Наталія Отзыв написан 6 мая, 2025 год10 просмотров
Тема: Скарга на неналежне ставлення та крадіжку під час перевезення
Шановна адміністраціє SAW. O. BUS,
Звертаюся до вас із офіційною скаргою на неналежне ставлення водіїв та можливу крадіжку під час поїздки вашим автобусом до Німеччини.
Я скористалася послугами вашого перевізника ( водія звали Віталій) в неділю 30 березня о 14.30 виїхавши зі Львова до Німеччини разом із шістьма іншими жінками. Однак під час висадки пасажирів виникла неприпустима ситуація: кожну з жінок привозили за неправильною адресою (що, ймовірно, було наслідком помилки навігатора), після чого водії починали кричати, грубити та вимагати, щоб пасажирки залишали автобус. Коли я заступилася за одну з жінок, неповага та хамство були спрямовані й у мій бік.
Крім того, коли ми прибули на мою адресу, мене висадили за 500 метрів від місця призначення. Через це я змушена була нести три валізи пішки, що створило для мене значні незручності.
Однак найбільш неприємним стало те, що після прибуття я виявила крадіжку: з мого чемодана зник дорогий парфум. Його коробку залишили, а сам парфум викрали. Враховуючи, що чемодан перебував у багажному відсіку під наглядом персоналу автобуса, я маю підстави вважати, що крадіжка сталася саме під час перевезення.
Вимагаю: 1. Провести внутрішнє розслідування щодо некоректної поведінки водіїв та зникнення моїх речей. 2. Надати офіційну відповідь з поясненням ситуації. 3. Відшкодувати вартість вкраденого парфюма.
У разі ігнорування мого звернення я буду змушена звернутися до відповідних контролюючих органів.
Прошу розглянути мою скаргу та вжити відповідних заходів. З повагою Борисюк Наталія. м. Дніпро
Крадії і не належне ставлення до пасажирів - Отзывы о SAV.O.BUS
Шановна адміністраціє SAW. O. BUS,
Звертаюся до вас із офіційною скаргою на неналежне ставлення водіїв та можливу крадіжку під час поїздки вашим автобусом до Німеччини.
Я скористалася послугами вашого перевізника ( водія звали Віталій) в неділю 30 березня о 14.30 виїхавши зі Львова до Німеччини разом із шістьма іншими жінками. Однак під час висадки пасажирів виникла неприпустима ситуація: кожну з жінок привозили за неправильною адресою (що, ймовірно, було наслідком помилки навігатора), після чого водії починали кричати, грубити та вимагати, щоб пасажирки залишали автобус. Коли я заступилася за одну з жінок, неповага та хамство були спрямовані й у мій бік.
Крім того, коли ми прибули на мою адресу, мене висадили за 500 метрів від місця призначення. Через це я змушена була нести три валізи пішки, що створило для мене значні незручності.
Однак найбільш неприємним стало те, що після прибуття я виявила крадіжку: з мого чемодана зник дорогий парфум. Його коробку залишили, а сам парфум викрали. Враховуючи, що чемодан перебував у багажному відсіку під наглядом персоналу автобуса, я маю підстави вважати, що крадіжка сталася саме під час перевезення.
Вимагаю:
1. Провести внутрішнє розслідування щодо некоректної поведінки водіїв та зникнення моїх речей.
2. Надати офіційну відповідь з поясненням ситуації.
3. Відшкодувати вартість вкраденого парфюма.
У разі ігнорування мого звернення я буду змушена звернутися до відповідних контролюючих органів.
Прошу розглянути мою скаргу та вжити відповідних заходів. З повагою Борисюк Наталія. м. Дніпро
отзыв
Комментарии к отзыву