Аня Булак Відгук додано 26 грудня, 2022 год101 перегляд
Замовлення зробила 10/11 на сайті. 10 днів не відправляли - написала на пошту, сказали, що проблеми зі світлом, ще через тиждень сказали, що їм влучили в підприємство. На 20й день написала вже в інсті, продовжили годувати обіцянками, в ітозі так і не дочекалася і 7/12 оформила повернення. Обіцяли впродовж 10-14 днів. 23го числа (15 днів потому) спитала, де гроші - виявилось, що мені відправили той пуховик і він вже тиждень лежить на пошті, але я про це не знала, бо в моєму номері телефона зробили помилку. Якого чорта мені тиждень тому відправили пуховик, повернення за який я чекаю вже два тижні - незрозуміло. Можливо, це надія, що людина подивиться, що пуховик вже приїхав, і відмовиться повертати гроші, але з такими приколами мені той пуховик вже сто років не треба. Потім чекали на відповідь бухгалтера, який живе в Києві і у якого чомусь 24-25 числа, коли у всього міста було світло, не було зв'язку; тепер просто ігнор. Ще й обслуговує якась зумерша, яка собі дозволяє кидати не дуже доречні фрази та емоджі. Це повний треш, скріншоти додаю. В коментах до їх постів, якщо уважно подивитися, вони купу всього повидаляли - інші люди відповідали на неіснуючі вже коментарі. Мені в дірект жінка написала після мого коментаря, що їй теж тягнули відправку місяць, хоча вона замовила у вересні (до проблем з електрикою) і потім оформила повернення + в тіктоці зустрічала людей з такою самою ситуацією під відео snazzyliss про пуховики
Переваги:
-
Недоліки:
не повертають гроші вже 17 днів, не попереджають про термін відправки (місяць+), підтримка в інсті неуважна, підтримка по імейлу дуже безграмотна
17й день не повертають гроші та ігнорять, до цього чекала пуховик більше місяця - Відгуки про Бренд Nazva
відгук
Коментарі до відгуку