Добрий день, хочу залишити відгук про користування цією компанією. Їхала автобусом, що прямує з аеропорту Будапешта до Києва. Автобус двоповерховий, зручний, в цьому плані все було чудово.
Але жоден з контактних номерів, які вказані на квитку не відповідали! Це дуже неприємно, бо я знаходилась сама в незнайомому місті, без інформації де мені взагалі шукати автобус, як він виглядає, а звʼязатися ні з ким не можу. Це було дуже нервово, і я не розумію чому взагалі так сталося, навіщо тоді взагалі на квитках вказувати номер, з яким не можна вийти на звʼязок.
По-друге, пересадка у місті Львів. Нам сказали очікувати 40 хвилин і тоді ми вирушаємо. А ми простояли півтори години, звичайно ж, запізнилися до Києва. На квитку вказано, що прибуття о 5 вечора, водій сказав, що приїдемо о 21 годині, а по факту - о 22.
По-третє, наш автобус зламався по дорозі. Люди почали панікувати та нервувати, бо багато хто запізнювався на потяги.
По-четверте, для таких складних рейсів, особливо, якщо автобус має технічні проблеми, має бути декілька водіїв, одній людині дуже складно!
І по-пʼяте, в салоні настільки брудно, що речі, що знаходились у відділені вище сидячих місць були повністю у пилюці.
До речі, написала цей відгук в особисті повідомлення на офіційну сторінку цього перевізника в інстаграмі. Але реакції ніякої - просто прочитали та проігнорували. Добре, тоді отримайте публічний відгук)
Не рекомендую - Відгуки про D.M.D. Group
Але жоден з контактних номерів, які вказані на квитку не відповідали! Це дуже неприємно, бо я знаходилась сама в незнайомому місті, без інформації де мені взагалі шукати автобус, як він виглядає, а звʼязатися ні з ким не можу. Це було дуже нервово, і я не розумію чому взагалі так сталося, навіщо тоді взагалі на квитках вказувати номер, з яким не можна вийти на звʼязок.
По-друге, пересадка у місті Львів. Нам сказали очікувати 40 хвилин і тоді ми вирушаємо. А ми простояли півтори години, звичайно ж, запізнилися до Києва. На квитку вказано, що прибуття о 5 вечора, водій сказав, що приїдемо о 21 годині, а по факту - о 22.
По-третє, наш автобус зламався по дорозі. Люди почали панікувати та нервувати, бо багато хто запізнювався на потяги.
По-четверте, для таких складних рейсів, особливо, якщо автобус має технічні проблеми, має бути декілька водіїв, одній людині дуже складно!
І по-пʼяте, в салоні настільки брудно, що речі, що знаходились у відділені вище сидячих місць були повністю у пилюці.
До речі, написала цей відгук в особисті повідомлення на офіційну сторінку цього перевізника в інстаграмі. Але реакції ніякої - просто прочитали та проігнорували. Добре, тоді отримайте публічний відгук)
відгук
Коментарі до відгуку