У них погана якість інтернету та перебої у роботі І жахлива організація взаємодії між клієнтом та оператором Сохо запропонували встановити оптичний термінал. Два рази переносили дати, а потім припинили надання послуг, незважаючи на 200 грн переплати та вимагають додаткові кошти (1400 грн) за під'єднання
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності через перебої у роботі інтернету та організацію взаємодії з нашими операторами. Ми розуміємо ваші емоції і цінуємо, що залишаєтеся на зв’язку.
Щодо підключення оптичного терміналу: ми розуміємо, що зміни можуть бути незручними, але на сьогодні перехід на сучасну технологію є необхідним через часті відключення електроенергії, що впливає на стабільність інтернету.
Щоб вирішити вашу ситуацію та знайти оптимальний варіант підключення, просимо повідомити ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер зв’яжеться з вами особисто, щоб уточнити всі деталі, узгодити вигідні умови переходу та надати підтримку на кожному етапі.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та забезпечити стабільний інтернет.
Погана якість інтернету, перебої в роботі, шахрайство - Отзывы о SOHONET Интернет провайдер - Одесса
І жахлива організація взаємодії між клієнтом та оператором
Сохо запропонували встановити оптичний термінал. Два рази переносили дати, а потім припинили надання послуг, незважаючи на 200 грн переплати та вимагають додаткові кошти (1400 грн) за під'єднання
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності через перебої у роботі інтернету та організацію взаємодії з нашими операторами. Ми розуміємо ваші емоції і цінуємо, що залишаєтеся на зв’язку.
Щодо підключення оптичного терміналу: ми розуміємо, що зміни можуть бути незручними, але на сьогодні перехід на сучасну технологію є необхідним через часті відключення електроенергії, що впливає на стабільність інтернету.
Щоб вирішити вашу ситуацію та знайти оптимальний варіант підключення, просимо повідомити ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер зв’яжеться з вами особисто, щоб уточнити всі деталі, узгодити вигідні умови переходу та надати підтримку на кожному етапі.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та забезпечити стабільний інтернет.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET