2000 рік – перший автозаправний комплекс під торговою маркою WOG.
2001 рік – під торговою маркою WOG працюють 104 АЗС. Мережа активно розширюється за рахунок придбання та будівництва нових АЗС.
2002 рік – мережа налічує понад 200 АЗС. Розвиток мережі продовжується як за рахунок будівництва нових АЗС, так і через...
детальніше
Хамовитий персонал - Відгуки про АЗС WOG
Дальше заходимо на заправку, дві каси в кожній по 10-15 чол, неділя автобазар, заправка знаходиться на калушському шосе на виїзді з м. Івано-Франківськ, стаємо в другу касу якось ледве наледве дочекались черги, бо в них то папір в касовому закінчився то система підвисає коли двоє операторів працює, короче підходить черга замовляти , оператор не сказавши ні слова підійшов до першого оператора , чекаємо 2-3-5 хв , думаю шось знов підвисло, коли вже не стало терпіння чекати запутую, ще довго , на що чую "а ви чого там чекаєте ставайте в другу чергу, шо не бачите я хот-доги робитиму" , я і всі остальні були в маленькому шоці. Звісно ще раз відстояти в такій черзі не було ні бажання ні часу. P.S Перший оператор чи правильніше касир, також якось надто прискіпливо і зверхньо обслуговував клієнтів, особисто не спілкувався, але за весь час видно було багато не задоволених обслуговуванням, клієнтів.
Хочу сказати що вся зміна, яка працювала 10.03.2019 року о 12.35 год, зроблені з одного тіста , тобто не володіють елементарними навичками по роботі з клієнтами , і взагалі не мають базових знань в культурі поведінки в повсякденному житті.
А на рахунок топлива також нічого хорошого сказати не можу, цього разу хоть і не заправлявся, але не одноразово в дорозі заправлявся на WOG , то ні бензин ні дизпаливо не радувало якістю, потужність зменшувалась, звук роботи двигуна збільшувався, ну і розхід цьог топлива на 100 км більший чим на інших АЗС.
Вибачайте за те що так в подробицях, інакше важко донести сють проблеми, просто надоїло таке відношення один до одного. Давайте змінимо цю країну і почнемо з себе ))) Всім Гарного Дня і успіхів у всіх починаннях !!!
відгук
Коментарі до відгуку
Шановний Тарасе! Від імені Компанії WOG приносимо щирі вибачення за ситуацію, що склалася. Отримана від Вас інформація була прийнята до уваги та передана на розгляд до відповідального підрозділу.
Запевняємо Вас, що довіра Клієнтів – основний пріоритет у роботі Компанії, для збереження якої втілюються всі можливі заходи. Висловлюємо сподівання, що дії, спрямовані на покращення якості обслуговування, будуть відзначені Вами найближчим часом.
З повагою, команда WOG