Val Отзыв написан 29 октября, 2024 год218 просмотров
Все що треба знати, про рівень розвитку працівників Шафи. Тепер треба платити 15% за товари до 1000 грн. ( але не менше 10 грн. і не БІЛЬШЕ 300🤣) та 10% за інші товари до 1000 грн. ( але не менше 10 грн. і не БІЛЬШЕ 300🤣). Це коли дуже хочеться швидше купити Лєксус, як у головної феї відділу турботи, але інтелект інфузорії не дозволяє це зробити. Наступним кроком, буде, просто зняття коштів з особистих рахунків користувачів, бо чергові потужні покращення доб‘ють цю кантору. Шановні працівники Шафи, можна дізнатись, при яких умовах 10 та 15% від 1000 будуть дорівнювати 300 грн?😆 12 согласны
Не зможете дізнатися. У відгуках про компанію олх - можна побачити відповіді від менеджерів, натомість дана шахрайська кАнтора не вважає доцільним відповідати.
Років п‘ять тому, наважились прийти в коментарі. Дали десь десять відповідей на запитання, потім їх забили ногами і вони більше не приходили😁
Таке враження, що вони просто хочуть стільки грошей як у Крупи і поняття не мають як їх здобути. Кажу ж, наступним кроком, будуть просто знімати з карток користувачів)
І це прикриття турботою про покупців просто огидне. Тобто в топі тепер оптовики та продавці сток/секонд, у яких купа продажів і підписників і які при будь-якому розкладі зможуть заробити. Натомість продавці, такі як я, які від початку на Шафі, продають свої речі б/у кілька разів і прольоти, відмічають продаж одразу, а не чекають отримання покупцем, ніколи не знижували ціну перед тим як відмітити продаж, не мали жодного конфлікту з покупцями за всі ці роки і жодного повернення і не мають негативних відгуків, більше того, все пакують в подарункові пакети та власні коробки-можуть гуляти лісом! То поганий сервіс.
Тобто я як людина, яка на Шафі нічого не заробляю, повинна платити такий же відсоток як і бізнес. Купити пальто, наприклад, Zara за 4000, потім воно мені не підійшло, я повинна виставити його на Шафу, звісно вже в рази дешевше ніж в магазині і ще заплатити Шафі неадекватну комісію, а потім відправити пальто Безпечною угодою і ще в разі чого за доставку заплатити, якщо покупець не забере річ. Оце я розумію умови!
мда... это, как обычно, "гениально" у шафы, я то же вчера долго думала, что они еще придумают, чтобы получить 300 от 1000, ну 30 проц, к бабке не ходи... кроме отвращения и тошноты эта жадность владельцев патологическая больше ничего не вызывает....несчастные, обглоданные до костей продавцы(( очень ждем удачливых конкурентов, которые ее(шкаф этот вымагательный) закроют, открыв достойный маркетплейс, как для продавцов так и для покупателей. Одно слово в отзыве о шафе достаточно - фу или дизлайк.
Шафа (shafa.ua). Женщина обязана быть прекрасной и привлекательной. Выбор одежды - один из основных критериев в этом вопросе. Глядя на одежду женщины можно с легкостью понять ее внешнее и внутреннее состояние. Но, не всегда финансовое положение позволяет купить желанную вещь. Интернет-магазин Шафа предлагает доступную и стильную одежду, которая понадобится на... подробнее
Нові правила - Отзывы о Шафа (shafa.ua)
Тепер треба платити 15% за товари до 1000 грн. ( але не менше 10 грн. і не БІЛЬШЕ 300🤣) та 10% за інші товари до 1000 грн. ( але не менше 10 грн. і не БІЛЬШЕ 300🤣).
Це коли дуже хочеться швидше купити Лєксус, як у головної феї відділу турботи, але інтелект інфузорії не дозволяє це зробити.
Наступним кроком, буде, просто зняття коштів з особистих рахунків користувачів, бо чергові потужні покращення доб‘ють цю кантору.
Шановні працівники Шафи, можна дізнатись, при яких умовах 10 та 15% від 1000 будуть дорівнювати 300 грн?😆
12 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Таке враження, що вони просто хочуть стільки грошей як у Крупи і поняття не мають як їх здобути. Кажу ж, наступним кроком, будуть просто знімати з карток користувачів)
І це прикриття турботою про покупців просто огидне. Тобто в топі тепер оптовики та продавці сток/секонд, у яких купа продажів і підписників і які при будь-якому розкладі зможуть заробити. Натомість продавці, такі як я, які від початку на Шафі, продають свої речі б/у кілька разів і прольоти, відмічають продаж одразу, а не чекають отримання покупцем, ніколи не знижували ціну перед тим як відмітити продаж, не мали жодного конфлікту з покупцями за всі ці роки і жодного повернення і не мають негативних відгуків, більше того, все пакують в подарункові пакети та власні коробки-можуть гуляти лісом! То поганий сервіс.
Тобто я як людина, яка на Шафі нічого не заробляю, повинна платити такий же відсоток як і бізнес. Купити пальто, наприклад, Zara за 4000, потім воно мені не підійшло, я повинна виставити його на Шафу, звісно вже в рази дешевше ніж в магазині і ще заплатити Шафі неадекватну комісію, а потім відправити пальто Безпечною угодою і ще в разі чого за доставку заплатити, якщо покупець не забере річ. Оце я розумію умови!
Фу, терпіти не можу жадібних і тупих.