Taras Kisel Отзыв написан 13 августа, 2025 год9 просмотров
Вітаю! Мене звати Тарас і я хотів поділитись своїм досвідом співпраці з авіакомпанією SkyUp. Моя історія, напевно, як виключення, і незважаючи на деякі моменти ( в основному інформаційного характеру) залишила позитивні враження. Я повертався з Кіпру в Україну з донькою та песом (60кг. Кане Корсо) після відрядження, і було великою проблемою вибрати найзручніший маршрут, так як мало авіакомпаній дозволяють перевезення таких тварин. На початку липня я забронював квитки на рейс Ларнака-Кишинів на 31.07 і звернувся до компанії, щоб отримати дозвіл на перевезення нашого песа. Протягом двох тижнів переписки з компанією нам надали дозвіл і, дякуючи працівникам інформ. центру компанії, які постійно були на контакті та ,, вели,, нас до моменту реєстрації, додатково допомогли оплатити „ багаж 60кг,, так як були тех. проблеми із сайтом. І здавалось все..., але прочитавши негативні відгуки про постійні затримки, „жахливий сервіс, перенесення рейсів дуже нервував та переживав про нашого улюбленця. І цей стрес тривав увесь час, до моменту вильоту Пропущу деталі реєстрації (як зазвичай + здали песа в багаж) в 10.00 ми останні зайшли на борт( виліт о 10.10) Одразу помітив інтерʼєр салону: чистий, охайний, здавалось що літак новий! Привітні стюардеси, нормальний сервіс (за останні півтора року у мене не залишилось чистих сторінок в закордонному паспорті, тому можу оцінити якість літаків та сервісу) Вилетіли з Ларнаки на 10хв. пізніше і прилетіли в Кишинів на 15хв. раніше графіку. Плавний зліт, мʼяка посадка,, свідчили про високий рівень пілотів ( у відгуках діставалось і їм також). Одним словом все було супер. Дякую! Бажаю авіакомпанії подальшого розвитку та вдосконалення!
PS. Можливо мій пост вийшов занадто довгим, але я хотів описати свою ситуацію, свій досвід щоб інші мали розуміння того, що у багатьох авіакомпаній бувають негаразди і говорити про суцільний негатив в SkyUp не коректно.
Тарасе, щиро вдячні за ваш відгук та довіру. Нам дуже приємно, що попри хвилювання, ваша подорож пройшла комфортно, а наша команда змогла підтримати вас на всіх етапах. Ми також вдячні, за відзнаку сервісу на борту та роботу екіпажу.
Відмінний сервіс - Отзывы о SkyUp airlines
Я повертався з Кіпру в Україну з донькою та песом (60кг. Кане Корсо) після відрядження, і було великою проблемою вибрати найзручніший маршрут, так як мало авіакомпаній дозволяють
перевезення таких тварин. На початку липня я забронював квитки на рейс
Ларнака-Кишинів на 31.07 і звернувся до компанії, щоб отримати дозвіл на
перевезення нашого песа. Протягом двох
тижнів переписки з компанією нам надали дозвіл і, дякуючи працівникам інформ.
центру компанії, які постійно були на контакті та ,, вели,, нас до моменту реєстрації, додатково допомогли оплатити „ багаж 60кг,, так як були тех. проблеми із сайтом. І здавалось все..., але прочитавши негативні відгуки про постійні затримки, „жахливий сервіс, перенесення рейсів
дуже нервував та переживав про нашого
улюбленця. І цей стрес тривав увесь час, до моменту вильоту
Пропущу деталі реєстрації (як зазвичай + здали песа в багаж) в 10.00 ми останні зайшли на борт( виліт о 10.10) Одразу помітив інтерʼєр салону: чистий, охайний, здавалось що літак новий! Привітні стюардеси, нормальний сервіс (за останні півтора року у мене не залишилось чистих сторінок в закордонному паспорті, тому можу оцінити якість літаків та сервісу)
Вилетіли з Ларнаки на 10хв. пізніше і прилетіли в Кишинів на 15хв. раніше графіку. Плавний зліт, мʼяка посадка,, свідчили про високий рівень пілотів ( у відгуках діставалось і їм також). Одним
словом все було супер. Дякую! Бажаю
авіакомпанії подальшого розвитку та
вдосконалення!
PS. Можливо мій пост вийшов занадто довгим, але я хотів описати свою ситуацію, свій досвід щоб інші мали розуміння того, що у багатьох авіакомпаній бувають негаразди і говорити про суцільний негатив
в SkyUp не коректно.
отзыв
Комментарии к отзыву
До нових зустрічей на борту ✈️