Сервисный центр "Ноутбук Центр" во Львове
Опубликовано 3 августа, 2013 год
2.3 18 отзывов / 8 242 просмотра
Ноутбук Центр во Львове совершает ремонт ноутбуков, планшетов и нетбуков любой сложности. Их девиз: "Полностью угодить клиенту". Диагностика техники осуществляется бесплатно, только по окончанию ремонта производится оплата, что является очень надежным условием для клиента. Приятным моментом есть то, что при наличии гарантийного документа на такие бренды как Acer, Asus, Dell, HP, Pavilion, Toshiba, Lenovo, GateWay, Packard Bell ремонт производится бесплатно, вне зависимости, где был куплен товар. Если гарантии не имеется на данный продукт, то
Ноутбук Центр, по завершению ремонта, выдает гарантийный билет на 1 год. Специалисты сервиса, при обслуживании, всегда используют только качественные запчасти, ведь долгая служба техники - это, прежде всего, в интересах
Ноутбук Центра.
Задоволений результатом
Шахраї, які не хочуть робити гарантійний ремонт
При прийомі ані слова не сказали про пошкодження. Потім передзвонили, що є пошкодження корпусу, яких просто не могло бути, бо ноутбук після роботи клався назад в коробкуі. Так, я повинна була прочитати все ті маленькі літери, якими вони надрукували про це при приймі, але... Читать отзыв Здала в ремонт нойтбук по гарантії, від покупки не пройшло й місяця, і користуванні 2 тижні.
При прийомі ані слова не сказали про пошкодження. Потім передзвонили, що є пошкодження корпусу, яких просто не могло бути, бо ноутбук після роботи клався назад в коробкуі. Так, я повинна була прочитати все ті маленькі літери, якими вони надрукували про це при приймі, але жодного слова про це не було сказано, тим паче не показано те пошкодження. А тепер доведи спробуй, що його не було.
Коротше, працюють по схемі, стягни гроші за гарантійний ремонт.
Нерекомендую
Діагностику і ремонт ноутбука робили 6 тижнів, а потім подзвонили і сказали що за ремонт потрібно заплатити спочатку 1800 грн, потім передзвонили і сказали суму 2400 грн, а через 1 тиждень сума ремонту виросла до -3700 грн.
В кінцевому результаті заплатив 300 грн за діагностику і забрав ноутбук.
Ціни порівняно з іншими центрами по ремонту... Читать отзыв м.Львів
Діагностику і ремонт ноутбука робили 6 тижнів, а потім подзвонили і сказали що за ремонт потрібно заплатити спочатку 1800 грн, потім передзвонили і сказали суму 2400 грн, а через 1 тиждень сума ремонту виросла до -3700 грн.
В кінцевому результаті заплатив 300 грн за діагностику і забрав ноутбук.
Ціни порівняно з іншими центрами по ремонту високі.
Нерекомендую!
Жахливий сервіс
Некомпетентні брехуни
БЕЗВІДПОВІДАЛЬНИЙ СЦ
Після закінчення зазначеного часу 07.07.2020 телефоную в... Читать отзыв Після залиття рідиною 05.05.2020 року здав в ремонт ноутбук Dell Inspirion 5559 (Акт на виконання робіт №100LM7675) за адресою: м.Львів,вул.Зелена,5. Так як пристрій мав всі ознаки відмови материнської плати та, враховуючи характер пошкодження, прийняв рішення щодо її заміни, а також погодив з представниками сервісного центру можливість, термін (приблизно 2 місяці) та вартість ремонту.
Після закінчення зазначеного часу 07.07.2020 телефоную в Ноутбук центр та отримую відповідь, що материнська плата, яка замовлялась на ремонт, не прибула в Україну та була повернута назад постачальнику з Китаю, причина невідома.
Того ж числа, погоджуюсь на повторне замовлення материнської плати та очікування впродовж тих же 2-х місяців.
Знову ніякого інформування зі сторони СЦ, періодично роблю дзвінки їм щодо ходу ремонту, відповідь – очікується постачання материнської плати з того ж Китаю.
07.09.2020 року (пройшло 4 місяці !!!) телефоную та отримую відповідь, що буквально вчора вони дізналися, що плата знову не прийшла (???), про це мене не повідомили, була якась нечітка відповідь – це було вчора, хотіли проінформувати завтра і.т.д.
Після такої тривалої історії та моїх словесних претензій, вони запропонували мені варіант замовлення у офіційних постачальників запчастин Dell, зазначивши, що ціна ремонту буде вищою, і вони повідомлять мене, як тільки отримають відповідь. Погоджуюсь знову, через декілька днів дізнаюсь від них, що цей варіант неможливий, пропонують знову варіант плати з інтегрованою відеокартою (а не дискретною, що встановлена) та аналогічним процесором від постачальника з України. Але треба знову зачекати, ми їм напишемо, вони дадуть відповідь до тижня часу приблизно.
Щоб прийняти рішення щодо подальшого ремонту вимагаю від цього недолугого СЦ інформації про наявність запропонованої “материнки”, і тут знову треба знову зачекати, ми зателефонуємо, після того як вони дадуть відповідь. Як результат, знову запропонованої материнки немає, а може бути з нижчими характеристиками ЦП (i3).
Після того абсурду, що відбувся, прийняв рішення забрати 21.09.2020 пристрій з цього дилетантського СЦ.
В офісі (вул.Сахарова,58) на мої претензії і аргументи пояснити про причину такої некомпетентної роботи персоналу СЦ, менджер відповів, що необхідно розбиратись, слухати телефонні розмови, уточняти у інженера, який виконував ремонт та на момент мого візиту був у відпустці, було запропоновано повернути гроші за діагностику.
За час перебування в офісі я пересвідчився, що персонал інформацією про ремонт не володіє, ніхто моїм ноутбуком майже практично не займався на протязі 4,5 місяців.
Враховуючи негативний досвід мого звернення в цей СЦ можно зробити висновок:
персонал СЦ некомпетентний та безвідповідальний (той, який мав безпосереднє або непряме відношення до мого замовлення);
відсутнє інформування клієнтів про хід ремонту пристроїв, має місце введення в оману замовників послуг, СЦ неспроможний був відновити ноутбук та свідомо затягував час;
система постачання запасних частин на низькому рівні, або взагалі не працює (в моєму конкретному випадку точно), тому не рекомендую проводити ремонт пристроїв, що потребують складного ремонту та постачання специфічних та дефіцитних комплектуючих;
підтверджую негативні відгуки клієнтів, які мали справу з даним СЦ та мій висновок підтверджується чисельними фактами незадоволених замовників на відповідних інтернет-сайтах;
І саме головне, що за такі дії так званий авторизований СЦ не несе відповідальності, тому раджу добре подумати ніж мати справу з цими шахраями та уважно читати ті документи, які вони надають підписувати замовнику на проведення сервісного обслуговування (особливо в частині відповідальності СЦ).
Шахрайська контора
Мені продали відновлений ноутбук за ціною нового і ще дали гарантію на нього як на новий
Я взнав через 2.5 роки.
Поніс до них на сервіс. Він пролежав там 1.5 місяці і вони почали ще вимагати з мене завдаток незрозуміло за шо.
Зуб Марян ти ху**о рідкісне косоглазе!
Жахливий СЦ
Отже почалась наша історія давно. Розлила я кави (не багато) на ноут, принесла до них, і що мене порадувало(як виявилось, яка я була наівна) того ж дня перезвонили, сказали що почистять, поміняють пасту, перепрошиють біос і все буде добре, завтра можу забрати. Окай, я забрала ноут, хоча вони пошкодили корпус, криворукий майстер... Читать отзыв Жахливий, не компетентный, і як виявилось, брехливий сервіс!
Отже почалась наша історія давно. Розлила я кави (не багато) на ноут, принесла до них, і що мене порадувало(як виявилось, яка я була наівна) того ж дня перезвонили, сказали що почистять, поміняють пасту, перепрошиють біос і все буде добре, завтра можу забрати. Окай, я забрала ноут, хоча вони пошкодили корпус, криворукий майстер зсередини закрутив шуруп довший, чим мав бути. Я це помітила, сказала, а вони відповіли, що так було. Ну я вже не спорила, ноут же працює. Пройшло не багато часу(3-4 міс) і ноут відключився. Так як я в них була, а ноут не з дешевих, віднесла знову до них(як же жалію). Сказали, що діагностика тиждень, перезвонили через півтора і сказали, що пошкоджений мільтиконтролер. Я погодилась на заміну. Пройшов ще тиждень і сказали, що там ще щось полетіло, я сказала "робіть". Ще 2 тижні вони його "ремонтували" і сказали (півтора місяці діагностики!!!), що ремонт буде коштувати 19к грн О_О. Я забрала ноут і вирішила, що все, пропало. Але от недавно віднесла в інший СЦ і о боги, там мій ноут зробили за ТИЖДЕНЬ!!! І заплатила я тільки 6к грн!!! І скажу більше, мало того що "Ноутбук Центр" не зремонтували мій ноут, так вони його і не чистили, коли я вперше принесла до них, бо виявилось, що SSD так і залишилась не почищена!!! А за другим разом щей мікро деталі познімали!!! Криворукі, брехливі і РОЗВОДЯТЬ НА БАБЛО!!! НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Шахрайський сервіс
Найгірший сервіс центр
Краще несіть техніку в інше місце...
Катеогрично не рекомендую
Коли я принесла ноут в ноутбук центр, мені сказали що ПРИБЛИЗНО клавіатура буде... Читать отзыв Акт замовлення №100L24414 В ноуті Dell Vostro перестала працювати кнопка ввімнкення по причині попадання води, знайомий досвідчений інженер розібрав ноутбук та сказав що саме в цьому ноуті потрібно замінювати всю клавіатуру та інших проблем немає, при встановленні іншої клавиатури ноут працює ...рекомендував замовити через Ноутбук центр.
Коли я принесла ноут в ноутбук центр, мені сказали що ПРИБЛИЗНО клавіатура буде коштувати 750 грн, але діагностика потрібна в буь якому виподку. Тобто, без диіагностики мені ВІДМОВИЛИСЬ назвати більш точну ціну....а ще дівчинка віднесла на пару хвилин мій ноут, щоб показати інженеру, і повернувшись, сказала що 90% справа не в клавіатурі!!! те, що я стверджую що саме в ній - нікого не турбує. Мій знайомий інженер спеціально замінив мою клавіатуру на іншу, де працює кнопка ввімнкення але не працюють декілька інших кнопок (нажаль, абсолютно робочої клавіатури не було). Це все для того, щоб все-таки ДОВЕСТИ ноутбук-центру що ноут працює нормально и справа в клавіатурі и щоб все-таки в Ноутбук-центрі мені замінили клавіатуру за приблизно 750 грн (що були озвучені одразу). Після "діагностики" мені сказали що так, справа тільки в клавіатурі і це буде коштувати 1900 грн і 2800 вся панель з алюминієм і тачпадом! Ринкова ціна такої клавиатури 1200 грн (нова з роком гарантіі) а мені кажуть 1900, і це начебто, обумовлено тим що туди гарантія на півроку входить, і нікого не турбує що та гарантія мені взагалі не потрібна.
Висновок: виходить, я заплатила 200 грн (за "діагностику" ) просто щоб дізнатися вартість клавіатури - разводняк чистої води!! Що це за диагностика якщо мені кажуть те, що я і так на 100% знаю? не кажучи вже про те, що перший раз за хвилину часу "продіагностували" що справа не в клавіатурі на 90% (я уявляю що б там придумали, якби я не змінила клавіатуру). І ще, якщо не знаєте точної ціни - не кажіть взагалі…
Наш сервісний центр має авторизацію від більшості світових брендів. Це є причиною того, що наша робота має певний регламент. Так, після прийняття пристрою, інженер обов’язково здійснює діагностику на основі скарги клієнта. Далі ми одразу повідомляємо результат діагностики, можливі варіанти усунення несправності, їх вартість та терміни виконання. Тому ми ніяк не могли спиратися на Ваші словащодо висновку Вашого знайомого інженера.
Менеджер, який приймав Ваш пристрій, повідомив Вас про те, що причина несправності може полягати не в клавіатурі, або не лише в ній, адже практика свідчить, що в ноутбуках, всередину яких потрапила рідина, можуть відмовляти будь-які складові компоненти. Встановити причину несправності одразу в момент звернення клієнта також неможливо, адже діагностику має проводити інженер, в умовах, що відповідають усім нормам, дотримання яких вимагає виробник техніки.
Ви погодили термінову діагностику. Це означає, що в разі відмови від ремонту Ви мали б оплатити 200 грн., а в разі його погодження - додатково 20% від вартості ремонту. На Ваше прохання Вам повідомили середню, актуальну для абсолютної більшості ноутбуків, вартість заміни клавіатури та наголосили на тому, що це лище орієнтовна вартість. Після діагностики, коли стало достеменно відомо, що причина несправності полягає в зіпсованій рідиною клавіатурі, ми в той же день, 02.03.2017, запропонували Вам два варіанти усунення несправності: заміна клавіатури або заміна палмресту. Другий варіант ремонту було запропоновано з огляду на те, що після заміни лише клавіатури на алюмінієвому палмресті могли лишитися сліди розбірки. Вартість ремонту включала в себе ціну оригінальних (на Ваше прохання) запчастин, тому була досить високою. Враховуючи це, ми прийняли рішення не додавати до цієї суми додаткові 20% за термінове виконання. Ви відмовились від ремонту та погодились оплатили послуги термінової діагностики.
Ми ще раз наголошуємо на тому, що, як авторизований сервісний центр, ми дбаємо, перш за все, про вирішення проблеми клієнта та суворо дотримуємось регламенту своєї роботи. Тому ми ніяк не могли спиратися на Ваші слова щодо висновку Вашого знайомого інженера, кваліфікація якого нам невідома. Ми здійснюємо величезну кількість ремонтів і часто переробляємо досить багато роботи після інших сервісів. Тому заради дотримання результату і якості не можемо собі дозволити робити висновки на основі думок невідомих нам спеціалістів, про що попередили Вас, і з чим Ви погодились, залишаючи ноутбук на діагностику.Сподіваємося, що змогли донести до Вас всі незрозумілі моменти.
З повагою, сервісний центр “Ноутбук Центр”!
Вдячний клієнт
Задоволений роботою
Максим
Дякую за ремонт!
поганий сервисний центр