Віталій Відгук додано 11 серпня, 2022 год29 переглядів
Добрий день. Придбав смарт браслет у інтернет магазині. У відділенні нової пошти перевірив годинник працював. Коли розрядився, поставив на підзарядку, останній не заряджається. Як усунути цей недолік. Передивився інструкцію нічого не допомагає. Яка може бути причина недоліку не знаю. Що порадите. Хочу повернути даний товар та отримати на заміну новий.
3. Заява в суд або за місцем вашого проживання або в Дарницький суд м.Києва (це місце реєстрації всіх ФОП, які відправляють товар від Арт Де Люкс). Крім вартості товару вимагаєте компенсацію моральної шкоди 1-2 тис грн.
Вы нічого не зможете зробити, прийдеться викинути в смітник той браслет. Повернення вони не приймають. Якщо відправте через Нову пошту на 326 або 186 відділення, з яких вони відправляють, то вони не заберут ваш браслет, він їм не потрібен, а потрібні ваші гроші.
Не заряджається смарт браслет. - Відгуки про Інтернет-магазин art-de-luxe.com.ua
відгук
Коментарі до відгуку
І сюди теж
2. Скарга в Кіберполіцію (онлайн)
3. Заява в суд або за місцем вашого проживання або в Дарницький суд м.Києва (це місце реєстрації всіх ФОП, які відправляють товар від Арт Де Люкс). Крім вартості товару вимагаєте компенсацію моральної шкоди 1-2 тис грн.
Осюди звертайтесь