Бодо - лідери ринку подарункових сертифікатів на розваги та активності. Інтернет-магазин подарунків Бодо пропонує враження на будь-який вибір: майстер-клас управління яхтою, стрибок з парашутом, зорбінг для двох, дайвінг, екстремальне водіння, майстер-клас з гольфу, живопису, шоколадний масаж та багато іншого.
Серед клієнтів Бодо є чимало компаній, які використовують подарунки для стимулювання...
детальніше
Жалоба на сотрудника точки выдачи Бодо - Відгуки про Бодо
1. Предупреждайте своих сотрудников о том что во время их обеда может быть заказ, который они должны отдать, а также давайте номера курьеров, что бы ваши сотрудники могли позвонив, предупредить курьера что идут хавать и когда вернуться
2. Договариваться со службами доставки о том что бы у них в базах перед курьерами, указывалось время обеда своих сотрудников
3. Брать на работу сотрудников с стойкой психикой, адекватной речью и без проявления инфантильности!
Прошу считать данный отзыв жалобой на сотрудницу данной точки Бодо (имя не помню), которая была при исполнении своих обязанностей 21.04.23 в ок. 14.00
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. Перепрошуємо за ситуацію, що склалась при заборі замовлення.
Дійсно, наші менеджери мають обідню перерву, та її часовий проміжок залежить безпосередньо від кількості клієнтів на торговельній точці, тож вказати наразі конкретний таймінг цієї перерви, на жаль, неможливо. Але ми вже працюємо над тим, щоб надалі уникнути подібних ситуацій, та додати інформування на наш сайт, про відсутність менеджера на торговельній точці. Також ми вже провели додатково роботу з працівницею, яка видавала вам подарунок, та надалі спілкування буде коректним. Ще раз перепрошуємо за створені незручності.