4Service
4Service – міжнародний дослідницький холдинг із понад 20-річним досвідом.
Ми допомагаємо бізнесам по всьому світу отримувати об’єктивну аналітику клієнтського досвіду, щоб ухвалювати обґрунтовані рішення та вдосконалювати свої сервіси.
Наші ключові напрями:
Таємний покупець
Маркетингові дослідження
Комплексні CX-аналітики
Соціологічні дослідження та ін.
Бізнес
4service любить лише себе і дбає виключно про власні інтереси - Відгуки про 4Service
Факторів, що анкета злетить і не буде оплачена занадто багато. Навіть, коли робиш усе правильно. Усе це починає напружувати і ти розумієш, що якось трохи не так воно усе має бути. Моя знайома працює віддалено, так, компанія їй надіслала ноутбук для роботи. А тут мусиш забезпечити усе самостійно ще й будеш винний, коли щось піде не так. Тому, я сконцентрувалася на інших справах, на візити погоджувалася зрідка. Але був період, що я працювала дуже активно. А одного дня я просто не змогла зайти на сайт. І чогось якимось дивним чудом мені приходить розсилка з вакансіями з сайту. Навіть, якась пропозиція, де вказано, що їм потрібен координатор в дружний колектив. Хм, щось я сумніваюся, що усе там так справді мило і дружно.
Профіль мій, швидше, за все тихенько блоканули без жодних пояснень і подяки за багаторічну співпрацю. Я то не надто розчарована, але це ще раз підтверджує, що 4Service цінує і любить лише себе, а людьми розкидається, як сміттям. Одних видалили - прийшли інші. Ненадовго. Плинність кадрів тут - це тралиція, норма. Тому, не раджу вестися на манливі пропозиції легких візитів, бо усе то - мильна бульбашка. Особливо, якщо вам потрібно гроші за роботу якнайшвидше. Цінуйте, друзі, свій час та нерви, а якщо шукаєте підробіток, то 4service - це поганенький варіант.
Відповіді від компанії я не очікую ні в особисті, ні - тут, тому що усе буде по завченому скрипту, а в результаті все одно безрезультатно.
Компанія, яка дійсно дорожить працівниками та дбає про свій імідж, керується іншими принципами, а не замилює людям очі та переймаєть лише власною наживою.
відгук
Коментарі до відгуку
Щодо "кращих" візитів, про які Ви згадали також - у Вас була можливість спробувати себе у ролі координатора та переконатись чи це так насправді.
Також нагадую - про усі нюанси будь -якої вакансії у компанії Вас повідомляють завчасно. І Ваше право погоджуватись і працювати або ні.
Коли 4 Service закриває профілі без попередження, без пояснення, це не що інше, як прояв зневаги до працівника. Момент моральності, корпоративної культури, геть відсутній. Наразі мені вже абсолютно нецікаво щось з'ясовувати. Але, якщо люди прочитають мій відгук, то хай врахують усі описані моменти і подумають чи варта та морока.
Також вище Ви згадували про бонуси для керівників, але коли Вам запропонували таку посаду, не погодились. Де логіка?
Сподіваюсь, у Вас були також і позитивні враження від роботи у компанії.
Головна перевага роботи у нас - це ваш добровільний вибір. Про усі нюанси роботи працівник знає завчасно . Отже, якщо погоджується, бере відповідальність на себе, а не шукає винних, якщо щось не так зрозумів.
По проектах завжди є ротація, запропонована замовником. Також Ваше право відвідувати локацію або ні, якщо вважаєте що можете бути впізнані. Ніхто примусово не відправляє на перевірки.
Усе як завжди можу лише сказати стосовни таких компаній... )))
А вам бажаю знайти хороше місце роботи !)
P.S: залишайте відгуки, це дійсно приносить користь здобувачам роботи!
Сподіваюсь, Ви знайдете роботу Вашої мрії.