Оксана Отзыв написан 10 марта, 2021 год64 просмотра
31.12.2020р. я купила прикрасу (перстень) в мережі Срібний вік. ( Щоб замовити на примірку свій розмір перстня до речі,треба внести ще аванс 50 гривень) Вже на новорічні свята коли я хотіла одягнути юв.виріб я помітила брак,а саме відсутність одного з цирконіїв. На виробі була присутня бірка,у вжитку виріб не був. Я звернулась на гарячу лінію і повідомила ситуацію, звернула увагу, що купила виріб в іншому місті і уточнила чи можу я звернутись будь-де чи лише в місті де купувала. На що мені сказали,що оскільки в країні наразі діє локдаун,звернутись за ремонтом виробу я зможу одразу після завершення локдауну до БУДЬ ЯКОГО магазину в будь якому місті. Звернувшись в магазині в ТЦ Океан плаза мені тадам! повідомляють,що їм не підтягує в базі мене як клієнта і я можу звернутись лише до 4 магазинів в Києві,оскільки покупка здійснена в іншому місті. (Чим слухав мене оператор гарячої лінії коли я їй про це говорила?) Вибору немає-я звернулась в один з цих чотирьох магазинів,де написала заяву і в мене прийняли виріб. Заява оформлена 26 січня 2021 р,термін ремонту по заяві становить до 25 робочих днів, у заяві було прохання виріб відремонтувати,або провести обмін. Десь за два тижні мені зателефонували,що виріб не підлягає ремонту!!! І щоб я приходила і обрала виріб на заміну з умовою -виріб можна обрати лише в тому магазині де здавала свій перстень на обмін! Коли я знову приїхала у магазин,виявилось, що обмін виробу провести не можна, бо купувала я товар карточкою, а не готівкою!!(що за маразм? У мене на карточці інші гроші? З неба впали,а не зароблені так само на роботі?) І тут виявляється,що ремонт виробу і не намагались проводити і немає проблем,вони знову звернуться на завод і будуть ремонтувати. А що ви робили два тижні з перстнем? Дивились на нього? Чому я маю їздити по декілька раз і витрачати свій час,щоб лише побачити недбалість і некомпетентність працівників? Чому ви отримали мої гроші ще 31 грудня, а я станом на 10 березня не можу отримати свій виріб належної якості?! Скільки ще ви будете вставляти один камінець? Нікому не рекомендую дану мережу,дурнуваті правила,товар неналежної якості (якраз перед покупкою випадково побачила пост у фб-у чоловіка порвався ланцюжок при першій ж носці) і некомпетентний персонал!
Срібний Вік (Серебряный Век) - одна из самых больших сетей ювелирных магазинов в Украине. Магазин Срібний Вік предлагает своим покупателям изделия из драгоценных металлов и камней высокого качества.
Жахливо,нікому не рекомендую - Отзывы о Срібний Вік
( Щоб замовити на примірку свій розмір перстня до речі,треба внести ще аванс 50 гривень) Вже на новорічні свята коли я хотіла одягнути юв.виріб я помітила брак,а саме відсутність одного з цирконіїв. На виробі була присутня бірка,у вжитку виріб не був. Я звернулась на гарячу лінію і повідомила ситуацію, звернула увагу, що купила виріб в іншому місті і уточнила чи можу я звернутись будь-де чи лише в місті де купувала. На що мені сказали,що оскільки в країні наразі діє локдаун,звернутись за ремонтом виробу я зможу одразу після завершення локдауну до БУДЬ ЯКОГО магазину в будь якому місті. Звернувшись в магазині в ТЦ Океан плаза мені тадам! повідомляють,що їм не підтягує в базі мене як клієнта і я можу звернутись лише до 4 магазинів в Києві,оскільки покупка здійснена в іншому місті. (Чим слухав мене оператор гарячої лінії коли я їй про це говорила?) Вибору немає-я звернулась в один з цих чотирьох магазинів,де написала заяву і в мене прийняли виріб. Заява оформлена 26 січня 2021 р,термін ремонту по заяві становить до 25 робочих днів, у заяві було прохання виріб відремонтувати,або провести обмін. Десь за два тижні мені зателефонували,що виріб не підлягає ремонту!!! І щоб я приходила і обрала виріб на заміну з умовою -виріб можна обрати лише в тому магазині де здавала свій перстень на обмін! Коли я знову приїхала у магазин,виявилось, що обмін виробу провести не можна, бо купувала я товар карточкою, а не готівкою!!(що за маразм? У мене на карточці інші гроші? З неба впали,а не зароблені так само на роботі?) І тут виявляється,що ремонт виробу і не намагались проводити і немає проблем,вони знову звернуться на завод і будуть ремонтувати. А що ви робили два тижні з перстнем? Дивились на нього? Чому я маю їздити по декілька раз і витрачати свій час,щоб лише побачити недбалість і некомпетентність працівників? Чому ви отримали мої гроші ще 31 грудня, а я станом на 10 березня не можу отримати свій виріб належної якості?! Скільки ще ви будете вставляти один камінець? Нікому не рекомендую дану мережу,дурнуваті правила,товар неналежної якості (якраз перед покупкою випадково побачила пост у фб-у чоловіка порвався ланцюжок при першій ж носці) і некомпетентний персонал!
отзыв
Комментарии к отзыву