ARGO Center відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки покупців
ARGO Center
4.4 5
19 відгуків / 7053 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Программа лояльности не работает

Валентина Валентина середа, 17 вересня
Не работает программа лояльности. Баллы за покупки не начисляются на карту лояльности,а списываются. Три раза обращалась в службу поддержки в течении полугода - вопрос так и не решился.
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center п'ятниця, 19 вересня
Добрий день!
Наша програма лояльності працює справно, але інколи техніка теж «має свій характер» . У будь яких проблемних випадках ми завжди розбираємось індивідуально. Бонуси нараховуються автоматично за кожну покупку при дотриманні умов коректного нарахування: замовлення з особистого кабінету де вже є прив'язана бонусна карта. Напишіть, будь ласка, у службу підтримки — перевіримо Ваші запити й усе владнаємо

Це жах..нажаль...

Проблему вирішено
Костянтин Костянтин четвер, 4 вересня
Досить таки часто робив замовлення у даному інтернет магазині, цього разу був досить здивований самою ситуацією і відношенням до клієнтів..
3 із 4 речей прийшли зовсім не ті, які вказані на фото сторінки сайту..
Після надання мною фото відповіли що помилка на сайті і фото попередніх сезонів ще не оновилося згідно даних виробника..
Я все розумію, Sale - вартість зовсім... Читати відгук
Досить таки часто робив замовлення у даному інтернет магазині, цього разу був досить здивований самою ситуацією і відношенням до клієнтів..
3 із 4 речей прийшли зовсім не ті, які вказані на фото сторінки сайту..
Після надання мною фото відповіли що помилка на сайті і фото попередніх сезонів ще не оновилося згідно даних виробника..
Я все розумію, Sale - вартість зовсім не висока, але все ж таки вважаю що магазин повинен йти на зустріч клієнту
Вирішив залишити ці 4 позиції ( щоб не бігати по пошті і не очікувати кошти) але одні шорти ще дозамовити..запропонували знижку 5%, це смішно взагалі, навіть не покриє доставку новою поштою
Робити повернення бажання немає..
Нікому не рекомендую..
Лояльність 0 із 10
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center четвер, 11 вересня
Добрий день!
Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашої мережі . Ситуацію вирішили та разом з тим робимо роботу над вдосконаленням, щоб запобігати подібним ситуаціям на майбутнє.
Дякуємо за відгук, та бажаємо лиш приємних вражень від покупок в нашій мережі на майбутнє!

Надсилають дешевший товар замість правильного за вищу ціну!

Olga Olga 8 липня, 2025 год
Отримала замовлення № 340461 - сумка Parfois розмір (згідно з сайтом) L. На сайті вказані виміри: 30*30*10см. Поміряла вироб - взагалі інші розміри, сумка менша!
Як це розуміти? Надіслали сумку розміром менше за ціну виробу розміру більше. Скрин вказаних розмірів на сайті + фото отриманого виробу додаю.
Аферисти! На що це розраховано? На те що людина не буде міряти... Читати відгук
Отримала замовлення № 340461 - сумка Parfois розмір (згідно з сайтом) L. На сайті вказані виміри: 30*30*10см. Поміряла вироб - взагалі інші розміри, сумка менша!
Як це розуміти? Надіслали сумку розміром менше за ціну виробу розміру більше. Скрин вказаних розмірів на сайті + фото отриманого виробу додаю.
Аферисти! На що це розраховано? На те що людина не буде міряти на пошті? Ок, поміряла вдома, згідно з Законом, маю право повернути протягом 14 днів без пояснень. Товар з етикетками, ремінь не розпакований.
І божечки, скільки ж замовлених "хороших відгуків"! negative

Мало того, що сайт глючний, гальмує, фільтри не працюють, так ще і скотились до обману.
Переваги:
  1. Немає. Обман!
Недоліки:
  1. Обман. Надсилають товар дешевший замість дорожчого!
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center 9 липня, 2025 год
Доброго дня!
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася. Хочемо вас запевнити, що це жодним чином не є шахрайством — сталася прикра помилка зі сторони виробника, на офіційному сайті Parfois теж зазначено заміри 30x30x10 см. на модель сумки, яку Ви замовили. Ми вже працюємо над виправленням та актуалізацією зазначених замірів на нашому сайті. Зі свого боку, ми виправимо помилку у максимально короткі терміни.
Ми завжди намагаємось йти клієнтам назустріч, пропонуємо обмін товару, якщо необхідний розмір є в наявності, або повернення товару протягом 14 днів. У подібних випадках, що стається вкрай рідко, всі витрати на зворотну доставку ми беремо на себе.
У якості вибачення, на Вашу електронну пошту надіслано промокод знижку на наступну покупку.
Ще раз дякуємо за Ваше розуміння та просимо вибачення за незручності

Обслуговування таке

Покупець Покупець 21 лютого, 2025 год
Арго"дно".До Дня народження "дарують" 300 бонусів???При розрахунку на касі відмовляють в списанні! Навіщо робити такі обіцянки заманушки?
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center 24 лютого, 2025 год
Нам дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження про мережу ARGO. Ми справді даруємо 300 бонусних балів до Дня Народження клієнта. Відповідно до умов програми лояльності, ці бонуси можна використати на неакційний товар з нової колекції.
Уточніть, будь ласка, в якому саме магазині Ви робили покупку та який товар обрали. Для детальнішої консультації Ви також можете написати нам на електронну пошту [email protected], або ж зателефонувати на нашу гарячу лінію 0 800 300 722, ми з радістю допоможемо розібратися в ситуації.
Ми цінуємо наших клієнтів і завжди готові допомогти. Звертайтеся!

Жахливий товар, жахливий сервіс.

Ніна Ніна 30 серпня, 2024 год
Це було моє перше і останнє замовлення в цьому магазині! Поганий сервіс, що вразив від початку спілкування, то ще були квіточки, порівняно з отриманим в результаті товаром. Не буду стверджувати, що то була підробка. Можливо магазин і не винен. Можливо це бренд Манго продає в офлайн магазини гарний товар, а інтернет магазину арго підсунув товар жахливої якості. Я лише можу... Читати відгук Це було моє перше і останнє замовлення в цьому магазині! Поганий сервіс, що вразив від початку спілкування, то ще були квіточки, порівняно з отриманим в результаті товаром. Не буду стверджувати, що то була підробка. Можливо магазин і не винен. Можливо це бренд Манго продає в офлайн магазини гарний товар, а інтернет магазину арго підсунув товар жахливої якості. Я лише можу стверджувати, що те плаття Манго, що я міряла в магазині Манго, і те, що мені потім надіслали з інтернет магазину Арго зовсім іншої якості. Як небо і земля.
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center 16 вересня, 2024 год
Добрий день, Ніно . Приносимо наші вибачення за тривалу обробку запиту . Ми щиро вдячні за зворотній зв'язок та можливість діалогу. Нам дуже прикро , що Ви залишились незадоволені якістю обслуговування в нашому Інтернет-магазині . Ми будемо дуже вдячні за більш детальну інформацію, а саме номер замовлення , щоб ми мали змогу розібратись в ситуації яка виникла. Для нас дуже важлива думка наших клієнтів про нас. З повагою, ARGO.

Покупка покупка в магазине

Гость Гость 12 серпня, 2024 год
Добрый день
Хотели купить платье в магазине и не купили .
г. Киев , ТРЦ Комод
1. Мерили вещи в примерочной и нужно было снять магнит антикражный для того чтобы померять нормально платье ( магнитов было два ) Я муж подошел к продавцам где их стояло трое и где они обсуждали что-то личное и... Читати відгук
Добрый день
Хотели купить платье в магазине и не купили .
г. Киев , ТРЦ Комод
1. Мерили вещи в примерочной и нужно было снять магнит антикражный для того чтобы померять нормально платье ( магнитов было два ) Я муж подошел к продавцам где их стояло трое и где они обсуждали что-то личное и вообще ни как не обращали на нас внимания и поспорил снять клипсу . Мне грубо ответили что мы не снимаем клипсы пока не оплатите , я в ответ ну а как померять нормально вещь если она мешает , мне ответили грубо ни как .И после этого в примерочной я стал разговаривать со своей женой , а продавец подумала что я разговариваю с ней на ты .Я ей объяснил что девушка я не Вам говорил , но продавец и другие начали просто жостко с нами разговаривать .

В итоге я говорю мы не купим бо не можем померять и мы ушли .
Такое даже на рынке уже не бывает как было в этом магазине .
Мы вышли с магазин с испорченным настроением на целый день

Позвонили сразу же на горячую линию и объяснили ситуацию , но нам так и не перезвонили
Нашли номер телефона магазина на сайте и хотели получить обратную связь от руководства , но скреее всего подняла телефон тот же продавец и сказал что директор будет во вторник в грубой форме .
Мне очень хочется получить обратную связь от руководства и компании .
Как вообще такое возможно в сфере обслуживания ?
Почему нельзя снять магнит ?
Такое впечатление что зашли Воры которые хотят украсть .
Почему никто не перезвонил и не дал обратную связь ?
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center 13 серпня, 2024 год
Добрий день. Нам дійсно дуже прикро, що дана ситуація виникла в одному з магазинів нашої мережі. В складний для нашої країни час ми працюємо, щоб наші клієнти мали змогу придбати бажані товари. Звісно ситуація в країні, емоційний стан працівників ні в якому разі не дає права не дотримуватись високих моральних стандартів поведінки з відвідувачами нашого магазину. Від колективу ARGO ТРЦ "Комод" та компанії вцілому приносимо Вам наші щирі вибачення.
З кожним співробітником магазину було проведено роз`язнювальну бесіду, щодо їх поведінки для уникнення на майбутнє подібних ситуацій . Дійно дана поведінка є неприпустимою, співробітники повністю визнають свою провину та приносить свої щирі вибачення за доставлені Вам незручності. Ми будемо вдячні за розуміння та неймовірно раді знову вітати Вас в магазинах нашої мережі . З повагою, ARGO.

Торгують підробками

Автор Автор 27 липня, 2024 год
Хотіла купити брендову сумку. Але ніяких сертифікатів відповідноіті магазин не надає. Будьте обережні, бо не зрозуміло що то за сумки, звідки їх везуть і наскільки легально. Може взагалі підробка! Як це немає документів на сумки за 15000 грн?!
І ще у вас жахливий сайт! Неможливо користуватись, сторінки відкриються довго, сортування працює не коректно.
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center 29 липня, 2024 год
Добрий день. Дякуємо за можливість діалогу. Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашої мережі. Всі товари які представлено в мережі ARGO без винятку оригінальні . Прохання уточнити який саме товар Вами було обрано ми надамо детальну інформацію стосовно якості та оригінальності . Для нас дуже важлива думка наших клієнтів про нас . На даний момент вже відбувся старт нової версії нашого сайту https://argo.ua/ . Ми будемо неймовірно раді вітати Вас на новому сайті , а також вдячні за зворотній зв'язок. При розробці сайту були враховані побажання наших клієнтів, щоб максимально задовольнити потреби користувачів . З повагою , ARGO.

Немає в наявності товару який продається на сайті.

Сергій Сергій 30 листопада, 2023 год
Зробив заказ,прийшло повідомлення заказ прийнятий. Пройшло 2 дні,зателефонував,оператор відовів,ой,ми збиралися вам дзвонити,нажаль товару нема.)
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center 1 грудня, 2023 год
Добрий день, Сергію. Дякуємо за звортній зв'язок та можливість діалогу. Ми приносимо наші вибачення за доставлені Вам незручності. Перед відвантаженням склад ретельно оглядає товар , якщо виявлено порушення товарного вигляду , на жаль, замовлення анулюється . Ми перевіряємо для Вас наявність на всіх каналах відвантаження , процес обробки замовлення може зайняти певний час . На даний момент термін обробки замовлення з доставкою складає від 2-х до 5- ти днів . Наші менеджери завжди інформують наших клієнтів у таких випадках , щойно доступна повна інформація про статус замовлення . Ми приймемо до уваги Ваші зауваження, для уникнення на майбутнє подібних ситуацій. Для нас дуже важлива Ваша думка. З повагою, ARGO.

Не рекомендую

Оксана Кузьменко Оксана Кузьменко 25 червня, 2023 год
Замовляла в інтернет-магазині рожеву сукню в квітковий принт, прийшла просто рожева, що зовсім не відповідає фото на сайті, довелося повертати, не з моєї вини, а з вини магазину. При цьому послуги поштового оператора довелося оплачувати мені. Питання, чому я маю оплачувати помилки вашого магазину? Гроші за доставку мені так і не повернули. Надіслали якийсь промокод, мовляв, наступного разу можете ним... Читати відгук Замовляла в інтернет-магазині рожеву сукню в квітковий принт, прийшла просто рожева, що зовсім не відповідає фото на сайті, довелося повертати, не з моєї вини, а з вини магазину. При цьому послуги поштового оператора довелося оплачувати мені. Питання, чому я маю оплачувати помилки вашого магазину? Гроші за доставку мені так і не повернули. Надіслали якийсь промокод, мовляв, наступного разу можете ним скористатися. Наступного разу не буде! І оплачувала я доставку своїми власними заробленими грошима, а не промокодами, тому хотіла би повернути свої гроші назад.
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center 26 червня, 2023 год
Добрий день, Оксано. Нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволені якістю обслуговування в нашому Інтернет-магазині. Ми приносимо наші щирі вибачення за допущену з нашого боку помилку . Ми завжди рекомендуємо огляд замовлення до отримання у відділенні, у випадку якщо Вам не підійшов розмір, фасон є можливість відмовитись від отримання не сплачуючи послуги доставки. Також передбачено повернення товару, в даному випадку повернення здійснюється коштом компанії (дану інформацію зазначено на нашому сайті). Служба підтримки Інтернет-магазину працює з Пн-Нд з 9.00 до 19.00, наші консультанти з радістю нададуть всю необхідну інформацію. На жаль, у нас немає можливості компенсувати послуги доставки, перерахунок коштів здійснюється відповідно до суми зазначеної в заяві на повернення. Щоб компенсувати Ваші витрати нами було надано промокод знижку. Нам дійсно дуже прикро , що виникла дана ситуація. Ми приймемо до уваги Ваші зауваження для уникнення на майбутнє подібних ситуацій. Ми будемо вдячні за розуміння. З повагою, ARGO.

Невміння і небажання працювати

Оксана Оксана 17 квітня, 2022 год
Сьогодні зайшла в магазин Argo в м. Івано-Франківськ по вул Вовчинецька 125а о18.45. Згідно графіка магазин працює до 19.00. На порозі магазину мені сказали, щоб я не заходила, тому що магазин працює до 19.00. Я звернула увагу, що до закриття, ще 15 хв. У відповідь почула, щоб я дивилася речі, але нічого не міряла. Протягом 10 хв таких нагадувань було... Читати відгук Сьогодні зайшла в магазин Argo в м. Івано-Франківськ по вул Вовчинецька 125а о18.45. Згідно графіка магазин працює до 19.00. На порозі магазину мені сказали, щоб я не заходила, тому що магазин працює до 19.00. Я звернула увагу, що до закриття, ще 15 хв. У відповідь почула, щоб я дивилася речі, але нічого не міряла. Протягом 10 хв таких нагадувань було тричі від різних продавців-консультантів. Зайшла вперше і більше не зайду! Не хочу більше відчувати приниження!
Я теж працюю в сфері обслуговування та роботи з людьми і якщо до мене заходить покупець навіть за 2 хв до закриття, то я чемно обслуговую людину, тому що це є в першу чергу повага, а далі репутація закладу і врешті-решт зарплата.
Прошу провести навчання продавців-консультантів з коректного ставлення до покупців.
Переваги:
  1. Не дали можливості оцінити
Недоліки:
  1. Невміння і небажання працювати з клієнтом.
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center 19 квітня, 2022 год
Добрий день. Ми дуже вдячні за зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що Ви залишилися незадоволені якістю обслуговування в нашому магазині. Ми приносимо наші вибачення, ми цінуємо кожного клієнта. Ми передали Ваше звернення до керівництва даного магазину, з працівниками буде проведено відповідну бесіду, для уникнення на майбутнє подібних ситуацій. З повагою ARGO.

Жахливе обслуговування

Гость Гость 16 квітня, 2022 год
Мене запросили на роботу у даний магазин,а саме у магазин Argo у Вікторії Гарденс (місто Львів).Мені назначили співбесіду на 13 квітня о 16:00.Коли підійшла до працівників на касі і запитала куди мені пройти,на мене накинуся чоловік який працював за касою,почав кричати до мене і сказав шоб я сама розбиралася і дзвонила!Накричав перед усіма клієнтами!Всі були просто в шоці..Для чого тоді... Читати відгук Мене запросили на роботу у даний магазин,а саме у магазин Argo у Вікторії Гарденс (місто Львів).Мені назначили співбесіду на 13 квітня о 16:00.Коли підійшла до працівників на касі і запитала куди мені пройти,на мене накинуся чоловік який працював за касою,почав кричати до мене і сказав шоб я сама розбиралася і дзвонила!Накричав перед усіма клієнтами!Всі були просто в шоці..Для чого тоді ви запрошуєте людей на співбесіду,якщо таке хамське ставлення ?
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center 19 квітня, 2022 год
Добрий день. Нам дуже прикро, що виникла дана ситуація в одному з магазинів нашої мережі. В складний для нашої країни час ми відновили свою роботу, щоб наші клієнти мали змогу придбати бажані товари. Звісно ситуація в країні, емоційний стан працівників ні в якому разі не дає права не дотримуватись високих моральних стандартів поведінки з клієнтами, співробітниками та відвідувачами нашого магазину. Дану інформацію передано керівництву нашої компанії, з працівниками обов'язково буде проведено відповідну бесіду, для уникнення на майбутнє подібних ситуацій. Ми приносимо наші вибачення, для нас дуже важлива Ваша думка, якщо у Вас є бажання стати частиною нашої команди або залишилися невирішені запитання Ви можете написати на електронну скриньку [email protected]. Ваше звернення обов'язково буде розглянено та надано Вам зворотній зв'язок. З повагою ARGO.

Понравилась кофточка? А мы вам ее не продадим!

Гость Гость 3 квітня, 2022 год
Сколько заказов было сделано на данном сайте, даже с полной оплатой, их и подтверждали, но каждый раз, через несколько дней поступал звонок от работников это магазина с извинениями о том, что товар закончился.. Ну как так можно работать? Данный сайт предназначен ТОЛЬКО для ИЗУЧЕНИЯ коллекций разных брендов, но не более, КУПИТЬ ВЕЩИ В ЭТОМ МАГАЗИНЕ - НЕ РЕАЛЬНО! ВООБЩЕ!!
Недоліки:
  1. Долго обрабатывают заказ;
  2. Через несколько дней отменяют заказ, из-за отсутствия товара
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center 5 квітня, 2022 год
Ми приносимо наші вибачення. В складних умовах сучасних реалій, відновлючи роботу нашого Інтернет-магазину, знаходимо можливості щоб доставляти товари для наших клієнтів. На даний момент терміни обробки та доставки товару збільшено в зв'язку з чинниками які, на жаль, унеможливлюють швидку обробку замовлень. Наші менеджери докладають всіх зусиль, щоб як можна швидше опрацювати замовлення наших клієнтів. Перед відвантаження склад ретельно перевіряє товар, якщо виявлено дефект, на жаль, замовлення відміняються. Нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволені якістю обслуговування в нашому Інтернет-магазині. Для нас дуже важлива думка кожного нашого клієнта. Ми приймемо до уваги всі Ваші зауваження, щоб надалі працювати над покращенням нашого сервісу.

Продажа некачественного товара

Елена Елена 15 лютого, 2022 год
Куплен свитер ТМ Benetton. После первого дня носки полушерстяного свитера на значительной его части произошли необратимые изменения структуры (катышки, вспушивания), что привело к потере товарного вида. Купила по акции, а первоначально он стоил больше трёх тысяч, что предполагает высокое качество. Общение с персоналом ARGO было безрезультатным. Аргумент: вы неправильно носили. Очень большое разочарование.
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center 17 лютого, 2022 год
Добрий день, Олено. Дякуємо, що обрали товар в нашому Інтернет- магазині. Нам дійсно дуже прикро, що Ви залишились незадоволені якістю обраної моделі. Оглянувши детально фото товару, яке було Вами надано, пошкодження знаходяться на одній ділянці. Даний дефект виник в результаті механічного пошкодження: тертя з постороннім предметом (бирка куртки, сумка), а не в зв'язку з низькою якістю товару. Даний випадок не є гарантійним.

Интернет-магазин не работает - половина товаров подтверждается и отменяют через неск

Гость Гость 3 лютого, 2022 год
Будьте добры, подскажите - в чём смысл заходить в этот магазин? Какой смысл делать заказы? Зачем тратить время впустую? Это как можно расценивать - я делаю несколько заказов подряд, каждый раз заказ успешно оформлен, каждый раз приходит подтверждение.
Через день мне звонит непонятная девушка и говорит, что позиции нет в наличии.
Если Вы не можете наладить работу сайта (много лет... Читати відгук
Будьте добры, подскажите - в чём смысл заходить в этот магазин? Какой смысл делать заказы? Зачем тратить время впустую? Это как можно расценивать - я делаю несколько заказов подряд, каждый раз заказ успешно оформлен, каждый раз приходит подтверждение.

Через день мне звонит непонятная девушка и говорит, что позиции нет в наличии.

Если Вы не можете наладить работу сайта (много лет подряд было всё в порядке) или у Вас поменялось руководство, то незачем тратить время других людей на бесполезные действия и разговоры с непонятными людьми непонятно о чём.
С юридической точки зрения это называется "публичной офертой" и по закону о правах потребителя интернет-магазин должен предоставить все заказанные товары, которые оформлены и заказ подтверждён.
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center 9 лютого, 2022 год
Добрий день. Ми приносимо наші вибачення за незручності. Перед відвантаження склад ретельно перевіряє товар, якщо виявлено дефект, на жаль, дані позиції відміняються. Також в період розпродажу значно зрозтає попит на товари, певних позицій може вже не бути в наявності на залишку. Нам дуже прикро, що Ви залишилися незадоволені обслуговуванням в нашому Інтернет-магазині, для нас дуже важлива Ваша думка, ми працюємо над покращенням нашого сервісу, ми приймемо до уваги Ваші зауваження, щоб уникнути на майбутнє подібних ситуацій.

Неадекватне відношення до інтернет-замовлень

Naum Naum 1 лютого, 2022 год
Замовив я джинси Benetton у інтернет-магазині ARGO із самовивозом з магазину Benetton у ТРЦ "Лавіна" 30.01.2022 о 13.15 годині, 01.02.2022 близько 10.30 години вирішив поїхати забрати. Подивився в особистому кабінеті стан замовлення, написано: товар очікує у точці видачі. Через годину я приїхав до магазину (проїхав близько 16 км.), а мені кажуть: "Вашого товару немає, ви його замовили дуже давно,... Читати відгук Замовив я джинси Benetton у інтернет-магазині ARGO із самовивозом з магазину Benetton у ТРЦ "Лавіна" 30.01.2022 о 13.15 годині, 01.02.2022 близько 10.30 години вирішив поїхати забрати. Подивився в особистому кабінеті стан замовлення, написано: товар очікує у точці видачі. Через годину я приїхав до магазину (проїхав близько 16 км.), а мені кажуть: "Вашого товару немає, ви його замовили дуже давно, строк видачі товару лише 1 доба, а пройшло уже майже 2 доби..." Я був шокований таким СЕРВІСОМ, як так, я проїхав пів міста, щоб отримати моє замовлення, а мені навіть ніхто не зателефонував, що вони його вже скасували, і в особистому кабінеті ще значиться, що товар очікує в точці видачі!!! Навіщо взагалі потрібен такий інтернет-магазин, якщо в ньому немає сенсу щось замовляти, бо персонал магазину продасть ваше замовлення іншому покупцеві при першій нагоді, і навіть не попередить вас. Я давно не зустрічав такої НЕКОМПЕТЕНТНОСТІ!!! Нікому не раджу користуватися даним інтернет-магазином, да і взагалі цим магазином, якщо відношення до клієнта на такому рівні!!!
ARGO Center Відповідь представника ARGO Center 9 лютого, 2022 год
Добрий день. Нам дуже прикро, що Ви залишилися незадоволені якістю обслуговування в нашому Інтернет-магазині. Термін резерву згідно правил - 24 години з моменту підтвердження. В момент підтвердження Вам приходить лист на електронну адресу яка вказана в замовленні. В даному листі є вся необхідна інформація на рахунок терміну протягом якого дане замовлення відкладено для Вас певним магазином. Якщо клієнт не звертається протягом вказаного часу в магазин, замовлення анулюється системою автоматично. В листі також надана контакна інформація, щоб Ви мали змогу зателефонувати до обраного Вами магазину для уточнення деталей Вашого замовлення. Для консультації на рахунок статусу замовлень також Ви можете звертатись за телефоном нашої Гарячої лінії 0 800 300 722 . Завжи раді Вам відповісти на всі Ваші запитання.

Хамство и отсутсвие возможности оставить обратную связь по обслуживани

Гость Гость 25 вересня, 2021 год
Купили в магазине на Большой кольцевой куртку на подарок. Продавец на кассе, обслуживая нас, была занята общением с подружкой, не обращая внимание на нас. Когда куртку подарили, оказалось, что продавец не удалила с куртки магнит. Вернувшись в магазин мы опять столкнулись с хамством продавца. Попросили Книгу жалоб. Их отменили. Продавец предложила оставить жалобу через QR code, но он не работал.... Читати відгук Купили в магазине на Большой кольцевой куртку на подарок. Продавец на кассе, обслуживая нас, была занята общением с подружкой, не обращая внимание на нас. Когда куртку подарили, оказалось, что продавец не удалила с куртки магнит. Вернувшись в магазин мы опять столкнулись с хамством продавца. Попросили Книгу жалоб. Их отменили. Продавец предложила оставить жалобу через QR code, но он не работал. С чего я делаю вывод, что Сеть Argo не интересует качество обслуживания в сети и обратную связь получать от клиентов им не интересно.
Переваги:
  1. Нет
Недоліки:
  1. Хамство и не работающий QR code для обратной связи от клиентов

Полный пофигизм!

Игорь Игорь 24 червня, 2021 год
Заказали жене на сайте понравившийся кардиган нужного размера, пред этим справившись о его наличии. Через два дня звоню узнать, что с заказом. Ответили, что заказ формируется 2-5 дней. Ещё через день звоню и говорят, что товар закончился. То есть наличие на момент заказа не даёт никакой гарантии покупки. Во это интернет-магазин! Не хотите работать - не надо! Только не морочьте... Читати відгук Заказали жене на сайте понравившийся кардиган нужного размера, пред этим справившись о его наличии. Через два дня звоню узнать, что с заказом. Ответили, что заказ формируется 2-5 дней. Ещё через день звоню и говорят, что товар закончился. То есть наличие на момент заказа не даёт никакой гарантии покупки. Во это интернет-магазин! Не хотите работать - не надо! Только не морочьте людям голову..

Ужасный Арго в silver breeze

Майя Кауфман Майя Кауфман (Украина) 28 червня, 2016 год
Вышла из бассейна и голодная, открыла на ходу ботончик из сухофруктов. Когда я зашла в Арго, ко мне подошел охранник и сказал что у них сейчас ушла уборщица, и что им не нужно чтобы я тут разводила крошки на полу. Попросил выйти из магазина - доесть - и потом зайти обратно. Магазин был - пуст! Я сказала что больше к... Читати відгук Вышла из бассейна и голодная, открыла на ходу ботончик из сухофруктов. Когда я зашла в Арго, ко мне подошел охранник и сказал что у них сейчас ушла уборщица, и что им не нужно чтобы я тут разводила крошки на полу. Попросил выйти из магазина - доесть - и потом зайти обратно. Магазин был - пуст! Я сказала что больше к ним никогда не приду. Чувствовала себя неприятно, т.к. я обеспеченый человек и не маленький ребенок чтобы ко мне так обращатся. Поэтому я поменяла арго, на арго в тц комод. Там такого не происходит, там отличные вещи, хороший сервис, и я даже не помню есть ли там охрана.
ARGO Center
Магазин з Center входить у торговельну мережу Арго. Але на відміну від інших магазинів, в яких представлена конкретна торгова марка, в ARGO Center пропонується досить велика кількість брендів, таких як: Miss Sixty, Reebok, Guess, Energie, Unitted colors of Beneton, Mango, 4You, Castro, Killah.
ARGO Center - це свого роду одежний... детальніше

Рейтинг 4.4 з 5 на підставі 19 відгуків
Одяг
yesoriginal.com.ua интернет-магазин
yesoriginal.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 2.9
612 відгуків
Salomon
Salomon

Рейтинг: 5
2 відгука
Modivo.ua
Modivo.ua

Рейтинг: 2
480 відгуків
Vip.meh
Vip.meh

Рейтинг: 5
1 відгук
Магазин Ultrasport.in.ua
Магазин Ultrasport.in.ua

Рейтинг: 4.6
206 відгуків
​PRM.com
​PRM.com

Рейтинг: 3.4
8 відгуків
Sinsay
Sinsay

Рейтинг: 1.5
666 відгуків
Bershka
Bershka

Рейтинг: 1.9
61 відгук
MANGO
MANGO

Рейтинг: 2.3
104 відгука
​Sportano.ua
​Sportano.ua

Рейтинг: 2.8
52 відгука