Замовлення оформлювала через сайт delva.store, а подальше спілкування відбувалося через Instagram @delva.boutique.Після оплати зі мною кілька днів ніхто не виходив на звʼязок, відправлення не було. Статус замовлення доводилося зʼясовувати самостійно. У відповідь я отримувала різні та суперечливі пояснення: то «є нюанси», то «відправимо сьогодні», то «курʼєр уже забрав», при цьому накладної не надавали, а частина моїх повідомлень залишалася без... Читати відгук Замовлення оформлювала через сайт delva.store, а подальше спілкування відбувалося через Instagram @delva.boutique.Після оплати зі мною кілька днів ніхто не виходив на звʼязок, відправлення не було. Статус замовлення доводилося зʼясовувати самостійно. У відповідь я отримувала різні та суперечливі пояснення: то «є нюанси», то «відправимо сьогодні», то «курʼєр уже забрав», при цьому накладної не надавали, а частина моїх повідомлень залишалася без відповіді.Через таку плутанину, відсутність чіткої комунікації та ігнорування питань я вирішила відмовитися від замовлення ще до фактичної відправки, але моє прохання не було прийняте.Коли товар усе ж надійшов, зʼясувалося, що він не відповідає розмірній сітці, зазначеній на сайті: комплект виявився суттєво меншим, ніж зазначено у розмірній сітці для цього розміру.Під час звернення щодо повернення коштів замість спокійного вирішення ситуації я зіткнулася з:– суперечливими відповідями;– перекладанням відповідальності на клієнта;– спробами тиску та маніпуляцій;– вимогами видалити відгуки або «визнати неправоту» ще до розгляду питання повернення.Мій досвід показав відсутність нормальної комунікації та клієнтоорієнтованого сервісу. Пишу цей відгук, щоб інші покупці могли заздалегідь розуміти, з чим можуть зіткнутися при замовленні в Delva Boutique.Відгук залишаю саме про Delva Boutique (delva.store, Instagram @delva.boutique), щоб його було легше знайти іншим покупцям.