Відгук про АЗС ОККО за адресою Київ, ул. Милославская, 2а Заправлявся на Милославській 95 пульс їхавши в село, коли приїхав з села знов заїхав заправитись і здивувався в баку було десь 18-20 літрів пального при заправці до повно залили 50 літрів (бак в мене 63 літри ). На питання чому так чому обманюєте начали морозит якусь нісинітннцю. Попросив зробити замір, зразу говорили що всі зайняті поки не запропонував викликати поліцію,... Читати відгук Заправлявся на Милославській 95 пульс їхавши в село, коли приїхав з села знов заїхав заправитись і здивувався в баку було десь 18-20 літрів пального при заправці до повно залили 50 літрів (бак в мене 63 літри ). На питання чому так чому обманюєте начали морозит якусь нісинітннцю. Попросив зробити замір, зразу говорили що всі зайняті поки не запропонував викликати поліцію, зробили замір в них як завжди все чітко. Точно знаю мене обманули... Більше на окко ні ногою і іншим не раджу. Розповів другові про таку ситуацію, він говорить що нього теж було подібне. окко подумайте що вы робите...
Переваги:
Які можуть бути плюси коли мене обманули
Недоліки:
Одні мінуси, особливо коли заходиш на касу і тобі забивають голову бог значим...
Відгук про АЗС ОККО за адресою Київ, ул. Милославская, 2а Добрый вечер всем! Пришла на заправку ОККО, сел тел, не зналала куда деться, с моим молодым человеком связь потерялась, ключи на двоих. Попросила помощи у операторов у АЗС, Настя первая откликнулась на мою просьбу. Нашла всё подходящее устройство. Все хорошо, благодаря этому отзывчевому и добробу человеку!!!! Спасибо ОККО!
Завжди раді допомогти у будь-які ситуації чим зможемо :) Тим паче, що і додатково на АЗК маємо вмонтовані зарядки для телефонуів, чи ноутів. Мало яка ситуація трапиться ;)
Відгук про АЗС ОККО за адресою Київ, ул. Милославская, 2а Йшов на графік 4/4 а вийшло день ніч - відсипний і так 3 місяці, ніякого розуміння від менеджера, тільки чекає моменту щоб тебе підставити і врізати зп, за роботою персоналу не слідкує, свою роботу скидає на операторів, завжди «клює» персонал, ніколи не похвалить за гарно виконані плани, за 21 робочий день приходить мала зп і щей коли переоблік пару тисяч... Читати відгук Йшов на графік 4/4 а вийшло день ніч - відсипний і так 3 місяці, ніякого розуміння від менеджера, тільки чекає моменту щоб тебе підставити і врізати зп, за роботою персоналу не слідкує, свою роботу скидає на операторів, завжди «клює» персонал, ніколи не похвалить за гарно виконані плани, за 21 робочий день приходить мала зп і щей коли переоблік пару тисяч потрібно віддати за прострочений товар, коли приходить зп не дає розрахункові щоб подивитись як нарахування йде, не дає вихідних щоб нормально перепочити- хочеш вихідний плати ,
Добрий день. Вже вкотре отримуємо схожий текст, як під копірку :)
Якщо й справді ви є, чи були працівником нашої компанії - не проблема скерувати свої питання на електронну скриньку для працівників - [email protected] і колеги допоможуть вирішити питання, що вас турбують.
На разі не зовсім розуміємо суть вашого звернення під анонімним акаунтом, з незрозумілими фото.
Відгук про АЗС ОККО за адресою Київ, ул. Милославская, 2а В компании работаю второй год и все устраивает. С плюсов — любые спорные ситуации здесь рассматривают, выслушивая все стороны. По этому поводу имела негативный опыт на другой работе, где в любом случае был виноват младший сотрудник. Кроме того, уже работая в ОККО, мне пришлось один раз обратится на почту доверия для сотрудников — там мне подробно помогли разобраться и очень... Читати відгук В компании работаю второй год и все устраивает. С плюсов — любые спорные ситуации здесь рассматривают, выслушивая все стороны. По этому поводу имела негативный опыт на другой работе, где в любом случае был виноват младший сотрудник. Кроме того, уже работая в ОККО, мне пришлось один раз обратится на почту доверия для сотрудников — там мне подробно помогли разобраться и очень быстро решить вопрос. Хорошим подспорьем в это время есть и медицинская страховка. По ней и к врачу можно сходить, лекартсва тоже покрывает.
Ліліє, добрий день. Тішимося, що вам комфортно у нас працювати. З нами працювати :) Нехай лише позитивні враження та успіх будуть у вас від роботи. Бережіть себе!
Відгук про АЗС ОККО за адресою Київ, ул. Милославская, 2а В додатку Фішка некоректно відображається інформація стосовно наявності пального на АЗС. 22.05.22 пальне на АЗС відсутнє, хоча в додатку відображено, що є в наявності. Оператори кажуть, що про цю проблему вже повідомляли. Реакції немає. Іншого способу перевірити наявність пального також немає.
Яно, добрий день. Карта на сайті оновлюється кожні 2 години. До 9 ранку на карті можна побачити перше оновлення, останнє біля 21:00. Наша команда працює у містах, які час від часу бомблять, тому затримки можливі, коли це питання безпеки співробітників, або елементарно відсутнє живлення/інтернет. У тг-бот інформація підтягується до 15 хвилин після оновлення на карті, яку розміщено на корпоративному сайті. Тобто, якщо ви потрапили у цей проміжок часу, - так, можуть бути розбіжності. Загально ці два сервіси працюють синхронізовано. Оновлення відбуваються постійно й настільки оперативно наскільки це можливо. Ви ж розумієте, що у мережі не одна заправка, потрібен час на збір інфо, обробку, оновлення – це відбувається завдяки людям у тому числі, а не виключно автоматично. Тому оновлень кожні 5 хв бути не може.
Відгук про АЗС ОККО за адресою Київ, ул. Милославская, 2а Під час обслуговування касирка принципово спілкувалася мовою ворога - агресора - рашистською. На моє прохання - спілкуватися українською - відповіла,що керівництво дозволяє... нагадаємо керівництву: це є порушенням Закону про мову.. я вже не говорю про стан війни і моральні позиції, як керівництва,що дозволяє, так і касира.. Пропозиція до керівництва: або приймати на роботу зі знанням державної мови - української,або організувати... Читати відгук Під час обслуговування касирка принципово спілкувалася мовою ворога - агресора - рашистською. На моє прохання - спілкуватися українською - відповіла,що керівництво дозволяє... нагадаємо керівництву: це є порушенням Закону про мову.. я вже не говорю про стан війни і моральні позиції, як керівництва,що дозволяє, так і касира.. Пропозиція до керівництва: або приймати на роботу зі знанням державної мови - української,або організувати курси української з навчанням елементарних професійних мовних конструкцій. .. Слава Україні! Смерть ворогам! Адреса АЗС : Київ, вул Милославська 2а
Переваги:
Наявність топлива
Недоліки:
Брутальне обслуговування касиркою, яка принципово не переходила на державну мову
Героям Слава! Наша компанія на офіційному рівні, ще до війни, надала вказіку усім працівникам осблуговувати клієнтів державною мовою. Можливо тут спрацював людський фактор, тому обов'язково перевіримо та проговоримо цей момент. Будь ласка, напишіть дату вашого візиту на наш АЗК, коли вам відмовили в обслуговуванні українською мовою. Показати 1 відповідь
Відгук про АЗС ОККО за адресою Київ, ул. Милославская, 2а Заправляюсь 4 Роки на АЗС Милославська Шухевича Топлівна карта по 30 літрів на два тижня вистачає. Місто Київ. Почалися проблеми з паливною системою росхід був 7-9. Став 12-13... Звернувся до сервісу злили мутну бадягу після того як заправився на Шухевича... Ви чого?? окко? Перестали за паливною заправкою доглядати ??? Доречі це правда що на окко затримують зп..... Читати відгук Заправляюсь 4 Роки на АЗС Милославська Шухевича Топлівна карта по 30 літрів на два тижня вистачає.
Місто Київ. Почалися проблеми з паливною системою росхід був 7-9. Став 12-13... Звернувся до сервісу злили мутну бадягу після того як заправився на Шухевича... Ви чого?? окко? Перестали за паливною заправкою доглядати ??? Доречі це правда що на окко затримують зп.. бо на АЗС окко що на сім'ї сосняних надумав що така агресія до людей... Людині кредитку поповнити потрібно було а ви затримуйте накипіло ця ситуація була з березня., Паливну систему заливав з 28.06 почала держатися і..т.д заправлявся постійно на цих АЗС так як я живу на Трої ... Думайте наступна поїздка з експертом та віл офф диллера ....
Миколо, доброго дня. Підкажіть, чи зверталися ви на нашу Гарячу Лінію (0 800 501 101), щоб колеги могли перевірити відразу на місці усі деталі по вашій заправці та саме пальне?
Відгук про АЗС ОККО за адресою Київ, ул. Милославская, 2а Добрый день! Я клиент или лучше выразится - заложник сети заправок «ОККО» и участник программы лояльности «Fishka» (карта № 1008911953773) Заправляясь на заправке «ОККО» я накопил 1700 гривен, баллами Fishka. В приложении «Fishka», в разделе «Винагороди» я заказал себе шуроповерт (03.08.2020). Позвонив в call-center, мне сообщили, что ждать мое вознаграждение нужно 14 рабочих дней. Аргументировали тем, что эта информация... Читати відгук Добрый день! Я клиент или лучше выразится - заложник сети заправок «ОККО» и участник программы лояльности «Fishka» (карта № 1008911953773)
Заправляясь на заправке «ОККО» я накопил 1700 гривен, баллами Fishka. В приложении «Fishka», в разделе «Винагороди» я заказал себе шуроповерт (03.08.2020). Позвонив в call-center, мне сообщили, что ждать мое вознаграждение нужно 14 рабочих дней. Аргументировали тем, что эта информация указана в правилах пользования. Если бы эта информация отобразилась при заказе вознаграждения, то я не заказывал бы его, а просто купил в любом строительном маркете. Моя работа стояла на месте и в 21 веке я ждал 14 дней доставки товара, хотя даже при заказе товара из Китая, посылку можно получить за 3 дня. На 14-й день (20.08.2020) я повторно позвонил в call-center, после прохождения моей идентификации, оператор подтвердил, что уже с 17-го числа мой шуруповёрт находится на заправке «ОККО» (ул. Милославская) и его можно забрать. На вопрос, а почему мне не пришла sms о доставке, мне сообщили, что произошёл технический сбой. Я поехал на заправку, потратив своё время и затраты на дорогу. На заправке мне сказали, что никакого шуруповёрта нет и они мне ничем не могут помочь.
Мне стыдно за такой сервис. Программа лояльности “Fishka” вернула меня во времена советских очередей в период дефицита.
Если подвести итог, то заехать на ОККО - это глупая идея. Поскольку компания выделяет бюджет только на красивую рекламу, но при этом экономят на сервисе и постоянных клиентах.
Відгук про АЗС ОККО за адресою Київ, ул. Милославская, 2а В связи с тем что Вы по улице Милославская 2а, г. Киев, делаете ремонт это не означает что Вы можете шуметь. Даже с закрытыми окнами от Вашей стройки слышно мне в квартиру и причем с 7утра. Имейте пожалуйста совесть.Мало того что постоянно летом слышно запах бензина так Вы ещё и шумом ремонта стали доставать, да и в придачу с Шиномонтажом,... Читати відгук В связи с тем что Вы по улице Милославская 2а, г. Киев, делаете ремонт это не означает что Вы можете шуметь. Даже с закрытыми окнами от Вашей стройки слышно мне в квартиру и причем с 7утра. Имейте пожалуйста совесть.Мало того что постоянно летом слышно запах бензина так Вы ещё и шумом ремонта стали доставать, да и в придачу с Шиномонтажом, раз на территории Вашей находится Шиномонтаж и Вы нихотите реагировать на жалобы что они ночью используют свои пнео-пистолет то я вынуждена обратиться в райадминистрацию для решения вопроса.
Відгук про АЗС ОККО за адресою Київ, ул. Милославская, 2а В последние пару месяцев дизель стал очень плохой, заправляюсь всегда на одной заправке, тяга упала , при первом запуске утром от вибрации двигателя можно оглохнуть.
Доброго дня! Дякуємо вам за відгук. Хочемо зазначити, що ми працюємо на ринку вже майже 20 років та дуже дбаємо про свою репутацію. Для нас на першому місці - довіра наших клієнтів, саме тому якість усіх нафтопродуктів, які реалізуються на наших АЗК є для нас пріоритетною. Усі партії пального, які надходять у реалізацію, проходять три ступені перевірки фахівцями акредитованих лабораторій. Безпосередньо на АЗК відбуваються планові та позапланові перевірки. Для того, аби ви могли упевнитись у дотриманні нами всіх стандартів та якості пального, яким ми заправляємо наших клієнтів, напишіть нам ваш контактний номер телефону, номер картки Fishka, а також адресу АЗК, на якому заправлялись. Менеджер АЗК сконтактує з вами та надасть усі необхідні документи, а саме паспорти якості по останнім актуальним перевіркам наших ПРК. Таким чином, ви зможете побачити, що усі норми дотримані і відхилень чи будь-яких домішок не прослідковується. Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок. Показати 1 відповідь
Ірина, доброго вечора. Для того, щоб ми могли детальніше перевірити інформацію напишіть, будь ласка, дату заправки та ваш контактний номер на електронну адресу [email protected] Дякуємо.
Відгук про АЗС ОККО за адресою Київ, ул. Милославская, 2а Настоящие фокусники умудрились втиснуть в бак на 38 (тридцать восемь!) литров объем 50 (пятьдесят) литров. 01.12.2016, 17:30. Приехал не с "сухим" баком. Оказывается, в VW Polo можно втиснуть под 60 л! Это не впервые по данному адресу. ШАРЛАТАНЫ!!!
Доброго дня. При низькому тиску подачі з пістолета в бак можна помістити більше пального, яке поміщається в горловину бака. В різних автомобілів, цей об'єм може бути різним. Наприклад, Skoda Fabia в горловину бака вміщає до 8 літрів. В будь-якому разі дякуємо за інформацію, ми обов'язково перевіримо точність наливу пального на даній АЗК. Дякуємо.
Відгук про АЗС ОККО за адресою Київ, ул. Милославская, 2а Просто приятно наблюдать, как после декабрьского цирка с качеством дизельного топлива рейтинг ОККО устремился в ср*ку. Все, забыл, нет больше такой сети АЗС.
У процесі пониження температури повітря (нижче -15°С) , а особливо при досягненні значення у -20°С, в’язкість дизельного палива збільшується, дрібні кристали парафіну скупчуються і в результаті забивають паливні фільтри та запобіжні сіточки, осідають в каналах паливопроводів, паралізуючи роботу двигуна. Фахівці рекомендують вже при -15°С додавати спеціальні диспергуючі присадки до звичайного дизелю, або заправлятись арктичним. У зимовий період рекомендуємо слідкувати за прогнозами синоптиків та дбайливо ставитись до своїх дизельних автомобілів. Нічна температура може бути на 10 і більше градусів нижчою денної.
Відгук про АЗС ОККО за адресою Київ, ул. Милославская, 2а Здравствуйте. 23.05.2014 заправился на ул. Милославська, 2-А. Заправщику сказал Евро 95, пока оплачивал и покупал покушать, машину он "заправил" и пистолет достал. Проехал 500 метров и машину начало судорожно дергать..доехал домой около 2 км. Посмотрел чек, а мне залили Дизель.. Я просто в шоке..заправщик стоял 3 метра от меня, громким голосом сказал Евро 95...а в итоге такое..
Доброго дня! Надайте, будь ласка, номер Вашої картки Фішка та контактний номер телефону, щоб ми могли з Вами зв'язатись (можна приватним повідомленням). Чи звертались Ви на гарячу лінію?
АЗС ОККО
Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 413 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через... детальніше
Обманюють на заправці
Лучшая Анастасия Петя
Про роботу
Якщо й справді ви є, чи були працівником нашої компанії - не проблема скерувати свої питання на електронну скриньку для працівників - [email protected] і колеги допоможуть вирішити питання, що вас турбують.
На разі не зовсім розуміємо суть вашого звернення під анонімним акаунтом, з незрозумілими фото.
мне нравится отношение к сотрудникам в ОККО
Бережіть себе!
Фішка відображує некоректну інформацію
Наша команда працює у містах, які час від часу бомблять, тому затримки можливі, коли це питання безпеки співробітників, або елементарно відсутнє живлення/інтернет.
У тг-бот інформація підтягується до 15 хвилин після оновлення на карті, яку розміщено на корпоративному сайті. Тобто, якщо ви потрапили у цей проміжок часу, - так, можуть бути розбіжності. Загально ці два сервіси працюють синхронізовано. Оновлення відбуваються постійно й настільки оперативно наскільки це можливо. Ви ж розумієте, що у мережі не одна заправка, потрібен час на збір інфо, обробку, оновлення – це відбувається завдяки людям у тому числі, а не виключно автоматично. Тому оновлень кожні 5 хв бути не може.
Брутальне обслуговування
Заправка 95евро
Милославська
Шухевича
Топлівна карта по 30 літрів на два тижня вистачає.
Місто Київ.
Почалися проблеми з паливною системою росхід був 7-9. Став 12-13...
Звернувся до сервісу злили мутну бадягу після того як заправився на Шухевича... Ви чого?? окко? Перестали за паливною заправкою доглядати ??? Доречі це правда що на окко затримують зп..... Читати відгук Заправляюсь 4 Роки на АЗС
Милославська
Шухевича
Топлівна карта по 30 літрів на два тижня вистачає.
Місто Київ.
Почалися проблеми з паливною системою росхід був 7-9. Став 12-13...
Звернувся до сервісу злили мутну бадягу після того як заправився на Шухевича... Ви чого?? окко? Перестали за паливною заправкою доглядати ??? Доречі це правда що на окко затримують зп.. бо на АЗС окко що на сім'ї сосняних надумав що така агресія до людей... Людині кредитку поповнити потрібно було а ви затримуйте накипіло ця ситуація була з березня., Паливну систему заливав з 28.06 почала держатися і..т.д заправлявся постійно на цих АЗС так як я живу на Трої ... Думайте наступна поїздка з експертом та віл офф диллера ....
Программа лояльности
Я клиент или лучше выразится - заложник сети заправок «ОККО» и участник программы лояльности «Fishka» (карта № 1008911953773)
Заправляясь на заправке «ОККО» я накопил 1700 гривен, баллами Fishka.
В приложении «Fishka», в разделе «Винагороди» я заказал себе шуроповерт (03.08.2020). Позвонив в call-center, мне сообщили, что ждать мое вознаграждение нужно 14 рабочих дней. Аргументировали тем, что эта информация... Читати відгук Добрый день!
Я клиент или лучше выразится - заложник сети заправок «ОККО» и участник программы лояльности «Fishka» (карта № 1008911953773)
Заправляясь на заправке «ОККО» я накопил 1700 гривен, баллами Fishka.
В приложении «Fishka», в разделе «Винагороди» я заказал себе шуроповерт (03.08.2020). Позвонив в call-center, мне сообщили, что ждать мое вознаграждение нужно 14 рабочих дней. Аргументировали тем, что эта информация указана в правилах пользования. Если бы эта информация отобразилась при заказе вознаграждения, то я не заказывал бы его, а просто купил в любом строительном маркете. Моя работа стояла на месте и в 21 веке я ждал 14 дней доставки товара, хотя даже при заказе товара из Китая, посылку можно получить за 3 дня.
На 14-й день (20.08.2020) я повторно позвонил в call-center, после прохождения моей идентификации, оператор подтвердил, что уже с 17-го числа мой шуруповёрт находится на заправке «ОККО» (ул. Милославская) и его можно забрать. На вопрос, а почему мне не пришла sms о доставке, мне сообщили, что произошёл технический сбой.
Я поехал на заправку, потратив своё время и затраты на дорогу. На заправке мне сказали, что никакого шуруповёрта нет и они мне ничем не могут помочь.
Мне стыдно за такой сервис.
Программа лояльности “Fishka” вернула меня во времена советских очередей в период дефицита.
Если подвести итог, то заехать на ОККО - это глупая идея. Поскольку компания выделяет бюджет только на красивую рекламу, но при этом экономят на сервисе и постоянных клиентах.
Колеги допоможуть розібратися у цьому питанні.
Шум от ремонта
Качество дизеля
Для того, аби ви могли упевнитись у дотриманні нами всіх стандартів та якості пального, яким ми заправляємо наших клієнтів, напишіть нам ваш контактний номер телефону, номер картки Fishka, а також адресу АЗК, на якому заправлялись. Менеджер АЗК сконтактує з вами та надасть усі необхідні документи, а саме паспорти якості по останнім актуальним перевіркам наших ПРК. Таким чином, ви зможете побачити, що усі норми дотримані і відхилень чи будь-яких домішок не прослідковується. Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок. Показати 1 відповідь
плохо
Беспардонный ОБМАН !!!
Это не впервые по данному адресу.
ШАРЛАТАНЫ!!!
просто приятно
Все, забыл, нет больше такой сети АЗС.