Олександр Відгук додано 30 грудня, 2023 год290 переглядів
Це просто жах!!! Такі магазини не мають існувати взагалі!!! Вирішили подарувати дитині на день народження матрац. Ліжко підліткове, розмір не стандартний 180*90, тож потрібне виготовлення. 18.12.23. зробив замовлення попередньо наголосивши, що до 29.12 матрац має стояти у квартирі. Це була головна обов'язкова умова!!!! Менеджер запевнив що все буде, не хвилюйтесь, зроблять і раніше 5 максимум 7 днів!!! Запросили передплату за нестандарт 1000 грн. Одразу ж оплатив за реквізитами. Ну, ок. Чекаю. 26-тиша. 27.-тиша. Телефоную 28.12. питаю де ж замовлення і дізнаюсь що воно ще не виготовлене. На питання чому? Почув хамовито невдоволеним тоном менеджера дитячі пояснення про великі обсяги виробництва, новорічні свята, та іншу маячню. Після довгої розмови таки змусив менеджера піти на виробництво і дізнатись стан замовлення. Через пів години отримав відповідь що у суботу 30.12 буде вже доставка в першій половині дня. Зі скрипом погодився. Пояснили дитині що подарунок великій не встигли привести. 30.12- день отримання. 12:00- нічого. 14:00- нічого. 15:00- Телефоную. Менеджер відповідає що замовлення відвантажено чекайте привезуть. На питання коли відповідає що не знає, бо немає ніякого зв'язку з доставкою!!!!...... Як!!!!..... 18:20- нічого. Телефоную знов. - Де замовлення? -Ну, якщо до 18:00 не привезли ,то вже чекайте після свят. Написав, що хочу повернути кошти. Тепер чекаємо "після свят ", щоб бухгалтерія повернула кошти. Чи повернуть- питання. Підсумок: зіпсований настрій, день народження дитини без подарунка, витрачений час і нерви , втрачені кошти. Висновки робіть самі. Цікаво, чи існує в нашій багатостраждальній країні якійсь спосіб притягувати до відповідальності такі горе -магазини. Чи вони і надалі будуть отруювати життя споживачам? 1 згоден
Шахрайство! - Відгуки про amebli.com.ua
Такі магазини не мають існувати взагалі!!!
Вирішили подарувати дитині на день народження матрац. Ліжко підліткове, розмір не стандартний 180*90, тож потрібне виготовлення.
18.12.23. зробив замовлення попередньо наголосивши, що до 29.12 матрац має стояти у квартирі. Це була головна обов'язкова умова!!!!
Менеджер запевнив що все буде, не хвилюйтесь, зроблять і раніше 5 максимум 7 днів!!! Запросили передплату за нестандарт 1000 грн. Одразу ж оплатив за реквізитами. Ну, ок. Чекаю.
26-тиша. 27.-тиша. Телефоную 28.12. питаю де ж замовлення і дізнаюсь що воно ще не виготовлене. На питання чому? Почув хамовито невдоволеним тоном менеджера дитячі пояснення про великі обсяги виробництва, новорічні свята, та іншу маячню. Після довгої розмови таки змусив менеджера піти на виробництво і дізнатись стан замовлення. Через пів години отримав відповідь що у суботу 30.12 буде вже доставка в першій половині дня.
Зі скрипом погодився. Пояснили дитині що подарунок великій не встигли привести.
30.12- день отримання. 12:00- нічого.
14:00- нічого. 15:00- Телефоную. Менеджер відповідає що замовлення відвантажено чекайте привезуть. На питання коли відповідає що не знає, бо немає ніякого зв'язку з доставкою!!!!...... Як!!!!.....
18:20- нічого. Телефоную знов.
- Де замовлення?
-Ну, якщо до 18:00 не привезли ,то вже чекайте після свят.
Написав, що хочу повернути кошти. Тепер чекаємо "після свят ", щоб бухгалтерія повернула кошти. Чи повернуть- питання.
Підсумок: зіпсований настрій, день народження дитини без подарунка, витрачений час і нерви , втрачені кошти. Висновки робіть самі.
Цікаво, чи існує в нашій багатостраждальній країні якійсь спосіб притягувати до відповідальності такі горе -магазини. Чи вони і надалі будуть отруювати життя споживачам?
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку