В жовтні місяці зробили перше замовлення на Агро-Маркет на різні культури. З 5 гортензій прижилася лише одна. На той момент вирішили, що це може бути проблема з нашої сторони. Але якщо майже половина з висадженого не прийнялася, а те що прийнялося і розквітло не схоже на те, що замовляли, то швидше за все, проблема не в нас. Але це відео про інше Сьогодні питання до троянд, які замовляли в жовтні 2021року №163395081729. З 4 троянд прижилося 3. Ось троянди почали квітнути і ми побачили, що рожева троянда на вигляд не того сорту, який був у замовленні. З останнього замовлення, де нам прислали неякісну гортензію, ми зрозуміли, що представники Агро-Маркету неохоче йдуть на контакт, коли виникають проблеми з їх товаром і максимально відтягують час з вирішенням подібних питань, тому вирішили писати не особисті повідомлення, а винести проблему на загал. І швидше за все, це не остання проблема, яку нам створив Агро-маркет. Витративши час на пошуки і вибір, планування висадки, витративши кошти на рослини, добрива, змарнувавши час на догляд, в підсумку отримали не те на, що розраховували. І цієї осені доведеться шукати порядного і чесного продавця (на жаль, Агро-Маркет ці якості не притаманні), щоб розпочати все спочатку для того, щоб отримати результат, який був запланований. @Agro-Market чекаємо на вашу реакцію
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
За гортензії ми повернути Вам кошти, на рахунок троянди будь ласка, зверніться на пошту [email protected] - всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта.
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилкапостачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Очікування - реальність від @Agro-Market - Відгуки про agro-market.net интернет-магазин
Сьогодні питання до троянд, які замовляли в жовтні 2021року №163395081729. З 4 троянд прижилося 3. Ось троянди почали квітнути і ми побачили, що рожева троянда на вигляд не того сорту, який був у замовленні.
З останнього замовлення, де нам прислали неякісну гортензію, ми зрозуміли, що представники Агро-Маркету неохоче йдуть на контакт, коли виникають проблеми з їх товаром і максимально відтягують час з вирішенням подібних питань, тому вирішили писати не особисті повідомлення, а винести проблему на загал. І швидше за все, це не остання проблема, яку нам створив Агро-маркет.
Витративши час на пошуки і вибір, планування висадки, витративши кошти на рослини, добрива, змарнувавши час на догляд, в підсумку отримали не те на, що розраховували. І цієї осені доведеться шукати порядного і чесного продавця (на жаль, Агро-Маркет ці якості не притаманні), щоб розпочати все спочатку для того, щоб отримати результат, який був запланований.
@Agro-Market чекаємо на вашу реакцію
відгук
Коментарі до відгуку
За гортензії ми повернути Вам кошти, на рахунок троянди будь ласка, зверніться на пошту [email protected] - всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта.
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилкапостачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.