Гость Отзыв написан 16 августа, 2019 год202 просмотра
Розбили дисплей на Samsung A40, по страховці відправили в сервісний центр 24.07.2019. Через декілька днів з'явився статус "очікує деталі", який не мінявся 2 тижні. В п'ятницю прийшло повідомлення від Samsung, а не від Крок ТТЦ з вибаченнями, що не вклались в обіцяний час ремонту, а в понеділок зранку, близько 9.00 ремонт було завершено. Разом з доставкою на все пішло майже 3 тижні, отримала 15.08.2019. Телефон від нового не відрізниш, все якісно зроблено, хоча дуже хвилювалась, прочитавши цілу купу негативу в інтернеті. На кол центр телефонувала часто, мені відповідали завжди ввічливо, і жодного хамства я не чула. Не знаю як хто, але я задоволена повністю.
Компания «Крок-ТТЦ» уже более 20 лет предоставляет услуги по гарантийному и послегарантийному сервисному обслуживанию почти любого вида бытовой техники и электроники.
Ремонт смартфона, заміна дисплея. - Отзывы о Сервисный центр KROK-TTC
Через декілька днів з'явився статус "очікує деталі", який не мінявся 2 тижні. В п'ятницю прийшло повідомлення від Samsung, а не від Крок ТТЦ з вибаченнями, що не вклались в обіцяний час ремонту, а в понеділок зранку, близько 9.00 ремонт було завершено. Разом з доставкою на все пішло майже 3 тижні, отримала 15.08.2019. Телефон від нового не відрізниш, все якісно зроблено, хоча дуже хвилювалась, прочитавши цілу купу негативу в інтернеті. На кол центр телефонувала часто, мені відповідали завжди ввічливо, і жодного хамства я не чула. Не знаю як хто, але я задоволена повністю.
отзыв
Комментарии к отзыву