Я являюся довгий час клієнтом Агромаркету. Кожен раз при моєму замовлені, Вони присилають 1-2 якусь неживу рослинку. Я вже неодноразово зазначала цей факт, просила звернути на це увагу. Але останній раз, знову прислали мені гілку ожини, корні не живі (коричневі), та без жодної почки, та троянду, яка була коричнева і корінці теж (при обрізанні гілочки коричневі- неживі). Я розчарована цим агромагазином, не прислуховуються до покупців, дурять! Списують бонуси при цьому "підлажують" негідні рослини! Скільки я робила замовлень, і кожен раз приходили 1-2 неживі рослини, навіть після зауважень. Сором! Направляють дзвонити потім у відділи, які не вирішують проблему, а морочать голову, витрачаючи час покупців! На цьому не розбагатіють, а от повагу і покупців втрачають. Дуже розчарована!
Ми завжди хочемо отримувати фідбек, та виправляти те, що є в наших силах. Ваш відгук – це сигнал де і над чим нам треба попрацювати. Ми розуміємо Ваші почуття. Нам теж шкода, на жаль, не все завжди ідеально, і навіть в нас бувають промахи.
Підкажіть Ваш номер замовлення, щоб ми змогли вирішити питання.
Розчарована! - Відгуки про agro-market.net интернет-магазин
Кожен раз при моєму замовлені, Вони присилають 1-2 якусь неживу рослинку.
Я вже неодноразово зазначала цей факт, просила звернути на це увагу.
Але останній раз, знову прислали мені гілку ожини, корні не живі (коричневі), та без жодної почки, та троянду, яка була коричнева і корінці теж (при обрізанні гілочки коричневі- неживі).
Я розчарована цим агромагазином, не прислуховуються до покупців, дурять!
Списують бонуси при цьому "підлажують" негідні рослини!
Скільки я робила замовлень, і кожен раз приходили 1-2 неживі рослини, навіть після зауважень.
Сором!
Направляють дзвонити потім у відділи, які не вирішують проблему, а морочать голову, витрачаючи час покупців!
На цьому не розбагатіють, а от повагу і покупців втрачають.
Дуже розчарована!
відгук
Коментарі до відгуку
Ми завжди хочемо отримувати фідбек, та виправляти те, що є в наших силах. Ваш відгук – це сигнал де і над чим нам треба попрацювати. Ми розуміємо Ваші почуття. Нам теж шкода, на жаль, не все завжди ідеально, і навіть в нас бувають промахи.
Підкажіть Ваш номер замовлення, щоб ми змогли вирішити питання.