Эдуард Звягинцев Отзыв написан 10 октября, 2023 год10 просмотров
Я, на жаль, змушений поділитися своїм негативним досвідом обслуговування мого авто в автосервісі honda dream. Цей досвід залишив мені гірке враження, і я хочу поділитися ним з іншими споживачами. Проблема почалася з тим, що мені довелося довго чекати на прийом. Певне очікування є нормальним, але у моєму випадку це вилилося у декілька годин марного часу, просто щоб лишити автомобіль.
Коли мій автомобіль був прийнятий, я розраховував на якісний ремонт. Однак після отримання автомобіля назад, я виявив, що деякі проблеми не були вирішені повністю, а інші, здавалося, стали гіршими. Щоб погіршити ситуацію, обслуговуючий персонал був малоінформативним і неохоче відповідав на мої питання про виконані роботи. Це створило відчуття, що їм однаково задоволення потреб клієнтів.
Зрештою, мій досвід обслуговування в цьому сервісному центрі залишив мене розчарованим і незадоволеним. Замість того, щоб отримати професійне та якісне обслуговування, я зіткнувся з недбалістю та недостатньою інформативністю. Я сподіваюся, що мій відгук допоможе іншим споживачам прийняти виважене рішення при виборі сервісного центру для обслуговування своєї ластівки!
Достоинства:
Прекрасна робота із залучення клієнта за телефоном
Повідомте, будь ласка, дані по вашому автомобілю, дату візиту, перелік виконах робіт, чек на оплату (кожному клієнту видається чек який реєструється в податковій через Чекбокс).
Я впевнений, що нічого з переліченого немає, бо відгук залишений на замовлення недопрограмістами промодекс які отримали від нас негативні відгуки.
Професіонали з великої літери - Отзывы о СТО Honda Dream
Проблема почалася з тим, що мені довелося довго чекати на прийом. Певне очікування є нормальним, але у моєму випадку це вилилося у декілька годин марного часу, просто щоб лишити автомобіль.
Коли мій автомобіль був прийнятий, я розраховував на якісний ремонт. Однак після отримання автомобіля назад, я виявив, що деякі проблеми не були вирішені повністю, а інші, здавалося, стали гіршими.
Щоб погіршити ситуацію, обслуговуючий персонал був малоінформативним і неохоче відповідав на мої питання про виконані роботи. Це створило відчуття, що їм однаково задоволення потреб клієнтів.
Зрештою, мій досвід обслуговування в цьому сервісному центрі залишив мене розчарованим і незадоволеним. Замість того, щоб отримати професійне та якісне обслуговування, я зіткнувся з недбалістю та недостатньою інформативністю.
Я сподіваюся, що мій відгук допоможе іншим споживачам прийняти виважене рішення при виборі сервісного центру для обслуговування своєї ластівки!
отзыв
Комментарии к отзыву
Повідомте, будь ласка, дані по вашому автомобілю, дату візиту, перелік виконах робіт, чек на оплату (кожному клієнту видається чек який реєструється в податковій через Чекбокс).
Я впевнений, що нічого з переліченого немає, бо відгук залишений на замовлення недопрограмістами промодекс які отримали від нас негативні відгуки.