Вчора цілий день не було світла, але інтернет від джетнгет працював без проблем. У наш час це дуже важливо, бо зв’язок зараз — це не розкіш, а справжня необхідність. Раджу звернути увагу на провайдерів, які проводять оптику й забезпечують інтернет навіть під час відключень електрики.Джетнет рекомендую усім! Вчора цілий день не було світла, але інтернет від джетнгет працював без проблем. У наш час це дуже важливо, бо зв’язок зараз — це не розкіш, а справжня необхідність. Раджу звернути увагу на провайдерів, які проводять оптику й забезпечують інтернет навіть під час відключень електрики.Джетнет рекомендую усім!
Переключився від свого провайдера до Jetnet. Тестую інтернет вже місяць:з самого початку все вийшло досить швидко, після заявки підключили через два дні. Нарікань ніяких не було ні по сервісу, ні по якості сигналу. Також підключився сусід поряд. Єдине, що був здивований платною призупинкою послуг, але в цілому не шкодую, що переключився.Ціни нормальні, сервіс на висоті. Читати відгукПереключився від свого провайдера до Jetnet. Тестую інтернет вже місяць:з самого початку все вийшло досить швидко, після заявки підключили через два дні. Нарікань ніяких не було ні по сервісу, ні по якості сигналу. Також підключився сусід поряд. Єдине, що був здивований платною призупинкою послуг, але в цілому не шкодую, що переключився.Ціни нормальні, сервіс на висоті.Рекомендую
Користуюсь Джетнетом більше року. Особливих зауважень немає, все нормально. Технічна підтримка на запити реагує (звертався кілька разів).В цілому - влаштовує. Дякую. Користуюсь Джетнетом більше року. Особливих зауважень немає, все нормально. Технічна підтримка на запити реагує (звертався кілька разів).В цілому - влаштовує. Дякую.
Переваги:
"робота без світла", технічна підтримка, легкість налаштування
Користуюсь послугами вже декілька років. Якість зв'язку на досить низькому рівні. Майбутнім клієнтам, які працюють вдома, і проводять он-лайн зустрічі, треба бути готовим до частих декількохвилинних затримок на протязі години. Ще одна проблема - це досить часті аварійні роботи. Провайдер також ніколи не повідомляє клієнтів про планові роботи. Рекомендувати JetNet як надійного постачальника послуг не можу. Користуюсь послугами вже декілька років. Якість зв'язку на досить низькому рівні. Майбутнім клієнтам, які працюють вдома, і проводять он-лайн зустрічі, треба бути готовим до частих декількохвилинних затримок на протязі години. Ще одна проблема - це досить часті аварійні роботи. Провайдер також ніколи не повідомляє клієнтів про планові роботи. Рекомендувати JetNet як надійного постачальника послуг не можу.
Шановний абоненте!Якість інтернету рекомендуємо перевіряти напряму від оптичного терміналу, а не через роутер, який може передавати сигнал із затримками.Аварійні роботи по відновленню цілісності оптоволоконного кабелю у приватному секторі відбуваються без попередження при поривах кабелю третіми особами (проїзд високих машин, будівництво на ділянках абонентів, не обережна обрізка гілля дерев мешканцями приватних будинків, перестановка опор без попередження провайдера ), погодні негаразди. Ці роботи виконуються терміново і у стислі строки.
Підключив пенсіонеру інтернет, він живе в будинку коли тепло Квітень-Жовтень, запропонував компанії, оплачувати за ці місяці, а на Зиму відключати. Відмовили, захотіли ще з пенсіонера додатково 450 грн збити за призупинення. Дивно, коли компанія робить акції, типу для нових абонентів Три місяця безкоштовно, але відмовляється від живих грошей тут і зараз. Керівництву варто задуматися, чим займаються менеджери. Бо мій... Читати відгук Підключив пенсіонеру інтернет, він живе в будинку коли тепло Квітень-Жовтень, запропонував компанії, оплачувати за ці місяці, а на Зиму відключати. Відмовили, захотіли ще з пенсіонера додатково 450 грн збити за призупинення. Дивно, коли компанія робить акції, типу для нових абонентів Три місяця безкоштовно, але відмовляється від живих грошей тут і зараз. Керівництву варто задуматися, чим займаються менеджери. Бо мій випадок 1/1000+, компанія втрачає дохід, а могла б заробляти більше.
пользуюсь интернетом jetnet больше двух лет. на данный момент неплохой интернет, раньше часто проседал. пользуюсь интернетом jetnet больше двух лет. на данный момент неплохой интернет, раньше часто проседал.
Дуже дякую хлопцям з технічної підтримки, все допомогли налаштувати, перевстановила роутер у телефонному режимі. Супер Дуже дякую хлопцям з технічної підтримки, все допомогли налаштувати, перевстановила роутер у телефонному режимі. Супер
Загалом провайдер непоганий. Проблеми були, але дуже рідко. Але коли почались відключення світла повзла всяка фігня. Про перше провайдер не працював, жодної компенсації не надавав. Спочатку казав, що поставить акумулятори, які але замовили і вони їдуть з іншої країни, через місяць або два передумав і казав що протягне оптику. Оптику він тягнув ще кілька місяців, то канали заморожені, то ще... Читати відгук Загалом провайдер непоганий. Проблеми були, але дуже рідко. Але коли почались відключення світла повзла всяка фігня. Про перше провайдер не працював, жодної компенсації не надавав. Спочатку казав, що поставить акумулятори, які але замовили і вони їдуть з іншої країни, через місяць або два передумав і казав що протягне оптику. Оптику він тягнув ще кілька місяців, то канали заморожені, то ще щось. Відключення світла на той час були щодня і надовго, інтернету весь цей час не було, жодних компенсацій від провайдера не було надано. Закінчилось тим, що я просто перейшов до провайдера з оптикою і лише через кілька місяців мені зателефонував Джет і спитав чи актуальне мені зведення оптики. Загалом вирішення проблеми з роботою під час відключень найняла у провайдера щось біля пів року.
Переваги:
Досить якісний зв'язок.
Недоліки:
Бреше клієнтам, вважає що може не працювати і не надавати за це жодних компенсацій.
Шановний абоненте!Компанія JETNET працює по приватному сектору тільки по оптиці (технологія ХPON). По багатоповерховим будинкам також з 2023 року пропонуємо переходити на оптику . Абоненти, які не бажали одноразово сплатити за оптичний термінал, який необхідно встановити у помешканні абонента, так і залишилися підключеними до інтернету по технології, яка не працює без світла. Восени 2022 р - взимку 2023 р компанія забезпечила своє обладнання інверторами,батареями і генераторами. Всі хто був підключений по оптиці працювали при відключеннях світла. Прохання написати нам на ел.пошту office@jetnet.com.ua свій № договору і діючий контактний телефон для уточнення обставин описаного Вами прециденту.
Не знаю, что и сказать…, когда хотят, тогда отключают, когда хотят включают, ужасное обслуживание. Было бы на кого поменять в Осокорках, поменял бы не задумываясь. Не знаю, что и сказать…, когда хотят, тогда отключают, когда хотят включают, ужасное обслуживание. Было бы на кого поменять в Осокорках, поменял бы не задумываясь.
Шановний абонент!Послуга доступу до Інтернет надається згідно Договору про надання телекомунікаційних послуг , який підписується при підключенні до мережі Інтернет (один екземпляр в паперовому вигляді залишається у абонента).4.2. Оплата Послуг Оператора здійснюється Абонентом завчасно шляхом авансових платежів на наступний календарний місяць. До 01 числа кожного календарного місяця на балансі Абонента повинна бути сума не менша,ніж сума абонплати за цей місяць .3.3.5. Змінювати ціни й тарифи на Послуги. Оператор зобов'язаний інформувати Абонента про такі зміни не менш, як за 20 (двадцять) днів до впровадження таких змін шляхом публікації інформації на сайті Оператора www.jetnet.ua.На сайті вартість зовнішньої статичної адреси була своєчасно змінена.
Стабільне підключення відсутнє. Періодично (особливо у вечері) зникає стабільне з'єднання, з'являється втрата пакетів і скаче пінг десь секунд на 30 тоді знову все нормально робить, а через хвилину знову зникає інтернет і так увесь час. У тех підтримки стандартні відповіді "перезагрузіть роутер, з нашої сторони ніяких проблем нема шукайте у себе" Стабільне підключення відсутнє. Періодично (особливо у вечері) зникає стабільне з'єднання, з'являється втрата пакетів і скаче пінг десь секунд на 30 тоді знову все нормально робить, а через хвилину знову зникає інтернет і так увесь час. У тех підтримки стандартні відповіді "перезагрузіть роутер, з нашої сторони ніяких проблем нема шукайте у себе"
Шановний абонент!Якщо при наявності стабілізатора мережі 220 В (у приватному будинку), у Вас відбувається тимчасове зникнення сигналу, треба перевірити наш канал,підключив напряму ноутбук до оптичного терміналу без роутера.Якщо напряму інтернет також працює нестабільно,треба міняти термінал.При зверненні у тех. підтримку наш фахівець програмно дивиться рівень загасань і робить висновок про якість зв'язку по оптичному волокну.В Вашому випадку більш за все потрібні дії,вказані вище.
01,10,2024 зник інтернет (хоча все сплачено) дві доби дзвінків в так звану тех підримку. і о ....на другий день ввечері відзвонились і сказали що висить борг 30грн. звідки? а вони по тихому підняли вартість статики з 50 до 80грн і забули УРОДИ ПОВІДОМИТИ. НА САЙТІ ІНФИ ТЕЖ НЕ МАЄ. і два дні без нету і ні вибачень ні я... Читати відгук 01,10,2024 зник інтернет (хоча все сплачено) дві доби дзвінків в так звану тех підримку. і о ....на другий день ввечері відзвонились і сказали що висить борг 30грн. звідки? а вони по тихому підняли вартість статики з 50 до 80грн і забули УРОДИ ПОВІДОМИТИ. НА САЙТІ ІНФИ ТЕЖ НЕ МАЄ. і два дні без нету і ні вибачень ні я вже мовчу про компенсації(((( написав на мейл керівництву... відповідь з есересеру спробуйте ще раз подзвонити по телефонам "лотерея може на цей раз поталанить"
Переваги:
лотерея коли працює то працює.
Недоліки:
якщо проблема чи поломка то винен сам. відношення до клієнтів скотське. 6 років їх клієнт і з коним роком все гірше і гірше
Шановний абонент!Згідно договору зміна тарифів відбувається на сайті jetnet.ua за 20 днів до списання абонплати за наступний місяць.Пpи цьому за 3 дні до списання абонплати абонент отримує смс-повідомлення з вказанням суми ,якої не вистачає по абонплаті на наступний місяць. У абонента є логін і пароль від Особистого кабінету для перевірки балансу після списання абонплати за місяць,що наступив.Рекомендуємо перевірити № телефона ,який вказували в договорі,якщо не отримували смс-повідомлення. На роботу мобільного оператора по отриманню смс-повідомлень ми не впливаємо.З повагою,команда JETNET
Швидкість на Осокорках плаває. Відсутня система автоматичного білінгу, тобто, якась тьотя-бухгалтер сідає і вручну разносить платежі, що надійшли на рахунок і це займає час. Тобто "оплатив-автоматично рахунок поповнився" у цієї шараги не працює. На рівному місці з'являються якісь мінуси по депозиту, хоча оплату роблю регулярно і сильно заздалегідь.Дозвонитися до них просто НЕРЕАЛЬНО!!! Автопідповідач каже, що звернення прийнято і фахівець... Читати відгук Швидкість на Осокорках плаває. Відсутня система автоматичного білінгу, тобто, якась тьотя-бухгалтер сідає і вручну разносить платежі, що надійшли на рахунок і це займає час. Тобто "оплатив-автоматично рахунок поповнився" у цієї шараги не працює. На рівному місці з'являються якісь мінуси по депозиту, хоча оплату роблю регулярно і сильно заздалегідь.Дозвонитися до них просто НЕРЕАЛЬНО!!! Автопідповідач каже, що звернення прийнято і фахівець перетелефонує у найближчий час. Далі - тиша. Ніхто нікому не перенабирає.На рівному місці вимкнули інтернет і правди нема у кого добитися.Вкрай не задоволений і нікому не раджу.Сусіди користуються Осокорки Онлайн. Дуже задоволені, ніяких нарікань. Мабуть, буду змінювати провайдера.
Шановний абонент!При оплаті через Особистий кабінет на сайті jetnet.ua кошти приходять автоматично на баланс абонента за 5-10 хвилин.При інших шляхах оплати кошти розносяться абонентським відділом на наступний день після оплати по випискам банку за попередній день.З повагою,Команда JETNET
Ребята скорость которую дают джетнет (если не на проводе) не то , что плохая . Это худшее интернет покрытия которым я пользовался за всю свою жизнь , со выключениями света я бы сказал , что мы платим -за что-то , но никто не понимает за что , просто беда. Ребята скорость которую дают джетнет (если не на проводе) не то , что плохая . Это худшее интернет покрытия которым я пользовался за всю свою жизнь , со выключениями света я бы сказал , что мы платим -за что-то , но никто не понимает за что , просто беда.
Шановний абонент!Провайдер несе відповідальність за якість інтернет тільки по проводовому виду підключення, а саме, до оптичного терміналу,встановленому в будинку абонента.Роутер-це обладнання абонента,за якість роботи якого JETNET відповідальності не несе.
2024 год, тариф 360 грн. скорость должна быть гигабит а по факту 300, и влюбой рандомный момент несколько дней скорость 100, в тех поддержке говорят подключите напрямую к модему... 2024 год, тариф 360 грн. скорость должна быть гигабит а по факту 300, и влюбой рандомный момент несколько дней скорость 100, в тех поддержке говорят подключите напрямую к модему...
Шановний абонент!Перевірте швидкість напряму,підключив ноутбук до оптичного терміналу без роутера.Ви побачите швидкість інтернету,згідно вибраного тарифу.
Заявку прйиняли швидко, але чекали 3тижні на Осокорках поки нас підключили. Ще новиною було те, що за призупинку 75грн/міс, але в цілому якісний провайдер, адекватні працівники, все пояснювали та допомогли з роутером. Сусіди теж підключались рік назад, то не жаліються, все працює добре. Із провайдерів поки, що найкращий варіант за свої гроші Заявку прйиняли швидко, але чекали 3тижні на Осокорках поки нас підключили. Ще новиною було те, що за призупинку 75грн/міс, але в цілому якісний провайдер, адекватні працівники, все пояснювали та допомогли з роутером. Сусіди теж підключались рік назад, то не жаліються, все працює добре. Із провайдерів поки, що найкращий варіант за свої гроші
Шановний абонент!Причиною тривалого очікування підключення до мережі Інтернет є сезон підключень дачників (працюємо по приватному сектору). З травня по липень включно завжди є черги, в інші періоди підключаємо за 3-5 робочих днів.Загалом дякуємо за справедливу оцінку нашої роботи.
Чекали два тижні на підключення, як пояснив менеджер, що багато замовлень та черга зараз. Але все працює добре, заплатили 650грн за коробочку з оптикою і тариф по акції був. В цілому залишились задоволені. Монтажники ввічливі, все пояснювалиРекомендуємо Чекали два тижні на підключення, як пояснив менеджер, що багато замовлень та черга зараз. Але все працює добре, заплатили 650грн за коробочку з оптикою і тариф по акції був. В цілому залишились задоволені. Монтажники ввічливі, все пояснювалиРекомендуємо
підключились, бо в нашого провайдера без світла тримає годину.За останні два тижні постійних відключень світла інтернет у нас не було пару годин, через аварійні роботи, а так працює стабільно.швидкість інтернету гарна, підключались по акції і рекомендації сусідів то ще по 2міс отримали бонусних підключились, бо в нашого провайдера без світла тримає годину.За останні два тижні постійних відключень світла інтернет у нас не було пару годин, через аварійні роботи, а так працює стабільно.швидкість інтернету гарна, підключались по акції і рекомендації сусідів то ще по 2міс отримали бонусних
На сайті вказано що підключення безкоштовне, Акція на 3 місяці інтернету при виборі любого тарифу. Телефонував за день сказали - так так все безкоштовно і акція, але коли почав оформлювати заявку то в них зразу акційний тариф лише максимальний Premium і за нього потрібно зразу заплатити за три місяці, а потім ще виходить що 650 грн за конвертор потрібно заплатити.... Читати відгук На сайті вказано що підключення безкоштовне, Акція на 3 місяці інтернету при виборі любого тарифу. Телефонував за день сказали - так так все безкоштовно і акція, але коли почав оформлювати заявку то в них зразу акційний тариф лише максимальний Premium і за нього потрібно зразу заплатити за три місяці, а потім ще виходить що 650 грн за конвертор потрібно заплатити. Обманщики з першого дня! Не рекомендую їх до співпраці! Щоб знали всі на перед, пауза в них 75 грн в місяць і вони називають це обслуговування мережі. Слів немає до таких умов, краще мобільний оператор аніж ці шкуродери.
Шановний абоненте!При прийомі заявки (до моменту підключення) по всім перерахованим Вами пунктам абонент інформується.При підключенні у абонента залишають договір у паперовому вигляді, в якому всі ці умови прописані. Підключення безкоштовно і на місяць ми не можемо підключати абонента (багато орендарів),т.к. при самому процесі підключення підприємство несе витрати ( виконання карти-завдання розварки волокна по портах сплітерів, сама розварка волокна,прокладання кабелю,встановлення муфт і сплітерів, вартість цих матеріалів). Орендарі повинні планувати користування нашою послугою не менше,ніж 3-х місяців.Оптичний термінал-650 грн продаємо при підключенні.Обслуговування мережі -75 грн входить в абонплату,але коли абонент не користується інтернетом (не платить абонплату),повинен сплачувати обслуговування мережі . Круглий рік по мережі ведуться профілактично-відновлювальні роботи, для надання якісної послуги доступу до Інтернет, а саме, переукладання кабелю при його поривах , заміні опор ,що входить в обслуговування мережі.
Хочу подякувати компанії. Інтернет зник в неділю вранці, протягом години передзвонили представниці компанії, протягом кількох годин проблеми були вирішені. В неділю! Це неможливо в будь-якій європейській країні - ніхто не прийняв би замовлення в неділю і чекати спеціаліста довелось би від кількох днів до двух тижнів! Дівчата і хлопці, дякую вам! Ви молодці! Хочу подякувати компанії. Інтернет зник в неділю вранці, протягом години передзвонили представниці компанії, протягом кількох годин проблеми були вирішені. В неділю! Це неможливо в будь-якій європейській країні - ніхто не прийняв би замовлення в неділю і чекати спеціаліста довелось би від кількох днів до двух тижнів! Дівчата і хлопці, дякую вам! Ви молодці!
Переваги:
Швидке реагування, постійні консультації клієнта та технічна підтримка. Можливість швидко вирішити проблему у вихідний день
Перейшли з іншого провайдера,через те що у того не було генератора,але працював бездоганно. Вже жалкую.До служби підтримки недодзвонитися, сайт недопрацьований і геть неінформативний ,постійні перебої ,по пів доби відсутній інет декілька разів за місяць. Буду шукать альтернативу. Перейшли з іншого провайдера,через те що у того не було генератора,але працював бездоганно. Вже жалкую.До служби підтримки недодзвонитися, сайт недопрацьований і геть неінформативний ,постійні перебої ,по пів доби відсутній інет декілька разів за місяць. Буду шукать альтернативу.
Шановний абонент!При веденні аварійно-ремонтних робіт завжди на лінії тех. підтримки є про це інформація з указанням терміну виконання цих робіт (телефони вказані на сайті).На сайті jetnet.ua не розміщено нічого зайвого для зручності користування ним.Працюємо без світла необмежений час , для чого наша компанія забезпечила себе потужними інверторами, батареями і генераторами.
Безкоштовно підключили, онушку теж безкоштовно.Сплатили за 3міс , ще 3місяці подарували.шараякість та оперативність без питань взагалі.окрему подякую передаю бригаді, за півгодини все провели та налаштували.дякую. бажаю процвітання та гарних клієнтів Безкоштовно підключили, онушку теж безкоштовно.Сплатили за 3міс , ще 3місяці подарували.шараякість та оперативність без питань взагалі.окрему подякую передаю бригаді, за півгодини все провели та налаштували.дякую. бажаю процвітання та гарних клієнтів
Підключався по рекомендації сусіда. +- усе зайняло 3дні. Швидко приїхали та підключили. мені і сусіду по 2місяці отримали.Усе влаштовує, швидкість в нормірекомендую Підключався по рекомендації сусіда. +- усе зайняло 3дні. Швидко приїхали та підключили. мені і сусіду по 2місяці отримали.Усе влаштовує, швидкість в нормірекомендую
Я часто знахожусь у вiдрядженнях. Ранiше, як вiдсутня була мiсяць, просила при сплатi зарахувати кошти на наступний мiсяць . Була вiдсутня 1-28.01. Прийшло СМС про сплату, перерахувала кошти, а менi повiдомляють, що вони пiдуть в рахунок сiчня. Знiмати повну плату за три днi це хiба норм?! Тим бiльше, що зараз з ранку до вечера в офiсi, вдома i -нетом не... Читати відгук Я часто знахожусь у вiдрядженнях. Ранiше, як вiдсутня була мiсяць, просила при сплатi зарахувати кошти на наступний мiсяць . Була вiдсутня 1-28.01. Прийшло СМС про сплату, перерахувала кошти, а менi повiдомляють, що вони пiдуть в рахунок сiчня. Знiмати повну плату за три днi це хiба норм?! Тим бiльше, що зараз з ранку до вечера в офiсi, вдома i -нетом не користуюсь.
Переваги:
Швидко було встановлене обладнання
Недоліки:
Намiри зняти плату, якщо поiхав, i не користувався послугами
Доброго дня!Якщо Ви плануєте деякий час не користуватися послугою,телефонуєте за телефонами,вказаними на сайті jetnet.ua і повідомляєте про це. Наш співробітник ставить Ваш договір в категорію " Призупинення" і абонплата не нараховується. В іншому випадку ,якщо договір " Активний",абонплата нараховується автоматично. При цьому при зверненні абонента з питання автоматично нарахованої абонплати ,наш фахівець дивиться,коли останній раз абонент користувався . Виходячи з цього при не використанні послуги протягом повного календарного місяця абонплата за цей місяць видаляється. Щоденної тарифікації у нас немає.
Декілька років користуємось послугами провайдера,з плюсів маємо,що працює за відсутності світла.Якщо якась проблема і телефонуєш в тех.підтримку то тобі скоріш за все нахамлять і скажуть перевіряйте все в себе і тільки тоді дзвоніть,"мы не дом советов".Десь з рік/півтора назад було все інакше.По тарифу маємо платити 350грн,минулого місяця прийшов рахунок на майже 400,телефонуєш роботу на всі номера(тех.підтримка,фінансовий відділ),він... Читати відгук Декілька років користуємось послугами провайдера,з плюсів маємо,що працює за відсутності світла.Якщо якась проблема і телефонуєш в тех.підтримку то тобі скоріш за все нахамлять і скажуть перевіряйте все в себе і тільки тоді дзвоніть,"мы не дом советов".Десь з рік/півтора назад було все інакше.По тарифу маємо платити 350грн,минулого місяця прийшов рахунок на майже 400,телефонуєш роботу на всі номера(тех.підтримка,фінансовий відділ),він обіцяє в найкоротший час зв'язати зі спеціалістом.По факту ніхто не передзвонює.Тиждень минулого місяця видзвонював,безрезультатно.В цьому місяці теж прийшла сума майже 400,а пише в кабінеті ваш тариф 350.Другий день лишаю заявки,ніхто не передзвонює.Зателефонувати живій людині для швидкого вирішення питання неможливо.Тобто,якщо би в нас був відсутній інтернет,то чекали би з минулого місяця що нам перетелефонують.Дзвонив з різних номерів,результат один.Походу вони вимерли,а обладнання працює саме по собі і тільки питання часу коли воно вимкнеться.Тому шукаю нового провайдера.
Ми є клієнтами більше 10 років, платимо 350 грн за тариф, загалом інтернет нормальний, з непогодою буває відсутній. Сервіс просто жах! Викликала майстра перенести роутер. Приїхали два (субʼєктивна думка) неприємних неохайних чоловіка і стали мене вмовляти, що перенести неможливо у сусідню кімнату, робіть якщо хочете самі. 20 хвилин мололи нісенітниці про те, чому вони не будуть це робити. Потім... Читати відгук Ми є клієнтами більше 10 років, платимо 350 грн за тариф, загалом інтернет нормальний, з непогодою буває відсутній. Сервіс просто жах! Викликала майстра перенести роутер. Приїхали два (субʼєктивна думка) неприємних неохайних чоловіка і стали мене вмовляти, що перенести неможливо у сусідню кімнату, робіть якщо хочете самі. 20 хвилин мололи нісенітниці про те, чому вони не будуть це робити. Потім вони 4 години (!) сиділи у машині під вікнами мого приватного будинку і спали у машині. Роутер ми спокійно самі перенесли, купивши подовжувач. За виклик мене змусили заплатити 250 грн, бо без оплати вимкнули інтернет! Я з таким недбалим ставленням до клієнтів рідко у наш час зустрічаюсь. Альтернатив на Осокорках по провайдерам небагато, на жаль.
Доброго дня!Вкажіть,будь ласка, свій № договору.Перевіримо яка бригада виїздила по Вашій заявці.Розберемося з якої причини не можна було перенести роутер.
ужасний провардер. Підтримки взагалі немає, сервіс нульовий. Користувалась би іншим, але нажальна Осокорках іншого поки що немає ужасний провардер. Підтримки взагалі немає, сервіс нульовий. Користувалась би іншим, але нажальна Осокорках іншого поки що немає
Підключав себе і сусідів по акції. Подарували по два місяці..Підключення безкоштовне!Конвертер безкоштовно!купив роутер та сплатив за три місяці мін тарифу. Красота. Дякую і рекомендую! Гарний провайдер, монтажники швиденько і акуратно все зробили іналаштували. я залишився задоволений співпрацею Підключав себе і сусідів по акції. Подарували по два місяці..Підключення безкоштовне!Конвертер безкоштовно!купив роутер та сплатив за три місяці мін тарифу. Красота. Дякую і рекомендую! Гарний провайдер, монтажники швиденько і акуратно все зробили іналаштували. я залишився задоволений співпрацею
Интернет сам по себе норм, поддержки нету, автоответчик в виде живого чела на телефоне знает пару фраз, с нашей стороны все хорошо, перегрузите роутер. А так норм когда не лагает, единичка за то что не научили человека в тех поддержке работать Интернет сам по себе норм, поддержки нету, автоответчик в виде живого чела на телефоне знает пару фраз, с нашей стороны все хорошо, перегрузите роутер. А так норм когда не лагает, единичка за то что не научили человека в тех поддержке работать
Переваги:
Хороший интернет
Недоліки:
Отсутствие сервиса, в техподдержке один человек, говорит только две фразы
Доброго дня!При відсутності аварій , ми надаємо якісний доступ до Інтернет.Напруга в мережі 220 В в приватному секторі не стабільна.З цієї причини підвисає в будинку абонента роутер і термінал, які треба правильно перезавантажити, згідно інструкції, яка надається при підключенні.Дзвінків з цього приводу багато і технічна підтимка ,перевіряючи стан конкретного договору по програмі (дуже швидко) , відповідає абоненту по конкретній сітуації.
чекаю на підключення вже третій тиждень по Осокоркам. Все, що чую, це багато замовлень, очікуйте будь ласка..я то почекаю, але обіцяли 7днів((( чекаю на підключення вже третій тиждень по Осокоркам. Все, що чую, це багато замовлень, очікуйте будь ласка..я то почекаю, але обіцяли 7днів(((
Доброго дня!На кожне підключення виконується окрема карта по розварці волокон для нового абонента з тим,щоб він мав індівідуальний канал зв'язку з нашим головним обладнанням. Кабель прокласти швидко. Але зварки по муфтам ,іноді переключення діючих абонентів, потрібен час. Навесні і влітку-сезон дачників і маємо багато підключень по всьому нашому покриттю в Київській області.В інші пори року підключаємо за 2-7 робочих днів,виходячи із об'єму робіт для надання сигналу по мережі муфт.
Усім доброго дня.Користують більше місяця на Осокорках (рекомендували сусіди і альтернатив багато немає). Чекав на підключення 6днів. Заплатив просто по тарифу і купив роутер. На мінімальному тарифі тягне тв камери та гаджети. із зауважень тільки сумний робот на автовідповідачі ))) а так задоволений підключенням. Усім доброго дня.Користують більше місяця на Осокорках (рекомендували сусіди і альтернатив багато немає). Чекав на підключення 6днів. Заплатив просто по тарифу і купив роутер. На мінімальному тарифі тягне тв камери та гаджети. із зауважень тільки сумний робот на автовідповідачі ))) а так задоволений підключенням.