Поїздка з перевізником D.M.D group залишила вкрай негативне враження. Водії поводились абсолютно неприпустимо.
Під час подорожі з Будапешта до України пасажирам не дозволяли користуватися туалетом у автобусі, хоча він був наявний і вказівка на його наявність була зазначена перед бронюванням квитка. [Я думаю багато хто звертає саме на цей пунктик увагу, бо витримати 30 год. у дорозі без туалету досить важко]. Водії вказали, що похід до туалету буде «по ключику», який ви повинні кожного разу брати у водія, пройшовши всим автобусом, потім замкнути туалет і віднести їм назад. А потім і взагалі закрили, коли чекали чергу на кордоні, але про це згодом ⬇️
Поведінка водіїв була грубою і непрофесійною. Вони голосно вмикали музику о 01:00 ночі, не зважаючи на прохання пасажирів зменшити гучність.
Особливо обурила ситуація на кордоні, коли не дозволили виходити з автобуса, і при цьому туалет залишався зачиненим. Один з водіїв відчинив двері, щоб "провітрити", і маленька дитина, скориставшись моментом, вийшла з автобуса. Водії одразу закрили двері, залишивши дитину саму надворі, і лише байдуже прокоментували, що "не потрібно було виходити".
Крім того, перед посадкою у автобус водії забороняли входити з кавою з кришечкою. Одного чоловіка це дуже обурило, і він запитав чому так, на що водії просто почали погрожувати викликати поліцію, що здалося абсурдним.
До того ж, у квитку вказаний графік маршруту автобуса, за яким у Львові повинна бути пересадка. «ЗА ГРАФІКОМ» відправлення зі Львова має бути об 11:00 год., але відбулося таке відправлення о 15:30 (!!!). Зазначу, це звичайна пересадка, не проходження кордону!
Цей досвід був дуже розчаровуючим, і я настійно не рекомендую користуватися послугами D.M.D group. Організація, яка не забезпечує належний сервіс та безпеку пасажирів, не варта довіри.
Рекомендую уникати цього перевізника і вибирати більш відповідальні компанії для подорожей. 2 згодні
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!! - Відгуки про D.M.D. Group
Під час подорожі з Будапешта до України пасажирам не дозволяли користуватися туалетом у автобусі, хоча він був наявний і вказівка на його наявність була зазначена перед бронюванням квитка. [Я думаю багато хто звертає саме на цей пунктик увагу, бо витримати 30 год. у дорозі без туалету досить важко]. Водії вказали, що похід до туалету буде «по ключику», який ви повинні кожного разу брати у водія, пройшовши всим автобусом, потім замкнути туалет і віднести їм назад. А потім і взагалі закрили, коли чекали чергу на кордоні, але про це згодом ⬇️
Поведінка водіїв була грубою і непрофесійною. Вони голосно вмикали музику о 01:00 ночі, не зважаючи на прохання пасажирів зменшити гучність.
Особливо обурила ситуація на кордоні, коли не дозволили виходити з автобуса, і при цьому туалет залишався зачиненим. Один з водіїв відчинив двері, щоб "провітрити", і маленька дитина, скориставшись моментом, вийшла з автобуса. Водії одразу закрили двері, залишивши дитину саму надворі, і лише байдуже прокоментували, що "не потрібно було виходити".
Крім того, перед посадкою у автобус водії забороняли входити з кавою з кришечкою. Одного чоловіка це дуже обурило, і він запитав чому так, на що водії просто почали погрожувати викликати поліцію, що здалося абсурдним.
До того ж, у квитку вказаний графік маршруту автобуса, за яким у Львові повинна бути пересадка. «ЗА ГРАФІКОМ» відправлення зі Львова має бути об 11:00 год., але відбулося таке відправлення о 15:30 (!!!). Зазначу, це звичайна пересадка, не проходження кордону!
Цей досвід був дуже розчаровуючим, і я настійно не рекомендую користуватися послугами D.M.D group. Організація, яка не забезпечує належний сервіс та безпеку пасажирів, не варта довіри.
Рекомендую уникати цього перевізника і вибирати більш відповідальні компанії для подорожей.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку