Дмитро Відгук додано 25 серпня, 2025 год26 переглядів
Цей магазин не заслуговує навіть однієї зірки. Повернення коштів тут дійсно жахливе, мені давали порожній дедлайн на повернення коштів. Час вийшов, кошти не повернули. Я писав попередження та дав їм останній шанс на повернення коштів до відповідного часу, інакше мені довелося б подавати заявку на Чарджбек до банку, доказів в мене було більш ніж достатньо. Я думав, що і це не допоможе, бо моє попередження проігнорували, поставивши на нього просто сердечко у вайбер, але ні, мені написав інший менеджер у вайбер, і той теж дав дедлайн на повернення коштів, але кошти все ж таки повернулися. Отже, їх тактика тягнути час, щоб людина просто здалася та відмовилася від коштів, ось такі ці продавці недобросовісні. Також перед цим, коли ми намагалися забрати посилку, на новій пошті сказали, що вона неоплачена, це або їх тактика, щоб людина заплатила подвійну суму, або ж просто недбалість. Отже якщо хтось з вас не може повернути кошти, готуйте заяву на Чарджбек, збирайте докази (чеки, переписка, де ви намагалися вирішити проблему самостійно). Це єдиний спосіб змусити їх повернути кошти. Запитайте наприклад в чат бота Gemini або chatGPT, що таке Чарджбек, що потрібно і так далі, вам все пояснять.
Не знаю, якої якості товар, бо я його навіть не тримав у руках. Нікому не рекомендую цей магазин, це самий найжахливіший магазин, який я тільки зустрічав. З плюсів лише швидка доставка, а повернення коштів було жахливо довгим. Не рекомендую цей магазин для оплати карткою, можливо з післяплатою таких проблем не було б, але це моя перша(невдала) та остання покупка в цьому магазині.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася. Дійсно, виникла затримка з передачею інформації про те, що замовлення було відхилене під час отримання, і через це повернення коштів не було здійснене одразу. Запит на повернення було сформовано 18 числа, а вже 19-го кошти були повністю повернені на Ваш рахунок. Ми розуміємо Ваше невдоволення та прикро, що Ви зіткнулися з такими незручностями. Обов’язково врахуємо цей випадок у роботі, щоб подібні ситуації не повторювалися надалі. Ще раз перепрошуємо за затримку та сподіваємось, що надалі зможемо виправдати Вашу довіру.З повагою Click
Я просив повернути кошти ще 10 серпня, і чекав аж до вечора 20 серпня. Можливо попередній менеджер з яким я спілкувався, не надто поспішав з поверненням коштів, але прокинувся, коли я дав попередження, що буду звертатися до банку з Чарджбеком та останній шанс на повернення коштів. Саме замовлення я зробив ще 3 серпня. Можу навіть прикріпити скріншот, на якому видно, коли кошти повернулися.
Проблема з поверненням коштів - Відгуки про Click.ua
Не знаю, якої якості товар, бо я його навіть не тримав у руках. Нікому не рекомендую цей магазин, це самий найжахливіший магазин, який я тільки зустрічав. З плюсів лише швидка доставка, а повернення коштів було жахливо довгим. Не рекомендую цей магазин для оплати карткою, можливо з післяплатою таких проблем не було б, але це моя перша(невдала) та остання покупка в цьому магазині.
відгук
Коментарі до відгуку