НАЙГІРША НАША РОБОТА - Отзывы о Сеть магазинов Family (ФОП Ковальчук)

Сеть магазинов Family (ФОП Ковальчук)
Отзыв написан 24 апреля, 2025 год 40 просмотров
Я думаю з попередніх відгуків і так зрозуміло, що сюди не варто йти працювати. НІКОЛИ. Тут ви лише втратите здорову спину, ноги, руки і нерви. Єдиним хорошим за рік роботи в цій фірмі був лише колектив. А тепер до суворих реалій. Підемо по списку:
1. Жахлива регіональна директор західного регіону, яка абсолютно-абсолютно-абсолютно нічого не знає (байдуже про що питаєш, не знає абсолютно нічого по роботі на самому магазині, про планограми, про графік, плани на місяць (хоча вона прямо на них і впливає) або не відповідає, або переводить тему або буквально втікає і моє улюблене: гортає меню телефона, роблячи вигляд, що дуже зайнята). Зате коли на магазині є власник, то прекрасно грає вигляд «роботи» (по факту тупо заважає касиру, бо ж найбільше, що вона може робити це стрейчувати товар чи зняти цінничок).
2. Ревізори. До них нарікань особливих немає. Лише те, що деякі дівчата-ревізори так «добре» рахують, що потім після них перераховуєш довше ніж вся та ревізія тривала
3. Погана або посередня якість багатьох товарів. У вас може відірватися ручка сковорідки, покошлатитися після першого використання постіль, відійти дно в каструлі або моє улюблене: поржавіти нержавіюча сталь.
4. Треба згадати ще про графік роботи. По договору прописано кількість робочих годин на тиждень, а саме 40. Але по факту працюєш майже 200 або більше годин. І НЕ ТРЕБА ПИСАТИ, ЩО ЧИМ БІЛЬШЕ ВИ ПРАЦЮЄТЕ – ТИМ БІЛЬШЕ ЗАРОБЛЯЄТЕ. Тут це не працює.
5. Про зарплату. Звісно ж, частина зарплати іде на картку (мінімальна зарплата) а решта виплачується готівкою. І звісно ж хтось десь може щось не доплатити. В принципі таке можна класифікувати як крадіжку. Але самі розумієте, коли отримуєш неофіційну зарплату немає сенсу звертатись в якусь службу.
6. Безглузда організація процесу роботи. Здавалося б, продавець-консультант має продавати і консультувати, але ж ні. Він буде робити безкінечні планограми, які складені так, що покупцям просто проблематично елементарно взяти якийсь бокал чи тарілку з підставки в руки, щоб не завалити частину полиці. І звісно ще продавець-консультант має пакувати безліч переміщень на інші магазини, при тому, що щойно віддаси ці переміщення то почнеш що? правильно приймати той самий або подібний товар, що тільки-но відправила. І це займає просто море часу.
7. Робота складу і прийом товару. Здавалося би, не треба придумувати колесо, бо все вже давно придумано, просто бери і роби. Але ж ні. Тут це не працює. Якщо інші мережі використовують ТЗД (або ще додатково створюють застосунки на телефон) в прийомці товару чи звірці цінників вже 5, 10 а то й 15 років, то сюди це дійшло лише в 2024 році. Це як їздити на машині з мультику про Флінстоунів в 21-у столітті. І трохи про роботу складу. Прочитавши відгуки колишніх працівників складу на цьому сайті вже починає здаватися, що в нас на магазинах ще не погано)))). Одним словом: ХАОС. Хоча звісно я не сумніваюся, що там все одно є люди, які дійсно роблять свою роботу добре.
8. Навчання. Точніше жалюгідні спроби ввести навчання для вивчення товарних груп. Коли його переглядаєш, то буквально очі на лоб лізуть від цієї нісенітниці. Замість того, щоб вказати дійсно важливу інформацію про які бувають дена, яке буває скло, чому скло термостійке, чому боросилікатне, чому кришталеве, що елементарно означає 18/10 на всіх предметах з нержавійки – ви почуєте, що ця каструля з елегантним дизайном, чи те що серветки якоїсь там фірми бувають трьох форм: круглої, квадратної і прямокутної.
Звісно ще багато що можна написати, але певно досить. Колись мені розповідали, як власник казав, що Family це корабель. Так. Корабель який іде на дно. А ми з Вами дивимось фільм «Титанік 2» в з першого ряду. Бо я дуже сумніваюся, що власник не знає, що тут насправді відбувається. А судячи по роботі регіонального директора чи генерального директора можна стверджувати, що риба дійсно гниє з голови. І ми з Вами будемо в першому
P.S. Не треба писати фрази з серії: «Нам надзвичайно важливо отримувати чесну інформацію про внутрішні процеси, адже це допомагає нам ставати кращими. Нам дуже шкода, що ваш досвід роботи у компанії виявився негативним! Тому, ми обіцяємо ретельно розібратись в ситуації, яку Ви описали!»
Це ж чиста брехня і лицемірство
Дякую





Комментарии к отзыву

Добрий день!

Мене звати Валентина, я менеджер з підбору персоналу компанії Family.

Ми ознайомилися з вашим відгуком і шкодуємо, що ваш досвід роботи в компанії був для вас негативним.

Разом з тим, вважаємо за необхідне уточнити деякі моменти.



Але, для початку, хочемо стати на захист Юлії — регіонального директора західного регіону.

Це людина з великим досвідом у сфері ритейлу. Юлія тривалий час працювала в компанії «Епіцентр», обіймаючи посаду керівника відділу, а після цього прийшла до нас на позицію керівника магазину-лідера, який довгий час утримував першість серед мережі, і є першим до сьогодні.

Враховуючи її високі професійні якості, ми запропонували їй посаду регіонального директора під керівництвом операційного директора, яка має досвід роботи в міжнародній компанії «Duty Free».

Проте, ми розуміємо, що ніхто не застрахований від помилок, тому обов’язково розберемося в ситуації, яку ви описали.

Водночас зауважимо, що такі зневажливі висловлювання виглядають непрофесійно і не допомагають вирішити проблему!



Стосовно оплати праці:

Будь ласка, конкретизуйте, що саме вам було недоплачено? Чи звертались ви з цим питанням до керівника магазину або до регіонального директора?

Ми готові перевірити кожен такий випадок і надати роз’яснення.



Ваші загальні зауваження щодо процесів роботи будуть передані відповідальним особам для аналізу.

Водночас наголошуємо: лише конструктивний діалог дає можливість реально вирішити питання, а не емоційні анонімні скарги в інтернеті.



Так як, нам дійсно важливо не просто прочитати ваші враження, а в реальному діалозі розібрати ситуацію. Тому, шановний анонім, запрошую вас до діалогу і буду чекати вашого дзвінка.



Вкотре залишаю робочий номер телефону для зв'язку: 380680975522.



З повагою,

Валентина

Менеджер з підбору персоналу

Компанія Family
Марія 10 мая, 2025 год
Я написала цей відгук не для того, щоб допомогти вирішити якусь проблему, а для людей, які в пошуках роботи дивляться відгуки на подібних сайтах. Проблеми треба не лише вирішувати, а і «о чудо!» запобігати їм. Так само в нас регіональними були Тамара і Катерина, а не Юлія. І я не розумію до чого цей перелік попередніх робіт тих людей. Тисячі людей працювали і працюють в Епіцентрі чи в міжнародних компаніях і я одна з них, і що з того? Судячи з попередніх відгуків на цьому і на інших сайтах ситуація «ніхто не застрахований від помилок» повторюється систематично. І звісно ж при виникненні будь-яких проблем ми зверталися до регіонального директора, але про результати цих бесід я вже писала. Дуже дивно писати такі очевидні речі


Сеть магазинов Family (ФОП Ковальчук)
Все отзывы

1.8 5
32 отзыва / 3583 просмотра
Сеть магазинов Family (ФОП Ковальчук)
Сеть магазинов Family (ФОП Ковальчук)

Торговля
Кешбек-сервис LetyShops
Кешбек-сервис LetyShops

Рейтинг: 4.5
364 отзыва
Магазин CompX
Магазин CompX

Рейтинг: 4.1
211 отзывов
АЗС компании Укрнафта
АЗС компании Укрнафта

Рейтинг: 1.4
224 отзыва
​ТМ «День у День»
​ТМ «День у День»

Рейтинг: 1.6
7 отзывов
ГК Мегаполис
ГК Мегаполис

Рейтинг: 3.1
144 отзыва
Двери Korfad
Двери Korfad

Рейтинг: 4.9
51 отзыв
Компания Трикотажный Рай
Компания Трикотажный Рай

Рейтинг: 2.2
10 отзывов
Рошен
Рошен

Рейтинг: 1.6
535 отзывов