Группа компаний Sport Life основана венчурным фондом Киев-Капитал в Мэриленде, США в 2001 году с целью инвестиций в спортивную инфраструктуру стран Восточной Европы.
Важным направлением деятельности компании является расширение сети фитнес-центров и спортивных клубов, работающих в соответствии с мировыми стандартами.
Сегодня группа компаний Sport Life управляет сетью фитнес-клубов, магазинов спортивной...
подробнее
Для майбутніх клієнтів мережі «SportLife» - Отзывы о Sport Life
2. «Заморозка» абонементу Вам буде коштувати додаткових грошей.
3. Басейн. Проблема знайти доріжку: зазвичай на доріжці 2-3 людини, які пливуть з різною швидкістю. Багато людей пенсійного віку. Пенсіонерам респект, але запитання до клубу: чому б не створити пільгове відвідування басейну в непопулярні години тим, хто не обмежений у часі?
4. Групові заняття, які покриваються абонементом: обмежений вибір тренувань, місць та годин. Вам буде важко потрапити на ті тренування, які Вам подобаються. Решта тренувань – за додаткову оплату. На деяких тренуваннях Ви знову згадаєте своє дитинство, де Ви ніхто, а тренер все: в некоректній формі Вам будуть робити зауваження і навіть пропонувати покинути зал. Гумові килимки дуже брудні. Якщо у вас проблеми із суглобами, то додатковий килимок будете випрошувати і вислуховувати неприємну лекцію від тренера. Заняття зі степами не розраховані для тих, хто відвідує їх нерегулярно: абсолютно всім пропонується одна доволі складна композиція, і щоб не травмуватися під час хаотичних рухів, ви будете змушені тупцювати на одному місці.
5. Тренажерний зал: майже відсутні годинники (в великому залі лише один маленький непримітний годинник). В часи пік Ви будете стояти в черзі, очікуючи, коли звільниться необхідний тренажер.
6. Магнітні ключі працюють погано і затримують відвідувачів при переході між підрозділами (басейном, залом, переодягальнею), в тому числі на вихід з клубу.
7. Переодягальна.
Шафки вузькі та маленькі з незручними вішалками для одягу, не розраховані для зберігання взуття та верхнього одягу.
В жіночій роздягальні переодягаються одночасно мами з дітьми, в тому числі хлопчиками різного віку (співчуваю мамам).
Фени старі, непотужні, деякі тільки з холодним повітрям, кількість постійно змінюється від 4 до 6 штук (підозрюю, що ремонтуються). В часи пік Вам доведеться чекати в черзі.
Ключі відвідувачам видають за принципом «якщо прийшли одночасно, то роздягатись будете поруч». В результаті неравномірного розподілу місць для перевдягання утворюється штовханина, особливо враховуючи вузькі розміри шафок, а також порушується принцип дистанціювання, як профілактики повітряно-крапельних інфекцій.
8. Гардероб для верхнього одягу в сезон 2023-2024 припинив свою роботу. Тепер верхній одяг потрібно заштовхати в без того маленьку шафку.
9. Якщо Ви плануєте перенести свої заняття на пізній непіковий час, то ризикуєте запізнитися з виходом з клубу, в зв’язку з непередбачуваною роботою фенів та магнітних ключів. До речі, Ваше запізнення виходу з клубу хоча б на 1 хвилину, навіть з об’єктивних причин, «карається штрафом», про який Ви можете дізнатися вже на виході.
10. Супровід клієнтів Ви почнете відчувати лише після припинення членства: до Вас будуть постійно телефонувати з нав’язливими пропозиціями.
ВИСНОВКИ: Велика мережа спортклубів не означає, що у Вас буде більше можливостей. Це означає те, що Ви лише один клієнт з багатьох, і Вами ніхто не збирається дорожити!
отзыв
Комментарии к отзыву