Відгук про Мережа АЗК KLO за адресою Київ, Киевская область, трасса Киев-Житомир (7 км), с. Стоянка Останні декілька місяців постійний клієнт КЛО. Перейшов з ОККО, підкупили миттєві знижки по купонам, на відміну від нарахування бонусів на ОККО. Хоча перед цим начитався поганих відгуків про якість палива, про те що заливають "більше", ніж в бак влазить, але все ж таки вирішив ризикнути. Тим більше, що по дорозі додому (АЗС в Стоянці). Так от, по якості не можу сказати нічого. Паливний фільтр поки не міняв, для їзди по місту не в агресивному режимі мене все влаштовувало. Розхід переважно адекватний. Перший дзвіночок пролунав в січні. Заправився на Лівому березі, лампочка не загорілась ще, до червоної поділки стрілка не дійшла, заправився до повного. Шкода Октавія бензин, бак 55 літрів. Запрвили до повного 54 літри. Тобто хочуть сказати, що приїхав я з 1 літрою в баку. Постійно заправляю до повного, щоб контролювати розхід. Після цієї заправки розхід виріс з 7-8 літрів до 10.2 л/100 км!!! Була довга розмова з адміністратором, показував мені якісь експертні заключення з СТО, що на фабії в системі, в трубках ще до 10 л палива є, крім баку. Типу і в мене щось подібне. Ясно, що маячня, але скандалити не став, списав це на сильні морози, глюки лампочки, підвищений розхід через тривале прогрівання (хоча наступні морози показали, що не в цьому справа) і всеодно це була випадкова заправка, а в Стоянці все ок.
Далі декілька днів назад вирішив розрахуватись розрекламованим КЛО Pay. Не вийшло. Показало, що колонка зайнята. Перезавантаження додатка, перевішування пістолету нічого не дало. Ну ок, розрахувався на касі. Сьогодні була ще одна спроба, все пройшло ніби нормально, заправка як завжди до повного (в додатку вибираємо кількість літрів 60, знімає повну суму, потім решту повертає на картку назад), вибираю купон, спосіб оплати і розраховуюсь. Потім виявляю в додатку, що купон не задіявся. Оператор контакт центру Галина 6927 вкрай флегматично повідомила, що ви не вибрали купон. Я чітко пам'ятаю, що я його вибрав. Але Галині всеодно, ви не вибрали і все. І робіть, що хочете. Переходьте на ОККО, пишіть відгуки, всеодно. Порадила спробувати наступного разу. Наступного разу? Ризикнути ще 200 грн? За клієнтів не тримаються, запропонувати вихід із ситуації не мають бажання. Що ж.
Ні, дякую. Наступного разу не буде. Повертаюсь на ОККО, хоч в ціні й дорожче дещо, але нерви і двигун дорожче. І ставлення, як до людей
Добрий день, Денисе! Нам шкода, що ви зіштовхнулись зі збоями в сервісі, проте зараз все працює коректно. Але ми б з радістю розібрались з помилками, що виникли у вас при заправці, щоб запобігти їх в майбутньому. Залиште цю інформацію по телефону гарячої лінії 0 800 301 555
Мережа автозаправних станцій KLO налічує 62 АЗК з власними ресторанами, магазинами, кафе, мийками в Києві, Київській, Житомирській та Чернігівській областях. Програма лояльності ДякуYOU system об'єднує понад 2 000 000 водіїв. Компанія є лідером серед операторів паливного ринку в області розвитку альтернативних джерел енергії. KLO активно підтримує громадські організації в питаннях... детальніше
КЛО pay кидає на гроші - Відгуки про Мережа АЗК KLO
Так от, по якості не можу сказати нічого. Паливний фільтр поки не міняв, для їзди по місту не в агресивному режимі мене все влаштовувало. Розхід переважно адекватний. Перший дзвіночок пролунав в січні. Заправився на Лівому березі, лампочка не загорілась ще, до червоної поділки стрілка не дійшла, заправився до повного. Шкода Октавія бензин, бак 55 літрів. Запрвили до повного 54 літри. Тобто хочуть сказати, що приїхав я з 1 літрою в баку. Постійно заправляю до повного, щоб контролювати розхід. Після цієї заправки розхід виріс з 7-8 літрів до 10.2 л/100 км!!! Була довга розмова з адміністратором, показував мені якісь експертні заключення з СТО, що на фабії в системі, в трубках ще до 10 л палива є, крім баку. Типу і в мене щось подібне. Ясно, що маячня, але скандалити не став, списав це на сильні морози, глюки лампочки, підвищений розхід через тривале прогрівання (хоча наступні морози показали, що не в цьому справа) і всеодно це була випадкова заправка, а в Стоянці все ок.
Далі декілька днів назад вирішив розрахуватись розрекламованим КЛО Pay. Не вийшло. Показало, що колонка зайнята. Перезавантаження додатка, перевішування пістолету нічого не дало. Ну ок, розрахувався на касі. Сьогодні була ще одна спроба, все пройшло ніби нормально, заправка як завжди до повного (в додатку вибираємо кількість літрів 60, знімає повну суму, потім решту повертає на картку назад), вибираю купон, спосіб оплати і розраховуюсь. Потім виявляю в додатку, що купон не задіявся. Оператор контакт центру Галина 6927 вкрай флегматично повідомила, що ви не вибрали купон. Я чітко пам'ятаю, що я його вибрав. Але Галині всеодно, ви не вибрали і все. І робіть, що хочете. Переходьте на ОККО, пишіть відгуки, всеодно. Порадила спробувати наступного разу. Наступного разу? Ризикнути ще 200 грн?
За клієнтів не тримаються, запропонувати вихід із ситуації не мають бажання. Що ж.
Ні, дякую. Наступного разу не буде. Повертаюсь на ОККО, хоч в ціні й дорожче дещо, але нерви і двигун дорожче. І ставлення, як до людей
відгук
Коментарі до відгуку