ мій препарат
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення No21506. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати краще для наших клієнтів
Цена выше чем указано на сайте и выше чем во всех аптеках города
Відгук мережу 911, місто Рівне