Актуалізація триває більше тижня при тому що весь перелік документів було надано, гроші заблоковані! підтримка пише що це виконується протягом доби. Мутний сервіс, не рекомендую Актуалізація триває більше тижня при тому що весь перелік документів було надано, гроші заблоковані! підтримка пише що це виконується протягом доби. Мутний сервіс, не рекомендую
Не раджу. Дуже мутний сервісПостійні затримки – то в них ліцензію заберуть то ще щосьЯк в них проблеми – улюблені клієнти зачейкайти, як в тебе якісь питання – то на вас положать… Не раджу. Дуже мутний сервісПостійні затримки – то в них ліцензію заберуть то ще щосьЯк в них проблеми – улюблені клієнти зачейкайти, як в тебе якісь питання – то на вас положать…
В цілому сам сервіс працює,але якщо у вас виникнуть питання,розбирайтесь з ними самі, додзвонитись до служби підтримки не реально майже,а навіть якщо додзвонитесь, то компетенція в них 0,за клієнторієнтованість в компанії взагалі не чули їм все одно на вас,це вам треба а не їм, манера спілкування буде така сама,це ж вам треба,це ви дурень що не розбираєтесь в їх помилках,якось... Читати відгук В цілому сам сервіс працює,але якщо у вас виникнуть питання,розбирайтесь з ними самі, додзвонитись до служби підтримки не реально майже,а навіть якщо додзвонитесь, то компетенція в них 0,за клієнторієнтованість в компанії взагалі не чули їм все одно на вас,це вам треба а не їм, манера спілкування буде така сама,це ж вам треба,це ви дурень що не розбираєтесь в їх помилках,якось так.Переходжу до конкурентів бо з таким рівнем коммунікації як в них, неможливо працювати.
Користуюсь для прийому платежів за інформаційні послуги. До цього спробував багато сервіс. Цей поки топ. Користуюсь для прийому платежів за інформаційні послуги. До цього спробував багато сервіс. Цей поки топ.
Вимушено сплачував кошти за послуги через їх сервіс оскільки на сайті виконавця послуг вбудовано оплату через цей сервіс. Так вони просто не зарахували ці кошти до магазину куди мала надійти оплата обгрунтовуючи це внутрішніми документами. У жодному разі не користуйтесь послугами цього сервісу навіть на мінімальні суми. Бо будете витрачати час та гроші на суди аби повернути кошти. Відверті... Читати відгук Вимушено сплачував кошти за послуги через їх сервіс оскільки на сайті виконавця послуг вбудовано оплату через цей сервіс. Так вони просто не зарахували ці кошти до магазину куди мала надійти оплата обгрунтовуючи це внутрішніми документами. У жодному разі не користуйтесь послугами цього сервісу навіть на мінімальні суми. Бо будете витрачати час та гроші на суди аби повернути кошти. Відверті шахраї.
Сервіс на нулі, не рекомендую)Служба підтримки також 0 і клієнто орієнтованість 0!Якщо думаєте над різними сервісами точно не вони! Сервіс на нулі, не рекомендую)Служба підтримки також 0 і клієнто орієнтованість 0!Якщо думаєте над різними сервісами точно не вони!
Затримка виплат на ФОП. Відсутність повідомлень про те, що їм не вистачає якихось документів. Блокування без попередження. Мобільний додаток має обмежений функціонал - навіщо орати про те, щоб їм користувалися.Обман з обіцянками про терміни відновлення виплат. Залишаю тільки дрібні оплати на цьому сервісі. Затримка виплат на ФОП. Відсутність повідомлень про те, що їм не вистачає якихось документів. Блокування без попередження. Мобільний додаток має обмежений функціонал - навіщо орати про те, щоб їм користувалися.Обман з обіцянками про терміни відновлення виплат. Залишаю тільки дрібні оплати на цьому сервісі.
Данные воры украли у меня 250 гривен и не хотят их выплачивать, не связывайтесь с ними и не платите через них, они удавятся за копейку а вы потеряете деньги Данные воры украли у меня 250 гривен и не хотят их выплачивать, не связывайтесь с ними и не платите через них, они удавятся за копейку а вы потеряете деньги
Вітаю! Не можемо вже протягом місяця підключити ПРРО до плажіної системи Wayforpay. Чи може хтось відгукнутися із діючих користувачів цієї платіжної системи? Нажаль підтримка сайту не надає жодних нормальних консультацій, тільки загальні фрази, телефон не працює. Буду дуже вдячна. Тел. 0965517117 Вітаю! Не можемо вже протягом місяця підключити ПРРО до плажіної системи Wayforpay. Чи може хтось відгукнутися із діючих користувачів цієї платіжної системи? Нажаль підтримка сайту не надає жодних нормальних консультацій, тільки загальні фрази, телефон не працює. Буду дуже вдячна. Тел. 0965517117
Переваги:
Не виявила
Недоліки:
Файт системи постійно підвисає. Підтримка не виконує свої функції. Дуже складно підключити ПРРО або є нюанси, які не вказані на сайті. Ключ ЕЦП касира працює на всіх сервісах крім Wayforpay.
Видимо, вайбер хочет нанести максимум вреда Украине. Ведь новапэй - их оф. контрагенты. Меня подключили без моего ведома, но еще и пытаются взимать плату за услуги в разы больше. Видимо, вайбер хочет нанести максимум вреда Украине. Ведь новапэй - их оф. контрагенты. Меня подключили без моего ведома, но еще и пытаются взимать плату за услуги в разы больше.
Переваги:
Нет.
Недоліки:
Подключили без моего ведома. Я должен платить за хостинг своих сайтов раз в месяц - это нормально. Но! За доменное имя я вношу ежегодный платеж. То есть, по 12-15-20 долларов в год (за каждый сайт), в сумме порядка 200. А эта компания пытается сделать его ежемесячным.
Только что мне позвонил ее представитель. Не представился, сказал что он представитель новапэй, спросил какие у меня к нему вопросы. Как только я сказал что меня без моего ведома и соглашения подключили к ним, он отключился.
Здійснював платіж за матрас на mirson.ua кошти з карти були списані, платіжна система шле лист що коштів немає. Після звернення в монобанк кошти повернулись.Тут починається саме захоплююче.Починаєтья списування коштів в сумі 50 доларів за нібито якусь підписку на фейсбуці . Зняли 150 дол. більше коштів просто не було і добре що кредит заблокованийМонобанк пропонує звертатись... Читати відгук Здійснював платіж за матрас на mirson.ua кошти з карти були списані, платіжна система шле лист що коштів немає. Після звернення в монобанк кошти повернулись.Тут починається саме захоплююче.Починаєтья списування коштів в сумі 50 доларів за нібито якусь підписку на фейсбуці . Зняли 150 дол. більше коштів просто не було і добре що кредит заблокованийМонобанк пропонує звертатись в поліцію і після рішегня суду можливе повернення коштів
Підключила платіжну систему Way for pay. 3 дні оплата від клієнтів проходила, але потім WFP почали вимагати від клієнтів фото паспорта і банківської картки, чого клієнти робити звичайно не збираються. На зараз маємо: всі платежі на перевірці як шахрайські, у клієнтів на пошті листи-вимоги надати паспорт/фото картки (навіщо???), підтримка не відповідає телефоном.Для мене ця система не працює. Клієнти... Читати відгук Підключила платіжну систему Way for pay. 3 дні оплата від клієнтів проходила, але потім WFP почали вимагати від клієнтів фото паспорта і банківської картки, чого клієнти робити звичайно не збираються. На зараз маємо: всі платежі на перевірці як шахрайські, у клієнтів на пошті листи-вимоги надати паспорт/фото картки (навіщо???), підтримка не відповідає телефоном.Для мене ця система не працює. Клієнти перелякані. Результату нуль. Витрачений час.
Задум і функціонал хороші, але будьте готові, що коли ви витратите сили, час на повний етап реєстрації, заповнення платіжних інструментів, вам відмовлять у активації без озвучення чітких причин, посилаючись на «внутрішні правила, які не повідомляються». І так було в мене неодноразово саме з цим сервісом. Техпідтримка сервісу існує суто для того, щоб озвучувати скрипти, а не дійсно допомогти у вашій... Читати відгук Задум і функціонал хороші, але будьте готові, що коли ви витратите сили, час на повний етап реєстрації, заповнення платіжних інструментів, вам відмовлять у активації без озвучення чітких причин, посилаючись на «внутрішні правила, які не повідомляються». І так було в мене неодноразово саме з цим сервісом. Техпідтримка сервісу існує суто для того, щоб озвучувати скрипти, а не дійсно допомогти у вашій ситуації. А враховуючи старі скандали, коли у сервісу була відсутня ліцензія і були проблеми на рівному місці з отриманням коштів, то може це і на краще. Не витрачайте час на них свій час даремно, оберіть альтернативні варіанти.
Спочатку підключили, потім кошти почали заходити і заблокували. І гроші залишаються в них 🤡Не стикайтесь з цей платіжною системою, бо лохами виставлять вас Спочатку підключили, потім кошти почали заходити і заблокували. І гроші залишаються в них 🤡Не стикайтесь з цей платіжною системою, бо лохами виставлять вас
Обслуговування ужасне, оператори не знають як вирішити проблеми, інформації ніякої не знають. З закордонними номерами не працюють. Розводять по техничних питаннях, дураками виставляють Обслуговування ужасне, оператори не знають як вирішити проблеми, інформації ніякої не знають. З закордонними номерами не працюють. Розводять по техничних питаннях, дураками виставляють
Реєстрація неймовірно довга, кілька разів підписувала договір та потім перезагружала фото паспорту кілька разів. Чекала-чекала і дочекалась відмови від співпраці. Усе без пояснень. Реєстрація неймовірно довга, кілька разів підписувала договір та потім перезагружала фото паспорту кілька разів. Чекала-чекала і дочекалась відмови від співпраці. Усе без пояснень.
28 травня зробила замовлення на сайті Укрзолото. Замовлення оплачувала онлайн карткою Visa. Лист з підтвердженням заказу не надійшов, проте прилетів лист від даної платіжної системи, що мій платіж заблоковано з метою перевірки і розблокують його тільки після надання фото паспорту тримача картки і фото двох сторін самої картки. Дані дії викликали в мене підозру. Я запитала у них для чого... Читати відгук 28 травня зробила замовлення на сайті Укрзолото. Замовлення оплачувала онлайн карткою Visa. Лист з підтвердженням заказу не надійшов, проте прилетів лист від даної платіжної системи, що мій платіж заблоковано з метою перевірки і розблокують його тільки після надання фото паспорту тримача картки і фото двох сторін самої картки. Дані дії викликали в мене підозру. Я запитала у них для чого їм такі данні, сказала що не одна платіжна система не вимагає такої інформації, на що мені відповілим що всі платіжні сервіси мають систему безпеки і мають перевіряти платежі згідно внутрішніх правил системи безпеки. Звісно ні які фото я надавати не збиралась, тому попросила скасувати платіж. Мені відповіли що замовлення і платіж скасовано і кошти надійдуть на рахунок на протязі трьох днів. Пройшов майже тиждень, а кошти так і не повернулись. На прохання прояснити ситуацію і надати копію платіжного доручення, яке б підтверджувало повернення коштів, мені відповіли що доручення не має, бо це не повернення у звичному рпрозумінні, а просто скасування платежу, і порадили звернутись до банку за випискою по трансзакціями. Ні коштів, ні товару, а лише один головний біль як повернути кошти. Не раджу ні кому дану платіжну систему. Отримаєте лише проблеми.
При оплаті у різних банках мої освітні товари на освітянському сайті пробивалися у чеках, то одяг і взуття, то ювелірка. Спочатку звернулась до одного із банків- вони пояснили, що користуються виставленим кодом з платіжної системи WayForPay, якою я користуюся. Звернулась до них, надали замість 4-значного коду 5-значний, який не відповідає моїм товарам і загальноприйнятій класифікації. Сказали змінити нічого не можна,... Читати відгук При оплаті у різних банках мої освітні товари на освітянському сайті пробивалися у чеках, то одяг і взуття, то ювелірка. Спочатку звернулась до одного із банків- вони пояснили, що користуються виставленим кодом з платіжної системи WayForPay, якою я користуюся. Звернулась до них, надали замість 4-значного коду 5-значний, який не відповідає моїм товарам і загальноприйнятій класифікації. Сказали змінити нічого не можна, говорили "на відчепись", вирішувати проблему не хотіли. Самовільна класифікація не відповідає ні моїм товарам,ні моєму жодному кведу. Клієнти думатимуть, що ви уникаєте податків, вписуючі неіснуючі послуги у квитанціях, а податкова чекає, коли випише штраф на послуги, які ви начебто надаєте у квитанціях, але яких нема у ваших кведах! Тільки встановила систему оплати, а вже шукаю іншу. Будьте уважні при виборі-моя рекомендація!Служба підтримки схожа на групку ворогів системи, яка навмисно діє, щоб клієнти зі своїми грошима шукали іншу платіжну систему!
Після продажу товару через послугу Олх-доставка, не вдалося зарахувати кошти на мою карту. Довго з ними виясняв відносини щоб повернути свої кошти. Після продажу товару через послугу Олх-доставка, не вдалося зарахувати кошти на мою карту. Довго з ними виясняв відносини щоб повернути свої кошти.
Були невеликі проблеми з підключенням пРРО, але це ж платіжний сервіс. Та й пРРО у них безкоштовне. Тому жодних претензій до роботи сервісу немає. Були невеликі проблеми з підключенням пРРО, але це ж платіжний сервіс. Та й пРРО у них безкоштовне. Тому жодних претензій до роботи сервісу немає.
Здивувалась відгукам. З сервісом співпрацюю з 2019 року, та жодних нарікань не маю. Постійно випускають щось новеньке, корисне для бізнеса. Здивувалась відгукам. З сервісом співпрацюю з 2019 року, та жодних нарікань не маю. Постійно випускають щось новеньке, корисне для бізнеса.
До 23-го року були дуже крутим сервісом. Потім щось сталося і почали кошмарити, блокувати платежі. Ми - благодійний фонд, збираємо гроші на ЗСУ. Надали всі документи, нам затвердили договір, все ок. потім інший менеджер каже, що наш договір неправильний і треба переробляти. Ви розумієте? В них на один і той договір різні менеджери дивляться по-різному. А час йде. Вже 2... Читати відгук До 23-го року були дуже крутим сервісом. Потім щось сталося і почали кошмарити, блокувати платежі. Ми - благодійний фонд, збираємо гроші на ЗСУ. Надали всі документи, нам затвердили договір, все ок. потім інший менеджер каже, що наш договір неправильний і треба переробляти. Ви розумієте? В них на один і той договір різні менеджери дивляться по-різному. А час йде. Вже 2 місяці ми не можемо вивести гроші, на які давно мали купити та відвезти допомогу воїнам. Це треш. Як тільки ми виведемо гроші, я назавжди для себе забуду про цей сервіс. І кожного, кого знаю, буду відмовляти працювати з ними. Тим паче, зараз Моно розробляє свій сервіс прийому платежів. Отже, гуд бай вейфорпей!
Заблокировали платеж, который я отправляла за обучение через Apple Pay, на вопрос: в чем причина, запросили фото паспорта, платежной карты с двух сторон. Когда я стала спрашивать у поддержки, на каких основаниях они запрашивают мои документы, внятного ответа не получила.Так как документы я им не выслала, система теперь блокирует все мои платежи. Заблокировали платеж, который я отправляла за обучение через Apple Pay, на вопрос: в чем причина, запросили фото паспорта, платежной карты с двух сторон. Когда я стала спрашивать у поддержки, на каких основаниях они запрашивают мои документы, внятного ответа не получила.Так как документы я им не выслала, система теперь блокирует все мои платежи.
Переваги:
Пока не увидела
Недоліки:
Слишком много требований от службы безопасности для платежа в 3000 грн.
У неділю зареєстрував та у цей же день активували мій сайт. Адекватна служба підтримки. Бачу багато негативу, але у мене поки все ок. У неділю зареєстрував та у цей же день активували мій сайт. Адекватна служба підтримки. Бачу багато негативу, але у мене поки все ок.
Требуют договоры о поставках товара для ФОПа. На замечание, что договоры не обзательны и предложения предоставить инвойсы на товар отвечают что этого недостаточно. Лучше бы за своими документами следили. Тогда может быть не сидели бы месяц без лицензии от НБУ. Требуют договоры о поставках товара для ФОПа. На замечание, что договоры не обзательны и предложения предоставить инвойсы на товар отвечают что этого недостаточно. Лучше бы за своими документами следили. Тогда может быть не сидели бы месяц без лицензии от НБУ.
Переваги:
Нет
Недоліки:
Требуют от фоптв договоры о поставке товара, хотя письменные договоры не обязательные, да и фоп вообще может закупать товар как физлицо
Оформила оплату частинами за товар. Гроші зняли за перший внесок,а магазин моєї оплати не отримав. Прошу з'ясувати мою ситуацію і повернути кошти або мені, або магазину, там на 6 частин розподілено оплату. Оформила оплату частинами за товар. Гроші зняли за перший внесок,а магазин моєї оплати не отримав. Прошу з'ясувати мою ситуацію і повернути кошти або мені, або магазину, там на 6 частин розподілено оплату.
Стали требовать документы фоп с 23 года после того как потеряли лицензию, не адекватная поддержка,приложения и веб/комп версия особенно не синхронизированы и работают по разному, после загрузки всех документов и подписания договор сделал инвойс клиенту на2000$, после чего оказал сервис трансферных перевозок по эвропе, как оказалось оплата прошла но деньги они вернули клиенту якобы, хотя клиент их не видит... Читати відгук Стали требовать документы фоп с 23 года после того как потеряли лицензию, не адекватная поддержка,приложения и веб/комп версия особенно не синхронизированы и работают по разному, после загрузки всех документов и подписания договор сделал инвойс клиенту на2000$, после чего оказал сервис трансферных перевозок по эвропе, как оказалось оплата прошла но деньги они вернули клиенту якобы, хотя клиент их не видит , скам и мошенники!
На прохання допомогти з підключенням платіжної системи на сайт, бо та інструкція, яку вони прислали, створена для айтішників/розробників, і не зовсім зрозуміло для "простих смертних", відповіли "Іншої інструкції немає". На прохання допомогти з підключенням платіжної системи на сайт, бо та інструкція, яку вони прислали, створена для айтішників/розробників, і не зовсім зрозуміло для "простих смертних", відповіли "Іншої інструкції немає".
Швидке підключення та проста інтеграція. Це не про ваш сервіс. Третій місяць намагаємось налаштувати Підключення пРРО у вашому сервісі. Жодних успіхів. Ключі та сертифікати, нові чи старі - працюють у всіх сервісах окрім вашого. Ваша технічна підтримка - дно. Жодної інформативної консультації, жодної спроби розібратись. Відповідь тільки одна - "Дана помилка виникає не на нашій стороніЗі своєї сторони ми... Читати відгук Швидке підключення та проста інтеграція. Це не про ваш сервіс. Третій місяць намагаємось налаштувати Підключення пРРО у вашому сервісі. Жодних успіхів. Ключі та сертифікати, нові чи старі - працюють у всіх сервісах окрім вашого. Ваша технічна підтримка - дно. Жодної інформативної консультації, жодної спроби розібратись. Відповідь тільки одна - "Дана помилка виникає не на нашій стороніЗі своєї сторони ми надаємо рекомендації, які дії потрібно провести в такому випадку, щоб вирішити питання. Рекомендуємо спробувати трішки пізніше повторити спробу підключення, якщо помилка залишиться, то рекомендуємо згенерувати новий сертифікат у ЦСК де Ви генерували сертифікат, і повторно додавати." Не даремно вас позбавили ліцензії і не хотіли продовжувати. Хай би й не продовжували, а то відгуки з інтернету про вас підтверджують, що проблема із вами не тільки у моїх працівників.
Багато інструментів, з якими можна закрити різні потреби. Можно зробити лендінг. Підтримка завжди онлайн. Багато інструментів, з якими можна закрити різні потреби. Можно зробити лендінг. Підтримка завжди онлайн.