Эдуард Звягинцев Відгук додано 10 жовтня, 2023 год10 переглядів
Я, на жаль, змушений поділитися своїм негативним досвідом обслуговування мого авто в автосервісі honda dream. Цей досвід залишив мені гірке враження, і я хочу поділитися ним з іншими споживачами. Проблема почалася з тим, що мені довелося довго чекати на прийом. Певне очікування є нормальним, але у моєму випадку це вилилося у декілька годин марного часу, просто щоб лишити автомобіль.
Коли мій автомобіль був прийнятий, я розраховував на якісний ремонт. Однак після отримання автомобіля назад, я виявив, що деякі проблеми не були вирішені повністю, а інші, здавалося, стали гіршими. Щоб погіршити ситуацію, обслуговуючий персонал був малоінформативним і неохоче відповідав на мої питання про виконані роботи. Це створило відчуття, що їм однаково задоволення потреб клієнтів.
Зрештою, мій досвід обслуговування в цьому сервісному центрі залишив мене розчарованим і незадоволеним. Замість того, щоб отримати професійне та якісне обслуговування, я зіткнувся з недбалістю та недостатньою інформативністю. Я сподіваюся, що мій відгук допоможе іншим споживачам прийняти виважене рішення при виборі сервісного центру для обслуговування своєї ластівки!
Переваги:
Прекрасна робота із залучення клієнта за телефоном
Повідомте, будь ласка, дані по вашому автомобілю, дату візиту, перелік виконах робіт, чек на оплату (кожному клієнту видається чек який реєструється в податковій через Чекбокс).
Я впевнений, що нічого з переліченого немає, бо відгук залишений на замовлення недопрограмістами промодекс які отримали від нас негативні відгуки.
Професіонали з великої літери - Відгуки про СТО Honda Dream
Проблема почалася з тим, що мені довелося довго чекати на прийом. Певне очікування є нормальним, але у моєму випадку це вилилося у декілька годин марного часу, просто щоб лишити автомобіль.
Коли мій автомобіль був прийнятий, я розраховував на якісний ремонт. Однак після отримання автомобіля назад, я виявив, що деякі проблеми не були вирішені повністю, а інші, здавалося, стали гіршими.
Щоб погіршити ситуацію, обслуговуючий персонал був малоінформативним і неохоче відповідав на мої питання про виконані роботи. Це створило відчуття, що їм однаково задоволення потреб клієнтів.
Зрештою, мій досвід обслуговування в цьому сервісному центрі залишив мене розчарованим і незадоволеним. Замість того, щоб отримати професійне та якісне обслуговування, я зіткнувся з недбалістю та недостатньою інформативністю.
Я сподіваюся, що мій відгук допоможе іншим споживачам прийняти виважене рішення при виборі сервісного центру для обслуговування своєї ластівки!
відгук
Коментарі до відгуку
Повідомте, будь ласка, дані по вашому автомобілю, дату візиту, перелік виконах робіт, чек на оплату (кожному клієнту видається чек який реєструється в податковій через Чекбокс).
Я впевнений, що нічого з переліченого немає, бо відгук залишений на замовлення недопрограмістами промодекс які отримали від нас негативні відгуки.