Сервис Hotels24.ua
Сервис Hotels24.ua предлагает забронировать гостиницу онлайн в любой точке страны. Удобная навигация на сайте поможет вам подобрать отель отталкиваясь от даты поездки. Кроме этого, вы сможете найти свободные номера в отелях других стран. А отзывы о гостиницах, которые оставляют другие пользователи помогут вам определиться с выбором отеля.
Интернет-каталоги Поисковые системы Сайты
бронювання номера в Черкасах на сайті hotels24.ua - Отзывы о Сервис Hotels24.ua
Забронювала кімнату у приватному секторі, внесла 10% вартості для підтвердження броні на реквізити ФОП Денисенко Вікторія Вікторівна, при чому ціна за ніч одразу ж виросла з 700 грн до 1000. Прислали "ваучер"-підтвердження, розказали, що на місці доплатити 90% і взагалі все в шоколаді.
Приїхала з дитиною, а хазяїн помешкання ні сном, ні духом про нас, номер зайнятий...
Виявляється, сайт hotels24.ua лише продав мені номер хазяїна за 100 грн. але, мабуть, забув про це сказати. Десь у тому "ваучері" він був вказаний серед решти гарно розписаного шлаку, скільки всього хорошого мене там чекає.
Вже на місці домовлялась із хазяїном, оплачувала ще вищу вартість за іншу (меншу і гіршу) кімнату, яка не виправдала очікувань, хоча відповідала фото. Або вартість на сайті свідомо занижена, щоб привернути увагу, або він також вирішив нажитись на мені - уже не знаю, намагалась вийти із ситуації, щоб не залишитись з дитиною на вулиці у чужому місті.
Дякувати Богу, переночували якось і на тому дякую, але тільки хазяїну помешкання.
Сайт же НЕ рекомендую і навіть не впевнена, що цей відгук з'явиться там у них, бо там лише чудові відгуки без можливості написати свій!
Пишу лише для тих, хто шукає інфу на різних ресурсах, щоб не ставали на ті ж граблі, що і я!
отзыв
Комментарии к отзыву
Хочемо пояснити, що Hotels24 працює виключно офіційно: усі бронювання підтверджуються ваучером із деталями, а кошти, які Ви сплачуєте при передоплаті, надходять на рахунок ФОП згідно з умовами бронювання. На жаль, трапляються випадки, коли власники житла порушують домовленості, і тоді ми завжди готові втрутитися й допомогти клієнту на місці.
Будь ласка, напишіть нам на [email protected] із деталями бронювання (номер замовлення або ПІБ, місто чи готель). Це дозволить нам розібратися з конкретним помешканням і вжити заходів, щоб подібне не повторювалось.
Ми цінуємо кожного клієнта й щиро шкодуємо, що Ваша поїздка залишила такі враження.