Купили білети з центрального автовокзалу Одеси, а коли прийшли на вокзал нам в касі сказали що до них такий автобус не заходить навіть, ми ж одразу почали дзвонити на інфолінію цього перевізника, а там відповіли що не знають нічого про це і що треба чекати чогось або якось з водієм зв'язуватися , але звідки взяти його контакти???? Так що ми... Читати відгук Купили білети з центрального автовокзалу Одеси, а коли прийшли на вокзал нам в касі сказали що до них такий автобус не заходить навіть, ми ж одразу почали дзвонити на інфолінію цього перевізника, а там відповіли що не знають нічого про це і що треба чекати чогось або якось з водієм зв'язуватися , але звідки взяти його контакти???? Так що ми взяли білети на інший автобус який там вже був, а коли були вже в дорозі то нам подзвонив водій і сказав виходити на якусь там дорогу з якоїсь там сторони автовокзалу, бо їм не можна заїжджати на автовокзал. ТОДІ ПИТАННЯ: ДЛЯ ЧОГО ВИ БРЕХУНИ В БІЛЕТАХ ВКАЗУЄТЕ ШО ТОЙ АВТОБУС "НІБИ"ЇДЕ З АВТОВОКЗАЛУ???? Так що висновок такий: ми ніколи більше не купимося на ваші побрехеньки і всім знайомим переказуємо щоб не велися на тих шахраїв, які не хочуть платити за заїзд на автовокзал а людям туфту толкають.
Взяла білет Черкаси-Дніпро на 15.10, коли прийшов даний час, диспетчер автовокзалу не в курсі про затримку рейсу. Телефоную у підтримку, кажуть, що треба чекати ще 30-40 хвилин. Коли час спливає, телефоную ще раз, мені хамовито відповідають, що це міжнародний рейс, який може затримуватись на годину. По ітогу так і виїхали через годину від зазначеного часу
Переваги:
Великий автобус
Недоліки:
Поганий кондиціонер, нема відповідальності за час клієнтів
Маршрут Бухарест Київ, пересадка в Одесі , в звичайну маршрутку!!! В білеті не було зазначено що таке буде! Ціна квітка 2.500 грн. Їхати впершись колінами в крісло по переду разві це такі умови можливи в пасажирських перевозках на так відстань????
Суть проблеми: [29.01] мною було придбано квиток на вказаному сайті. Під час оформлення замовлення стався технічний збій, унаслідок чого у квитку була зазначена неправильна дата - автоматично було обрано дата оформлення покупки. Одразу після виявлення помилки я негайно звернулася до служби підтримки через Telegram і WhatsApp, однак час очікування відповіді був неприпустимо довгим. Незважаючи на неодноразові звернення, працівники служби підтримки... Читати відгук Суть проблеми:
[29.01] мною було придбано квиток на вказаному сайті. Під час оформлення замовлення стався технічний збій, унаслідок чого у квитку була зазначена неправильна дата - автоматично було обрано дата оформлення покупки.
Одразу після виявлення помилки я негайно звернулася до служби підтримки через Telegram і WhatsApp, однак час очікування відповіді був неприпустимо довгим. Незважаючи на неодноразові звернення, працівники служби підтримки не запропонували жодного вирішення щодо обміну або повернення квитка. Згодом вони взагалі припинили відповідати на мої запити.
Порушення з боку продавця:
1. Ненадання своєчасної підтримки клієнту. 2. Відмова в поверненні або обміні квитка без належного розгляду звернення. 3. Відсутність оперативного реагування на технічний збій, що стався на сайті.
Не псуйте собі настрій і не купуйте їхні квитки
Так що висновок такий: ми ніколи більше не купимося на ваші побрехеньки і всім знайомим переказуємо щоб не велися на тих шахраїв, які не хочуть платити за заїзд на автовокзал а людям туфту толкають.
Рейс Колобжег-Запоріжжя 8.06.25
Непорядний перевізник !!!
Невозможность изменить или сдать купленный билет
[29.01] мною було придбано квиток на вказаному сайті. Під час оформлення замовлення стався технічний збій, унаслідок чого у квитку була зазначена неправильна дата - автоматично було обрано дата оформлення покупки.
Одразу після виявлення помилки я негайно звернулася до служби підтримки через Telegram і WhatsApp, однак час очікування відповіді був неприпустимо довгим. Незважаючи на неодноразові звернення, працівники служби підтримки... Читати відгук Суть проблеми:
[29.01] мною було придбано квиток на вказаному сайті. Під час оформлення замовлення стався технічний збій, унаслідок чого у квитку була зазначена неправильна дата - автоматично було обрано дата оформлення покупки.
Одразу після виявлення помилки я негайно звернулася до служби підтримки через Telegram і WhatsApp, однак час очікування відповіді був неприпустимо довгим. Незважаючи на неодноразові звернення, працівники служби підтримки не запропонували жодного вирішення щодо обміну або повернення квитка. Згодом вони взагалі припинили відповідати на мої запити.
Порушення з боку продавця:
1. Ненадання своєчасної підтримки клієнту.
2. Відмова в поверненні або обміні квитка без належного розгляду звернення.
3. Відсутність оперативного реагування на технічний збій, що стався на сайті.