Маршрут АС Старосінна Одеса до Запоріжжя Водій під час поїздки говорить по телефону , зупиняється щоб вирішити приватні питання . Дозволяє собі в грубій формі говорити з пасажирами . Не зупиняється на офіційних зупинках аргументуючи так: " я сказав всі їдуть на вокзал " або може сказати "вилазь" ... Це була найжахливіша поїздка в житті
Достоинства:
Немає жодного
Недостатки:
Робота водія котрий ненавидить свою роботу і людей в цілому
Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро дізнаватися, що поїздка рейсом Одеса Запоріжжя виявилася настільки неприємною. Ми щиро перепрошуємо за ситуацію, з якою Ви зіткнулися.
Описані Вами дії водія - грубі порушення як правил перевезення, так і базових стандартів поваги до пасажирів.
Просимо Вас надати дату поїздки, час відправлення з Одеси, а також, якщо можливо, номер квитка або ПІБ, вказане при бронюванні. Ці дані допоможуть нам точно визначити перевізника та конкретного водія, щоб передати скаргу на офіційний розгляд.
Ви можете надіслати цю інформацію за номером (050) 806 05 29 на Viber/Telegram/WhatsApp.
Ми обовʼязково передамо Вашу скаргу перевізнику для подальшого розгляду та реагування.
Безпека, повага та комфорт - це базові речі, яких ми очікуємо від перевізників, і які Ви маєте право
отримувати.
Заздалегідь дякуємо за уточнення. Ми на Вашому боці та зробимо все від нас залежне, аби подібне не повторилося.
Це найжахливіша поїздка в моєму житті - Отзывы об ООО MyBus
Водій під час поїздки говорить по телефону , зупиняється щоб вирішити приватні питання . Дозволяє собі в грубій формі говорити з пасажирами . Не зупиняється на офіційних зупинках аргументуючи так: " я сказав всі їдуть на вокзал " або може сказати "вилазь" ... Це була найжахливіша поїздка в житті
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро дізнаватися, що поїздка рейсом Одеса Запоріжжя виявилася настільки неприємною. Ми щиро перепрошуємо за ситуацію, з якою Ви зіткнулися.
Описані Вами дії водія - грубі порушення як правил перевезення, так і базових стандартів поваги до пасажирів.
Просимо Вас надати дату поїздки, час відправлення з Одеси, а також, якщо можливо, номер квитка або ПІБ, вказане при бронюванні. Ці дані допоможуть нам точно визначити перевізника та конкретного водія, щоб передати скаргу на офіційний розгляд.
Ви можете надіслати цю інформацію за номером (050) 806 05 29 на Viber/Telegram/WhatsApp.
Ми обовʼязково передамо Вашу скаргу перевізнику для подальшого розгляду та реагування.
Безпека, повага та комфорт - це базові речі, яких ми очікуємо від перевізників, і які Ви маєте право
отримувати.
Заздалегідь дякуємо за уточнення. Ми на Вашому боці та зробимо все від нас залежне, аби подібне не повторилося.
3 повагою, Manager MyBus|