Бодо - лідери ринку подарункових сертифікатів на розваги та активності. Інтернет-магазин подарунків Бодо пропонує враження на будь-який вибір: майстер-клас управління яхтою, стрибок з парашутом, зорбінг для двох, дайвінг, екстремальне водіння, майстер-клас з гольфу, живопису, шоколадний масаж та багато іншого.
Серед клієнтів Бодо є чимало компаній, які використовують подарунки для стимулювання...
детальніше
Никогда не обращайтесь в этот бедлам! - Відгуки про Бодо
Повернення грошових коштів здійснюється тільки покупцеві подарунка протягом 14 днів із дати покупки.
Якщо ви купували сертифікат в одному з наших магазинів, повернення можливе тільки в тому магазині, де була здійснена покупка, протягом 14 днів за наявності чека. Якщо ви купували подарунок в офісі або з доставкою, необхідно надіслати лист [email protected] з фотографією сертифіката з боку штрихкоду та копією документа, що посвідчує особу покупця.
А если с момента приобретения прошло уже более 14 дней, то деньги компания не возвращает что ли?
Нажаль ні.
Вот и весь апогей, уважаемые. Оставив свой контактный телефон, для связи все с тем же теневым менеджером отдела качества, разговор был закончен, а выводы сделаны.
Никогда не связывайтесь с этим отвратительным и жалким проектом!!! Думайте о своих родных и близких, которым стараетесь преподнести сюрприз и разочарование, которое получите непременно исходя из неловкой ситуации.
Такое отношение можно лишь демонстрировать в одном случае- при отсутствии совести, воспитанности и уважения. Не для кого не секрет теперь, что все это- Bodo!
Желаю всем добра и любви. А подобные вещи, чтоб непременно обходили в будущем)
P.S. Кто-нибудь обращал внимание, что отзывы на оф. сайте исключительно положительные? а теперь открою всем тайну- негативные просто удаляют!
Не верти всем этим няшным байкам на сайте-реальность совсем иная.
Отдельная благодарность otzyvua.net за возможность осветить в действительности всю ситуацию и предостеречь людей на будущее.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за відгук та прийміть наші вибачення.
Дуже прикро, але наш менеджер не передав ваш запит у відділ якості для оперативного вирішення, у зв'язку чим не було надано зворотний зв'язок взагалі. Подібна ситуація не є нормою для нашого сервісу, з працівниками буде проведено додаткове навчання для уникнення подібних ситуацій надалі.
Наразі враження "Дегустація кави для двох" тимчасово не надається, оскільки партнер змінює локацію, але як тільки послуга стане доступною для запису, ми проінформуємо вас.
Бажаємо виправити ваше враження про наш сервіс та як вибачення, на вашу пошту буде надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo. Будемо раді бачити вас та докладемо усіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.