lkozhan59@gmail. com Відгук додано 3 травня, 2023 год5 переглядів
Доброго дня. Я замовляла і отримала деревовидні піони. Один ізних(Shima Nishiki) був з бутоном і я чекала поки ві розпуститься , але, побачивши що йому важко , Ч відрізала бутон і розгорнула. І ось результат. Слів і емоцій не передати- це зовсім не той сорт а простий, який навіть близько не подібний до замовленого!!!! Тепер у мене сумніви відносно і інших рослин!!! Рослини дорогі і повинні відповідати замовленому!Я чекаю вирішення проблеми від вас Я це просто не залишу
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Про те, хочемо подякувати, що дали нам знати про складнощі з замовленням і можливість виправитись.
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Підкажіть номер замовлення для вирішення прпоблеми?
Або зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів.
Не відповідає замовленому - Відгуки про Агро-Маркет
відгук
Коментарі до відгуку
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Підкажіть номер замовлення для вирішення прпоблеми?
Або зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів.