Сеть автозаправочных станций KLO насчитывает 62 АЗК с собственными ресторанами, магазинами, кафе, мойками в Киеве, Киевской, Житомирской и Черниговской областях. Программа лояльности ДякуYOU system объединяет более 2000000 водителей. Компания является лидером среди операторов топливного рынка в области развития альтернативных источников энергии. KLO активно поддерживает общественные организации в вопросах защиты окружающей...
подробнее
КЛО pay кидає на гроші - Отзывы о Сеть АЗК KLO
Так от, по якості не можу сказати нічого. Паливний фільтр поки не міняв, для їзди по місту не в агресивному режимі мене все влаштовувало. Розхід переважно адекватний. Перший дзвіночок пролунав в січні. Заправився на Лівому березі, лампочка не загорілась ще, до червоної поділки стрілка не дійшла, заправився до повного. Шкода Октавія бензин, бак 55 літрів. Запрвили до повного 54 літри. Тобто хочуть сказати, що приїхав я з 1 літрою в баку. Постійно заправляю до повного, щоб контролювати розхід. Після цієї заправки розхід виріс з 7-8 літрів до 10.2 л/100 км!!! Була довга розмова з адміністратором, показував мені якісь експертні заключення з СТО, що на фабії в системі, в трубках ще до 10 л палива є, крім баку. Типу і в мене щось подібне. Ясно, що маячня, але скандалити не став, списав це на сильні морози, глюки лампочки, підвищений розхід через тривале прогрівання (хоча наступні морози показали, що не в цьому справа) і всеодно це була випадкова заправка, а в Стоянці все ок.
Далі декілька днів назад вирішив розрахуватись розрекламованим КЛО Pay. Не вийшло. Показало, що колонка зайнята. Перезавантаження додатка, перевішування пістолету нічого не дало. Ну ок, розрахувався на касі. Сьогодні була ще одна спроба, все пройшло ніби нормально, заправка як завжди до повного (в додатку вибираємо кількість літрів 60, знімає повну суму, потім решту повертає на картку назад), вибираю купон, спосіб оплати і розраховуюсь. Потім виявляю в додатку, що купон не задіявся. Оператор контакт центру Галина 6927 вкрай флегматично повідомила, що ви не вибрали купон. Я чітко пам'ятаю, що я його вибрав. Але Галині всеодно, ви не вибрали і все. І робіть, що хочете. Переходьте на ОККО, пишіть відгуки, всеодно. Порадила спробувати наступного разу. Наступного разу? Ризикнути ще 200 грн?
За клієнтів не тримаються, запропонувати вихід із ситуації не мають бажання. Що ж.
Ні, дякую. Наступного разу не буде. Повертаюсь на ОККО, хоч в ціні й дорожче дещо, але нерви і двигун дорожче. І ставлення, як до людей
отзыв
Комментарии к отзыву