На сайті перевізник позиціонує себе, як комфорт, якість і надійність. А на ділі купа проблем, незручностей, безвідповідальність та дезінформація. Здається, перевізник піклується про те, щоб зібрати більше коштів. Прочитала попередні відгуки, моя жахлива поїздка (навіть поїздкою це не можна назвати) - це не випадковість, а тенденція як перевізник здійснює рейси.
Ми купили квитки на маршрут Ужгород-Братислава 25 червня 2022 року рейс об 20.30 виїхали з Ужгорода до кордону через ЧОП/ Захонь. Приїхали до Братислави лише 27 червня 2022 об 3ій ночі. Тобто рейс тривав 30 ГОДИН!! Купували білети напряму в DMD Group перевізника. Перед поїздкою запитували по телефону скільки приблизно може зайняти вся поїздка враховуючи перехід кордону, нас поінформували, що 9-10 годин. В результаті ми проходили український кордон 12 годин. Але це ще нічого. О 10ій ранку перейшли український кордон, аж раптом між українським і угорським кордоном ЗЛАМАВСЯ АВТОБУС. Хоча ми спостерігали, що водії налаштовували автобус ще з вечора, коли стояли в черзі до кордону. Тобто автобус вже не був справним. Об 10-11 годині ранку нам водії сказали, що новий автобус з'явиться через 1,5 години, який ніби як їде зі Стрию (хоча по карті зі Стрию до Чопа - це мінімум 3год)! В результаті ми чекали біля 8 годин і нас протягом всього часу годували обіцянками, що от-от приїде автобус на заміну через годину, через 40 хв. Виявилося що ми чекаємо на рейсовий автобус, який закінчує поїздку по Україні. Тобто нам весь цей час БРЕХАЛИ! Мав приїхати пустий автобус на заміну, який митниця пропустила б без черги, однак знову дезінформація - виявилося, що автобус їхав з людьми і тому мав стояти в черзі на паспортний контроль. Що також забрало час!
В результаті ми стояли 10 годин в день на спеці між двома митницями, з неможливістю повернення коштів (3000 грн за двох) - водії відмовилися віддавати кошти, або надавати будь який контакт керівника. Також звонили на всі можливі контакти, ніхто не надав нам точної інформації про прибуття нового автобусу.
Об 20 годині вечора ми перейшли угорський кордон.
Такі ЧП, як поломка автобусу трапляються, однак у компанії міжнародних перевезень мають бути вироблені чіткі заходи реагування на ситуацію. Повернення коштів пасажирів одразу при виникненні ЧП та достовірне інформування, для того щоб пасажири далі могли вирішувати або шукати альтернативні шляхи виїзду, або ж очікувати біля 8 годин на заміну автобусу!
В результаті: 1) Зірвані поїздки, квитки та плани! По приїзду до Братислави ми мали плани в місті, і того ж дня мали їхати з Братислави іншим автобусом до Відня. 1)витрачений час - замість обіцяних 9-10 годин, маршрут зайняв 30 годин, тобто більше доби !!! Ми не встигли в Братиславу і не встигали на останній з усіх можливих вечірніх автобусів з Братислави, чи з Будапешту, - до Відня (26 червня), де був заброньований готель! 2) Супутні втрати. Ми по серед ночі об 3.00, 27 червня, опинитися на вокзалі на вулиці без можливості десь зупинитися в місті або доїхати кудись в місті!! І чекали на перший автобус о 6й до Відня. Заброньований готель в Відні, на цю добу що ми добиралися, виявився непотрібним. Втрачені кошти за готель.
Однак ситуації можна було б запобігти, якби перевізник одразу віддав кошти при виявленні поломки і правдиво поінформував щодо очікування наступного автобусу, і ми могли б доїхати іншими шляхами вдень, а не стояли ще +10 годин між двома кордонами до вечора!
Також їхали цим же перевізником назад (бо заздалегідь були куплені білети) - автобус запізнився майже на годину, і одній людині з купленим білетом довелося сидіти на запасному місці біля водія!! Про які якісні послуги може йти мова взагалі. Не купуйте білети в D.M.D. Group. Є альтернативні перевізники - купуйте в них.
Не поїздка, а просто абсурд! - Відгуки про D.M.D. Group
А на ділі купа проблем, незручностей, безвідповідальність та дезінформація. Здається, перевізник піклується про те, щоб зібрати більше коштів. Прочитала попередні відгуки, моя жахлива поїздка (навіть поїздкою це не можна назвати) - це не випадковість, а тенденція як перевізник здійснює рейси.
Ми купили квитки на маршрут Ужгород-Братислава 25 червня 2022 року рейс об 20.30 виїхали з Ужгорода до кордону через ЧОП/ Захонь. Приїхали до Братислави лише 27 червня 2022 об 3ій ночі. Тобто рейс тривав 30 ГОДИН!!
Купували білети напряму в DMD Group перевізника. Перед поїздкою запитували по телефону скільки приблизно може зайняти вся поїздка враховуючи перехід кордону, нас поінформували, що 9-10 годин. В результаті ми проходили український кордон 12 годин. Але це ще нічого. О 10ій ранку перейшли український кордон, аж раптом між українським і угорським кордоном ЗЛАМАВСЯ АВТОБУС. Хоча ми спостерігали, що водії налаштовували автобус ще з вечора, коли стояли в черзі до кордону. Тобто автобус вже не був справним.
Об 10-11 годині ранку нам водії сказали, що новий автобус з'явиться через 1,5 години, який ніби як їде зі Стрию (хоча по карті зі Стрию до Чопа - це мінімум 3год)! В результаті ми чекали біля 8 годин і нас протягом всього часу годували обіцянками, що от-от приїде автобус на заміну через годину, через 40 хв. Виявилося що ми чекаємо на рейсовий автобус, який закінчує поїздку по Україні. Тобто нам весь цей час БРЕХАЛИ! Мав приїхати пустий автобус на заміну, який митниця пропустила б без черги, однак знову дезінформація - виявилося, що автобус їхав з людьми і тому мав стояти в черзі на паспортний контроль. Що також забрало час!
В результаті ми стояли 10 годин в день на спеці між двома митницями, з неможливістю повернення коштів (3000 грн за двох) - водії відмовилися віддавати кошти, або надавати будь який контакт керівника. Також звонили на всі можливі контакти, ніхто не надав нам точної інформації про прибуття нового автобусу.
Об 20 годині вечора ми перейшли угорський кордон.
Такі ЧП, як поломка автобусу трапляються, однак у компанії міжнародних перевезень мають бути вироблені чіткі заходи реагування на ситуацію.
Повернення коштів пасажирів одразу при виникненні ЧП та достовірне інформування, для того щоб пасажири далі могли вирішувати або шукати альтернативні шляхи виїзду, або ж очікувати біля 8 годин на заміну автобусу!
В результаті:
1) Зірвані поїздки, квитки та плани! По приїзду до Братислави ми мали плани в місті, і того ж дня мали їхати з Братислави іншим автобусом до Відня.
1)витрачений час - замість обіцяних 9-10 годин, маршрут зайняв 30 годин, тобто більше доби !!!
Ми не встигли в Братиславу і не встигали на останній з усіх можливих вечірніх автобусів з Братислави, чи з Будапешту, - до Відня (26 червня), де був заброньований готель!
2) Супутні втрати.
Ми по серед ночі об 3.00, 27 червня, опинитися на вокзалі на вулиці без можливості десь зупинитися в місті або доїхати кудись в місті!! І чекали на перший автобус о 6й до Відня.
Заброньований готель в Відні, на цю добу що ми добиралися, виявився непотрібним. Втрачені кошти за готель.
Однак ситуації можна було б запобігти, якби перевізник одразу віддав кошти при виявленні поломки і правдиво поінформував щодо очікування наступного автобусу, і ми могли б доїхати іншими шляхами вдень, а не стояли ще +10 годин між двома кордонами до вечора!
Також їхали цим же перевізником назад (бо заздалегідь були куплені білети) - автобус запізнився майже на годину, і одній людині з купленим білетом довелося сидіти на запасному місці біля водія!! Про які якісні послуги може йти мова взагалі.
Не купуйте білети в D.M.D. Group. Є альтернативні перевізники - купуйте в них.
відгук
Коментарі до відгуку