Відгук про АЗС ОККО за адресою Львів, ул. липинского. д. 54 Добрий день. Скажіть доки ви будете тримати на роботі цього тирана. Це просто хвора людина. Вже набридло його сварки. І провокації. Від імені всього колективу. Львів . Це його прізвище Ніколаєнко Ростислав. Дякуємо.
Доброго дня. Якщо у вас виникли будь-які питання чи побажання щодо роботи у нашій мережі, роботи в команді, - напишіть, будь ласка, про це колегам - [email protected] (електронна адреса лише для працівників компанії!!!) та надайте усі деталі, щоб вони могли усе з'ясувати та допомогти.
Відгук про АЗС ОККО за адресою Львів, ул. липинского. д. 54 Зимовий дизель на Окко повне гімно замерзає при-7 машина вмерла пише що -20 брехня дзвонив на гарячу лінію казали що передзвонять 4дні ніхто не дзвонив
Переваги:
Сервіс
Недоліки:
Брехня по зимовому дизелі про інше не знаю не перевіряв
Відгук про АЗС ОККО за адресою Львів, ул. липинского. д. 54 Зранку 05-00 12.06.2019р поїхав на вокзал, і як на зло не взяв з собою готівки і картки. Жінка підганяла. Рішив заправитись через ОККО пей у Львові на Дж. Вашингтона. Окко пей культурно послало " Не можемо найти рахунок" Вставте-переставте пістолет". Пергрузив додаток і перегрузив телефон- те саме. Переїхав на іншу колонку аналогічно. Поматюкався і поїхав на вокзал. Лампочка горить... Читати відгук Зранку 05-00 12.06.2019р поїхав на вокзал, і як на зло не взяв з собою готівки і картки. Жінка підганяла. Рішив заправитись через ОККО пей у Львові на Дж. Вашингтона. Окко пей культурно послало " Не можемо найти рахунок" Вставте-переставте пістолет". Пергрузив додаток і перегрузив телефон- те саме. Переїхав на іншу колонку аналогічно. Поматюкався і поїхав на вокзал. Лампочка горить в машині нервуюсь. Вертався через заправки на Чорновола та Липинського ситуація аналогічна. Проматюкався ще раз, переконався що ОККО пей гамно. Завжди треба мати готівку.
Доброго дня, Тарасе. Дякуємо вам за відгук. Надану вам інформацію ми передали відповідальним фахівцям, але для швидшого з'ясування ситуації нам необхідно знати номер вашої картки Fishka та те, чи оновлювали ви додаток Fishka? Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок.
Відгук про АЗС ОККО за адресою Львів, ул. липинского. д. 54 23.12.2018г. обратился на гарячую линию fishka и ОККО по вопросу отсутствия в системе моей карты, на которую при покупке топлива насчитывались баллы. Это видно на сохранившихся двух чеках. Общая сумма баллов до обращения 412,47гр. Моему обращению присвоен №41320. Прошло больше половины календарного месяца, но ответа я не получил. Обращаюсь за помощью на все доступные мне ресурсы fishka и ОККО. Ситуация... Читати відгук 23.12.2018г. обратился на гарячую линию fishka и ОККО по вопросу отсутствия в системе моей карты, на которую при покупке топлива насчитывались баллы. Это видно на сохранившихся двух чеках. Общая сумма баллов до обращения 412,47гр. Моему обращению присвоен №41320. Прошло больше половины календарного месяца, но ответа я не получил. Обращаюсь за помощью на все доступные мне ресурсы fishka и ОККО. Ситуация выглядит немного комично, учитывая что рекламные отправления на электронную почту и вайбер я получаю с завидной регулярностью. Также, при обращении на Facebook получаю заверения в стиле "Хей, Сергій. Дякуємо за звернення. Давай повернемося до цього питання у робочий час. Тоді ми обов'язково допоможемо тобі" ну, и тд. Прошу мне помочь. Фото с номером карты и сохранившиеся чеки прилагаю.
Доброго дня, Сергію! Дякуємо за ваше звернення. Ми вже комунікуємо з вами у приватних повідомленнях нашої спільноти у мережі Facebook. Тож усі деталі та інформацію ми надамо вам там.
АЗС ОККО
Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 413 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через... детальніше
Якісне обслуговування
Мережа3Око
ОККО Пей не працює
fishka
Это видно на сохранившихся двух чеках. Общая сумма баллов до обращения 412,47гр. Моему обращению присвоен №41320. Прошло больше половины календарного месяца, но ответа я не получил.
Обращаюсь за помощью на все доступные мне ресурсы fishka и ОККО. Ситуация... Читати відгук 23.12.2018г. обратился на гарячую линию fishka и ОККО по вопросу отсутствия в системе моей карты, на которую при покупке топлива насчитывались баллы.
Это видно на сохранившихся двух чеках. Общая сумма баллов до обращения 412,47гр. Моему обращению присвоен №41320. Прошло больше половины календарного месяца, но ответа я не получил.
Обращаюсь за помощью на все доступные мне ресурсы fishka и ОККО. Ситуация выглядит немного комично, учитывая что рекламные отправления на электронную почту и вайбер я получаю с
завидной регулярностью. Также, при обращении на Facebook получаю заверения в стиле "Хей, Сергій. Дякуємо за звернення. Давай повернемося до цього питання у робочий час.
Тоді ми обов'язково допоможемо тобі" ну, и тд. Прошу мне помочь. Фото с номером карты и сохранившиеся чеки прилагаю.