Татьяна Відгук додано 15 червня, 2023 год26 переглядів
Запчастини отримали, +- все гаразд. Але при отриманні на Новій Пошті зазначили значно вищу ціну, ніж домовлялися. При висуненні претензій щодо різниці в сумі, дійшли висновку, що надлишок скинуть мені на карту. Пройшло вже майже тиждень після цього, а менеджер Денис Лазаренко не відповідає на смс та дзвінки. Загалом сума вийшла 37050 грн, а довелося заплатити 38910 грн...різницю тупо залишили собі(
Доброго дня. Шановні представники клієнтів , велике прохання перед тим як писати , або роботи якісь висновки просимо ознайомитися із умовами та термінами роботи повернень (перерахування залишку (переплати) коштів . ВЖЕ НЕ ОДНОРАЗОВО ПОВІДОМЛЯЛОСЯ , ЩО ДАНІ РОБОТИ ПРОВОДЯТЬСЯ БУХГАЛТЕРСЬКИМ ВІДДІЛОМ В ПЕРІОД 5-7 РОБОЧИХ ДНІВ!!!
По даному замовленню відповідно до умов роботи компанії, кошти переплати замовлення були повернуті протягом 5 робочих днів (скрін) додається , для любителів інтриг !
Також шановна Татьяна прохання перед тим як робити висновки та опубліковувати його (майте терпіння), також велике прохання звернути уваги на те що замовнику було озвучено НАШИМ ТОП МЕНЕДЖЕРОМ ДЕНИСОМ терміни перерахунку коштів , претензій від сторони замовника не було озвучено, все влаштовувало !
Вияснення з приводу коштів Вам потрібно робити із чоловіком(родичем ,майстром СТО, нажаль в Нас немає інформації хто він для Вас) який купував в Нашої компанії авто запчастини , та які доречі були доставлені + кошти різниці повернені йому на карту , яку він Нам надав !
Повернення коштів це НЕ зона відповідальності менеджера з продажу , а за це відповідає бухгалтерія , ТА акцентуємо Вашу увагу , що суми які обумовлюють клієнт та менеджер на початку заключення угоди НЕ зміні (в випадках якщо сам товар не змінюється на інший) , та ВАШИХ ЛИШНІХ КОШТІВ КОМПАНІЯ СОБІ НЕ ЗАЛИШАЄ , ВСЮ РІЗНИЦЮ АБО ПЕРЕПЛАТУ ПОВЕРТАЄ , БІЛЬШЕ КОШТІВ ОБУМОВЛЕНОГО , НАМ НЕ ПОТРІБНО 🤓
ШАНОВНІ МАЙБУТНІ ПОКУПЦІ , НАГОЛОШУЄМО НА ТОМУ , ЩО ВСІ КОШТИ , ЯКІ БУЛИ ПО ПЕРЕПЛАТІ , АБО ЗНИЖКИ , ПЕРЕРАХОВУЄ ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРІЇ ПРОТЯГОМ 5-7 РОБОЧИХ ДНІВ , З МОМЕНТУ ВІДБОРУ ТОВАРУ НА ВІДДІЛЕННІ ПОЧТИ !
ВИ ЗАВЖДИ ЗА ДОДАТКОВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ МОЖЕТЕ ЗВЕРНУТИСЯ НА ВХІДНУ ЛІНІЮ КОМПАНІЇ , ДЕ ВАМ НАДАДУТЬ РОЗГОРНУТУ ВІДПОВІДЬ ПО БУДЬ ЯКОМУ ПИТАННЮ !
ВСІМ ГАРНИХ ВИХІДНИХ , очікуємо Ваших звернень)
СЛАВА УКРАЇНІ 💙💛
P.s майте терпіння перед тим , як публікувати НЕ правдиві свідчення 🤝
Обдурюють, беруть більше грошей і не повертають різниці - Відгуки про AutoParts
Але при отриманні на Новій Пошті зазначили значно вищу ціну, ніж домовлялися. При висуненні претензій щодо різниці в сумі, дійшли висновку, що надлишок скинуть мені на карту. Пройшло вже майже тиждень після цього, а менеджер Денис Лазаренко не відповідає на смс та дзвінки.
Загалом сума вийшла 37050 грн, а довелося заплатити 38910 грн...різницю тупо залишили собі(
відгук
Коментарі до відгуку
Доброго дня. Шановні представники клієнтів , велике прохання перед тим як писати , або роботи якісь висновки просимо ознайомитися із умовами та термінами роботи повернень (перерахування залишку (переплати) коштів . ВЖЕ НЕ ОДНОРАЗОВО ПОВІДОМЛЯЛОСЯ , ЩО ДАНІ РОБОТИ ПРОВОДЯТЬСЯ БУХГАЛТЕРСЬКИМ ВІДДІЛОМ В ПЕРІОД 5-7 РОБОЧИХ ДНІВ!!!
По даному замовленню відповідно до умов роботи компанії, кошти переплати замовлення були повернуті протягом 5 робочих днів (скрін) додається , для любителів інтриг !
Також шановна Татьяна прохання перед тим як робити висновки та опубліковувати його (майте терпіння), також велике прохання звернути уваги на те що замовнику було озвучено НАШИМ ТОП МЕНЕДЖЕРОМ ДЕНИСОМ терміни перерахунку коштів , претензій від сторони замовника не було озвучено, все влаштовувало !
Вияснення з приводу коштів Вам потрібно робити із чоловіком(родичем ,майстром СТО, нажаль в Нас немає інформації хто він для Вас) який купував в Нашої компанії авто запчастини , та які доречі були доставлені + кошти різниці повернені йому на карту , яку він Нам надав !
Повернення коштів це НЕ зона відповідальності менеджера з продажу , а за це відповідає бухгалтерія , ТА акцентуємо Вашу увагу , що суми які обумовлюють клієнт та менеджер на початку заключення угоди НЕ зміні (в випадках якщо сам товар не змінюється на інший) , та ВАШИХ ЛИШНІХ КОШТІВ КОМПАНІЯ СОБІ НЕ ЗАЛИШАЄ , ВСЮ РІЗНИЦЮ АБО ПЕРЕПЛАТУ ПОВЕРТАЄ , БІЛЬШЕ КОШТІВ ОБУМОВЛЕНОГО , НАМ НЕ ПОТРІБНО 🤓
ШАНОВНІ МАЙБУТНІ ПОКУПЦІ , НАГОЛОШУЄМО НА ТОМУ , ЩО ВСІ КОШТИ , ЯКІ БУЛИ ПО ПЕРЕПЛАТІ , АБО ЗНИЖКИ , ПЕРЕРАХОВУЄ ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРІЇ ПРОТЯГОМ 5-7 РОБОЧИХ ДНІВ , З МОМЕНТУ ВІДБОРУ ТОВАРУ НА ВІДДІЛЕННІ ПОЧТИ !
ВИ ЗАВЖДИ ЗА ДОДАТКОВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ МОЖЕТЕ ЗВЕРНУТИСЯ НА ВХІДНУ ЛІНІЮ КОМПАНІЇ , ДЕ ВАМ НАДАДУТЬ РОЗГОРНУТУ ВІДПОВІДЬ ПО БУДЬ ЯКОМУ ПИТАННЮ !
ВСІМ ГАРНИХ ВИХІДНИХ , очікуємо Ваших звернень)
СЛАВА УКРАЇНІ 💙💛
P.s майте терпіння перед тим , як публікувати НЕ правдиві свідчення 🤝