[29.01] мною було придбано квиток на вказаному сайті. Під час оформлення замовлення стався технічний збій, унаслідок чого у квитку була зазначена неправильна дата - автоматично було обрано дата оформлення покупки.
Одразу після виявлення помилки я негайно звернулася до служби підтримки через Telegram і WhatsApp, однак час очікування відповіді був неприпустимо довгим. Незважаючи на неодноразові звернення, працівники служби підтримки не запропонували жодного вирішення щодо обміну або повернення квитка. Згодом вони взагалі припинили відповідати на мої запити.
Порушення з боку продавця:
1. Ненадання своєчасної підтримки клієнту. 2. Відмова в поверненні або обміні квитка без належного розгляду звернення. 3. Відсутність оперативного реагування на технічний збій, що стався на сайті.
Невозможность изменить или сдать купленный билет - Відгуки про AutoFort
[29.01] мною було придбано квиток на вказаному сайті. Під час оформлення замовлення стався технічний збій, унаслідок чого у квитку була зазначена неправильна дата - автоматично було обрано дата оформлення покупки.
Одразу після виявлення помилки я негайно звернулася до служби підтримки через Telegram і WhatsApp, однак час очікування відповіді був неприпустимо довгим. Незважаючи на неодноразові звернення, працівники служби підтримки не запропонували жодного вирішення щодо обміну або повернення квитка. Згодом вони взагалі припинили відповідати на мої запити.
Порушення з боку продавця:
1. Ненадання своєчасної підтримки клієнту.
2. Відмова в поверненні або обміні квитка без належного розгляду звернення.
3. Відсутність оперативного реагування на технічний збій, що стався на сайті.
відгук
Коментарі до відгуку