Коли ти тільки підключаєш інтернет , то і служба підтримки привітна і проблем у них ніяких немає. А як ти вже на гачку , то welkom в гос.суд. Сохо нет, той провайдер , якому не потрібні клієнти . Сплатили на пів року, інші пів року по вищій ціні, а якщо не сплатиш то суд 😂 Ну ви смішні. Я сплачу все по договору , але надалі підключу провайдера, який буде цінувати свого клієнта, а не відповідати наче я написала йому по особистому приводу .
Дякуємо за ваш детальний відгук 🙏. Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження від обслуговування. Ми розуміємо ваші емоції та щиро вибачаємося за всі незручності, які виникли.
Дійсно, умови щодо строків, заморожування чи зміни тарифу прописані в договорі, але ми бачимо, що цього пояснення було недостатньо на етапі підключення. Ми врахуємо ваш відгук і посилимо комунікацію з клієнтами, щоб кожен абонент отримував максимально зрозумілу інформацію ще до підписання угоди.
Щоб допомогти вам у вирішенні ситуації, просимо написати нам у приватні повідомлення ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер індивідуально перевірить умови саме вашого підключення та підбере оптимальне рішення після 20.01.2026, коли стане доступною можливість зміни тарифу або заморожування рахунку.
Для оперативного контакту з нами ви можете звернутися:
📞 телефон: +38 (097) 743-25-35
💬 Viber / Telegram-бот
🌐 особистий кабінет чи сайт
Ми щиро цінуємо кожного нашого абонента і будемо робити все можливе, щоб ви відчували турботу та впевненість у нашому сервісі.
Не рекомендую - Отзывы о SOHONET Интернет провайдер - Одесса
Коли ти тільки підключаєш інтернет , то і служба підтримки привітна і проблем у них ніяких немає. А як ти вже на гачку , то welkom в гос.суд. Сохо нет, той провайдер , якому не потрібні клієнти . Сплатили на пів року, інші пів року по вищій ціні, а якщо не сплатиш то суд 😂 Ну ви смішні. Я сплачу все по договору , але надалі підключу провайдера, який буде цінувати свого клієнта, а не відповідати наче я написала йому по особистому приводу .
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш детальний відгук 🙏. Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження від обслуговування. Ми розуміємо ваші емоції та щиро вибачаємося за всі незручності, які виникли.
Дійсно, умови щодо строків, заморожування чи зміни тарифу прописані в договорі, але ми бачимо, що цього пояснення було недостатньо на етапі підключення. Ми врахуємо ваш відгук і посилимо комунікацію з клієнтами, щоб кожен абонент отримував максимально зрозумілу інформацію ще до підписання угоди.
Щоб допомогти вам у вирішенні ситуації, просимо написати нам у приватні повідомлення ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер індивідуально перевірить умови саме вашого підключення та підбере оптимальне рішення після 20.01.2026, коли стане доступною можливість зміни тарифу або заморожування рахунку.
Для оперативного контакту з нами ви можете звернутися:
📞 телефон: +38 (097) 743-25-35
💬 Viber / Telegram-бот
🌐 особистий кабінет чи сайт
Ми щиро цінуємо кожного нашого абонента і будемо робити все можливе, щоб ви відчували турботу та впевненість у нашому сервісі.
З повагою,
💙💛 Ваша команда SOHONET