"Шелл" - це всесвітня група енергетичних та нафтохімічних компаній. Наша мета – задовольнити потреби суспільства в енергоресурсах за умови дотримання принципів економічної, соціальної та екологічної доцільності сьогодні та в майбутньому.
"Шелл" належить найбільша у світі мережа АЗС, яка налічує понад 44 000 АЗС. Щодня послугами АЗС «Шелл» користується понад 25...
детальніше
Хлопці, що то може бути? АЗС SHELL в Мукачево (трасса Е58,біля поста). - Відгуки про АЗС ШЕЛЛ
завжди заправляюся на ВОГ у смт.Вілок, мотор працював тихо, не *клокотов*, тяга вроде норма була (чого вроде тому що читайте далі).
А тут одного дня поїхав я у Мукачево, і как раз у Мукачеві у мене загорілася лампа резерва топлива. Нуу думаю заїду на АЗС SHELL і заправлюся. Так і було, заїхав, залив 40 літрів Shell V-Power Nitro+ (нуу у них було два вида дизеля, і я залив той що самий дорожчий), випив каву і поїхав. Поїздив по Мукачевому у справах і поїхав додому. Але замітив що тяга двигуна зросла! через кілометрів 40 помітив (після заправки в бак)!..На наступний день, вдома, ранком завожу мотор, завівся супер!..але клокоче!..нуу чути стуки у циліндрах (нуу то впишки воспламенения топліва у циліндрах), а коли далі прогріваеться двигун до 60 градусів ОЖ то вже трошки стихає стук (клокотання)!...так два дня вже їзжу з цим стуком у топливній!...тяга мотора краще!..тягне як придурок!...вихлопа на цвет і укус немає!..
Хлопці, що то може бути чого так клокоче на цій соляці?!...(нее ну я розумію що то присадки і усякі прибомбаси у цій солярці, але нуу страшнувато!.. чи не прийде капець форсункам і вобще топливній апаратурі і мотору вцілому?!), і сміх і гріх!..але факт є факт!
Дайте знати у кого ще такі фокуси з мотором!..будьте добрі
но тяга у мотора кажу відверто -бомба!...супер
відгук
Коментарі до відгуку
Вся інфа про сірку,евро-3,4,5 змащувальну здатність цих палив маеться в інтернеті.
А саме,:
*620-Система контроля вредных выбросов в выхлопных газах.
Автомобиль оборудован катализатором (с 01.03.1985)*
Так дійсно, читав Вікіпедію і вона пише:
Содержание серы в дизельном топливе:
Понижение содержания серы в ДТ, как правило, приводит к уменьшению его смазывающих свойств, поэтому для ДТ с ультранизким содержанием серы обязательным условием является наличие смазывающих присадок.
Цетановое число — характеристика воспламеняемости дизельного топлива, определяющая период задержки горения рабочей смеси (т.е. свежего заряда) (промежуток времени от впрыска топлива в цилиндр до начала его горения). Чем выше цетановое число, тем меньше задержка и тем более спокойно и плавно горит топливная смесь.
Оптимальную работу современных дизельных двигателей обеспечивают дизельные топлива с цетановым числом от 45 до 55. При цетановом числе меньше 40 резко возрастает задержка горения (время между началом впрыскивания и воспламенением топлива) и скорость нарастания давления в камере сгорания, увеличивается износ двигателя. Стандартное топливо характеризуется цетановым числом 48-51, а топливо высшего качества (премиальное) имеет цетановое число 51-55.
European emission standards for passenger cars:
Euro 1 July 1992
For passenger cars—91/441/EEC.
Also for passenger cars and light trucks—93/59/EEC.
Euro 2 (1996) for passenger cars—94/12/EC (& 96/69/EC)
For motorcycle—2002/51/EC (row A)—2006/120/EC
Euro 3 (2000) for any vehicle—98/69/EC
For motorcycle—2002/51/EC (row B)—2006/120/EC
Euro 4 (2005) for any vehicle—98/69/EC (& 2002/80/EC)
Euro 5 (2009/9) for light passenger and commercial vehicles—715/2007/EC
Euro 6 (2014) for light passenger and commercial vehicles—459/2012/EC
Цетановое число, не менее:
Euro 2: .......... 53
Euro 2, 3, 4, 5: ................55
Содержание сернистый соединений, мг/кг :
Euro 2:....500
Euro 3:....350
Euro 4:....50
Euro 5:.....10
Содержание СО в выхлопе, г/кВт*ч:
Euro 2:....4,0
Euro 3:....2,1
Euro 4:....1,5
Euro 5:.....меньше 1,5
Температура вспышки:
Euro 2:....55
Euro 3:.....55
Euro 4:.....55
Euro 5:......55
Вот я думаю тепер, а може трошки зробити момент вприска топлива *пізніше* на 0,5 градуса?
Т.е. тепер момент вприска складає рівно 19 градусів до ВМТ (першого циліндра у такі сжатия).
Отож я думаю спробувати виставити момент вприска на 18,5 градусів до ВМТ (першого циліндра у такті сжатия), Так як, я думаю що цей сорт топлива (попадаючи у форкамеру на 19 градусах до ВМТ уже моментально займається, тобто передчасно *взривається*).
п.с. Дякую Друже!, що виділив на мою проблему вільну хвилину.