Рома Отзыв написан 24 декабря, 2018 год1506 просмотров
Мій досвід користування панеллю уден-с700 такий - повісив на стіну, розмір кімнати ~18кв, панель за добу нагріла кімнату до темперетури +10.2° і вона більше не піднімалась. Правда за вікном було -16°, коли потеплішало і температура на вулиці була плюсовою то у кімнаті стало +11.8° . Висновки робіть самі. Хочу також застерегти потенційних покупців - НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ КУПУЙТЕ ПАНЕЛІ У ФІРМИ REDHEAT. Це "шарашкіна контора" яка після відправки вам товару більше ніякої відповідальності на себе не бере. Я замовив, хотів скористатись своїм законним правом повернення товару у 14денний термін, домовився з консультантом Оленою про відправку назад, сфоткав товар на предмет пошкодження, сфоткав пакування це все відправив їм і мене запевнили, що після перевірки товару логістами - повернуть гроші. Товар прибув на відділення Нової пошти Кривого рогу, пролежав там біля двох тижнів, увесь цей час я намагався зв'язатись з ними , але мене відверто ігнорували і не брали слухавку. Потім Тоцький Євген на ім'я якого було відправлення - відмовився від отримання панелі і не захотів забрати її з пошти, з причин відомих лише йому. На контакт зі мною ,аби улагодити це питання, ніхто не йшов , а коли я дзвонив з інших номерів телефону то мені вішали на вуха добрячу порцію абсурду ...довго розказувати. В результаті ,щоб хоча б щось отримати,мені прийшлось забрати цей товар , оплатити і дорогу туди-назад і платне зберігання на пошті - одним словом ...європа. У службі захисту прав споживачів мені порадили вирішувати справу через суд... Тому , відштовхуючись від мого гіркого досвіду, не зв'язуйтесь з цією горе-фірмою і її представниками, краще виходьте безпосередньо на виробника. Всього хорошого. 1 согласен
Дуже шкода, що у Вас склалося таке враження про нашу продукцію.
Якщо мова йде про те, що обігрівач не вигріває приміщення до бажаної температури, то подібна ситуація може виникнути у таких випадках:
1. Некоректно підібрана потужність обігрівача/системи опалення. Наприклад, якщо не враховані тепловтрати приміщення (його площа та висота, матеріал та товщина стін, вікон, стелі та безліч інших індивідуальних нюансів) і потужність системи опалення виявляється заниженою, обігрівачі працюють довше, ніж потрібно, та споживають більше електроенергії. Ця проблема вирішується індивідуально: можливо, потрібно просто збільшити потужність, якої не вистачає, можливо, потрібне утеплення зовнішніх стін приміщення і т.д. З Вашого відгуку не зрозумілі ці данні.
2. Перепади напруги, які впливають на час роботи обігрівачів. Якщо напруга у мережі постійно занижена – поверхня панелей не нагріватиметься до температури, заявленої у техпаспорті, то ж, щоб нагріти приміщення до бажаної температури, вони будуть працювати довше, та, відповідно, споживати при цьому більше електроенергії.
3. Терморегулятор показує некоректну температуру – нижчу, ніж є насправді в приміщенні, таким чином, обігрівачам доводиться працювати довше та, відповідно, витрачати більше електроенергії. Ця проблема вирішується викликом спеціаліста, який відкоригує індикацію реальної температури (відкалібрує терморегулятор).
4. Перед обігрівачами встановлені якісь великогабаритні меблі або інші конструкції. Таким чином, в першу чергу, обігрівається не приміщення, а саме ці предмети. Ви можете переставити меблі, щоб відкрити простір для потрапляння тепла в приміщення.
Ми рекомендуємо нашим клієнтам вмикати систему опалення/обігрівач при перших похолоданнях, щоб уникнути промерзання стін. У перший час обігрівач, як правило, працює довше ніж, 6-7 годин на добу. Це відбувається, тому що просушується та вигрівається конструкція приміщення. Потім система виходить на робочий режим, підтримуючи задану температуру.
Дякуємо, що повідомили про ситуацію, яка склалася з нашим дилером у Кривому Розі. Звісно, ми внесемо свої рекомендації щодо цього.
Та з Вашого відгуку не зрозуміло які пошкодження обігрівача Ви маєте на увазі. Уточніть, це будь ласка. Усім нашим клієнтам ми рекомендуємо перевіряти обігрівач на відділенні перевізника на цілісність, тому що страхуємо кожен обігрівач на повну його вартість. У разі виникнення питань перевізник несе відповідальність.
Також умовою повернення товару у термін до 14 днів, по ЗУ Про захист прав споживачів, є його цілісність, збереження первісного та товарного стану. У випадку, якщо при установці клієнтом були нанесені пошкодження, такий обігрівач не приймається.
ООО «УДЕН-УКРАИНА» - национальный производитель обогревателей UDEN-S® – уже более 17 лет занимает значительный сегмент на рынке электроотопления, имеет запатентованную технологию производства, наработанную дилерскую сеть по всей территории Украины и странах Европы. Уникальные теплосберегающие свойства, принцип работы, удобное управление и современный дизайн – основные преимущества, благодаря которым обогреватели UDEN-S® пользуются... подробнее
Суцільне розчарування :( - Отзывы об ООО «УДЕН-Україна»
Хочу також застерегти потенційних покупців - НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ КУПУЙТЕ ПАНЕЛІ У ФІРМИ REDHEAT. Це "шарашкіна контора" яка після відправки вам товару більше ніякої відповідальності на себе не бере. Я замовив, хотів скористатись своїм законним правом повернення товару у 14денний термін, домовився з консультантом Оленою про відправку назад, сфоткав товар на предмет пошкодження, сфоткав пакування це все відправив їм і мене запевнили, що після перевірки товару логістами - повернуть гроші. Товар прибув на відділення Нової пошти Кривого рогу, пролежав там біля двох тижнів, увесь цей час я намагався зв'язатись з ними , але мене відверто ігнорували і не брали слухавку. Потім Тоцький Євген на ім'я якого було відправлення - відмовився від отримання панелі і не захотів забрати її з пошти, з причин відомих лише йому. На контакт зі мною ,аби улагодити це питання, ніхто не йшов , а коли я дзвонив з інших номерів телефону то мені вішали на вуха добрячу порцію абсурду ...довго розказувати.
В результаті ,щоб хоча б щось отримати,мені прийшлось забрати цей товар , оплатити і дорогу туди-назад і платне зберігання на пошті - одним словом ...європа.
У службі захисту прав споживачів мені порадили вирішувати справу через суд...
Тому , відштовхуючись від мого гіркого досвіду, не зв'язуйтесь з цією горе-фірмою і її представниками, краще виходьте безпосередньо на виробника.
Всього хорошого.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже шкода, що у Вас склалося таке враження про нашу продукцію.
Якщо мова йде про те, що обігрівач не вигріває приміщення до бажаної температури, то подібна ситуація може виникнути у таких випадках:
1. Некоректно підібрана потужність обігрівача/системи опалення. Наприклад, якщо не враховані тепловтрати приміщення (його площа та висота, матеріал та товщина стін, вікон, стелі та безліч інших індивідуальних нюансів) і потужність системи опалення виявляється заниженою, обігрівачі працюють довше, ніж потрібно, та споживають більше електроенергії. Ця проблема вирішується індивідуально: можливо, потрібно просто збільшити потужність, якої не вистачає, можливо, потрібне утеплення зовнішніх стін приміщення і т.д. З Вашого відгуку не зрозумілі ці данні.
2. Перепади напруги, які впливають на час роботи обігрівачів. Якщо напруга у мережі постійно занижена – поверхня панелей не нагріватиметься до температури, заявленої у техпаспорті, то ж, щоб нагріти приміщення до бажаної температури, вони будуть працювати довше, та, відповідно, споживати при цьому більше електроенергії.
3. Терморегулятор показує некоректну температуру – нижчу, ніж є насправді в приміщенні, таким чином, обігрівачам доводиться працювати довше та, відповідно, витрачати більше електроенергії. Ця проблема вирішується викликом спеціаліста, який відкоригує індикацію реальної температури (відкалібрує терморегулятор).
4. Перед обігрівачами встановлені якісь великогабаритні меблі або інші конструкції. Таким чином, в першу чергу, обігрівається не приміщення, а саме ці предмети. Ви можете переставити меблі, щоб відкрити простір для потрапляння тепла в приміщення.
Ми рекомендуємо нашим клієнтам вмикати систему опалення/обігрівач при перших похолоданнях, щоб уникнути промерзання стін. У перший час обігрівач, як правило, працює довше ніж, 6-7 годин на добу. Це відбувається, тому що просушується та вигрівається конструкція приміщення. Потім система виходить на робочий режим, підтримуючи задану температуру.
Дякуємо, що повідомили про ситуацію, яка склалася з нашим дилером у Кривому Розі. Звісно, ми внесемо свої рекомендації щодо цього.
Та з Вашого відгуку не зрозуміло які пошкодження обігрівача Ви маєте на увазі. Уточніть, це будь ласка. Усім нашим клієнтам ми рекомендуємо перевіряти обігрівач на відділенні перевізника на цілісність, тому що страхуємо кожен обігрівач на повну його вартість. У разі виникнення питань перевізник несе відповідальність.
Також умовою повернення товару у термін до 14 днів, по ЗУ Про захист прав споживачів, є його цілісність, збереження первісного та товарного стану. У випадку, якщо при установці клієнтом були нанесені пошкодження, такий обігрівач не приймається.
Ми дуже хочемо аби Ваше враження про наші обігрівачі було інакшим. Зв’яжіться, будь ласка, з нашим спеціалістом для уточнення виниклих питань: https://www.uden-s.ua/contact_us/udens-contact_us/.