Замовлення монітору dell u2723qe. Гарна ціна але це про прислів'я про скупого). Через 2 дні після замовлення написали що за цією ціною монітора вже нема і підняли ціну десь на 500грн. Далі я чекав замовлення близько 8 днів. Отримувала замовлення дівчина і не расзпаковувала монітор з пакування нової пошти. В результаті монітор виявився бу, оригінальна коробка монітору була вся... Читать отзыв Замовлення монітору dell u2723qe. Гарна ціна але це про прислів'я про скупого). Через 2 дні після замовлення написали що за цією ціною монітора вже нема і підняли ціну десь на 500грн. Далі я чекав замовлення близько 8 днів. Отримувала замовлення дівчина і не расзпаковувала монітор з пакування нової пошти. В результаті монітор виявився бу, оригінальна коробка монітору була вся обклеєна скотчем, сам монітор разпаковувався і був залапаний пальцями. Звісно ніде не обговорювалося що монітор бу і це було сюрпризом. Як висновок: категорично не рекомендую зв'язуватися з цим магазином
Достоинства:
Ціна
Недостатки:
Поставляють використаний товар по ціні нового. На інших ресурсах багато схожих випадків. Категорично не рекомендую цього продавця.
Добрий день, Сергію. Дякуємо Вам за приділений час для оцінки нашого магазину. Першочергово хочемо перепросити за незручності з вартістю товару. На жаль, ми не змогли відвантажити монітор за замовленою ціною, тому окрім доплати запропонували Вам розглянути альтернативні варіанти або ж повернути кошти. Згідно із Вашим рішенням, роботу над замовленням продовжили. Щодо вигляду товару: річ у тому, що наші працівники не завжди мають змогу здійснити перевірку перед відправкою, оскільки це може викликати у покупця сумніви щодо його стану. Товар доставляється транспортною компанією, а не нами, тому ми просимо покупців здійснювати ретельний огляд при отриманні на цілісність та комплектацію (зазначаємо в смс-повідомленні із номером ТТН). Ми завжди раді допомогти, якщо покупець виявляє дефекти на відділенні та телефонує прямо з пошти або ж просто робить відмову. Нам дуже шкода, проте у даному випадку ми не можемо замінити монітор або повернути кошти. У майбутньому радимо Вам ретельно оглядати товар та звертатись до продавця прямо на відділенні або ж одразу робити відмову (якщо виявляєте дефекти). Бажаємо Вам вдалого та спокійного дня. З повагою команда "Redprice". Показать 1 ответ
Купував у вересні 24-го року цей ДБЖ. Був дуже радий данній покупці (але не дового) Перші проблеми почались приблизно місяць після придбання. Він просто почав відключатися і переходити в захист. Після того як я звязався з магазином і я їм пояснив ситуацію, мені повідомили, що я можу відправити його до них на ремонт по гарантії. Я погодився, але на той... Читать отзыв Купував у вересні 24-го року цей ДБЖ. Був дуже радий данній покупці (але не дового) Перші проблеми почались приблизно місяць після придбання. Він просто почав відключатися і переходити в захист. Після того як я звязався з магазином і я їм пояснив ситуацію, мені повідомили, що я можу відправити його до них на ремонт по гарантії. Я погодився, але на той момент я вже хотів його повернути. Нажаль мені відмовили тому що пройшло більше 14 днів з моменту продажу. Через деякий час мені його відремонтували та повернули назад. Звісно за відправку на нову пошту я платив самостійно. Після того як я його підключив до компютера він пропрацював від сили ще 2 місяця і знову та сама проблема. В тех.підтримці мені відмовили тому що пройшло більше трьох місяці (термін гарантії). Мені порадили щоб я його відвіз в місцевий ремонт (дякую за підказку), щою я без вас робив. До цього в мене стояв дбж Powercom BNT-1000AP який у мене приблизно з 2013 року. За цей період з ним не було ніяких проблем окрім заміни акумуляторів. Тому цей ДБЖ я рекомендую. Стостовно CyberPower Value2200EILCD і взагалі цього сайту redprice.in.ua я категорично не рекомендую
Достоинства:
Працював цілий місяць без проблем
Недостатки:
- Низький гарантійний термін
- Лояльність до покупців
- Не бажання вирішення проблеми
- Після дворазової поломки запропонували мені відвезти в місцевий ремонт
Добрий день, Вадиме. Дякуємо Вам за приділений час для оцінки нашого магазину. Кожен покупець ще до оформлення замовлення може ознайомитись із терміном гарантійного талону на той чи інший товар (на сайті або уточнивши у менеджерів) та прийняти рішення про те, чи варто робити замовлення. Оскільки Ви його оформили, можна стверджувати, що для Вас підійшли усі умови. Ваше перше звернення підпадало під термін дії гарантійного талону, тому ми провели роботи та надали Вам акт, в якому вказали причину поломки. Вдруге Ви звернулись після вичерпання цього терміну, тому менеджер сервісного центру порадив Вам віднести ДБЖ до місцевої майстерні. Жоден магазин не зобов'язаний приймати товар, який вийшов з ладу, якщо гарантійний талон уже недійсний. Ми цінуємо Вашу оцінку даного товару, проте в даному випадку не можна свідчити про те, що він є поганим. На жаль, поломки виникають не лише з вини виробника, а бувають спричинені перепадами напруги, тощо. Вадиме, нам шкода, що Ви не задоволені співпрацею із нами та самим товаром, проте від себе ми зробили усе можливе, аби допомогти. Бажаємо Вам гарного та мирного дня. З повагою - команда "Redprice". Показать 1 ответ
Замовляв компьютерне крісло Huzaro Ranger на день народження хреснику. На Новій пошті перевірив поверхнево, що усі деталі на місці та нічого не зламано внаслідок транспортування. Але коли вже вдома почав збирати крісло, виявилось, що воно вже було у використанні: - подряпини на підлокотниках - сколи на корпусі - потертості на тканині - потертості та подряпини на колесах. Можливо, це крісло... Читать отзыв Замовляв компьютерне крісло Huzaro Ranger на день народження хреснику. На Новій пошті перевірив поверхнево, що усі деталі на місці та нічого не зламано внаслідок транспортування. Але коли вже вдома почав збирати крісло, виявилось, що воно вже було у використанні: - подряпини на підлокотниках - сколи на корпусі - потертості на тканині - потертості та подряпини на колесах.
Можливо, це крісло стояло десь на вітрині, але було продано як нове. У поверненні товара продавець Redprice відмовив, аргументуючи це тим, що (цитую): "Ми відправляли новим, без потертостей, потрібно було все перевіряти на Новій пошті". Я перепрошую, але я мав на Новій пошті зібрати крісло, щоб переконатись, що воно дійсно нове? Навіть на думку не спадало, що можуть прислати товар, бувший у використанні, а потім робити з мене дурня - мовляв, сам винуватий.
Не рекомендую цього продавця взагалі, сам ніколи більше в них нічого не придбаю, та й усім знайомим перекажу.
Добрий день, Дмитре. Нам дуже прикро, що ситуація склалась таким чином. Надайте, будь ласка, номер Вашого замовлення, аби ми могли проаналізувати роботу над ним. Заздалегідь дякуємо.
Замовляв в зазначеній канторі ДБЖ. На 19-й день не дочекавшись свого замовлення скасував його. При чому практично кожен день починаючи з перебігу обумовлених п'яти-семи робочих днів за умовами поставки мені БРЕХАЛИ, що завтра, максимум після завтра мені буде відправлено моє замовлення. Деякі консультанти обіцяли відправити товар "сьогодні-завтра" (є записи розмов). З 18-го дня від замовлення взагалі перестали відповідати на мої... Читать отзыв Замовляв в зазначеній канторі ДБЖ. На 19-й день не дочекавшись свого замовлення скасував його. При чому практично кожен день починаючи з перебігу обумовлених п'яти-семи робочих днів за умовами поставки мені БРЕХАЛИ, що завтра, максимум після завтра мені буде відправлено моє замовлення. Деякі консультанти обіцяли відправити товар "сьогодні-завтра" (є записи розмов). З 18-го дня від замовлення взагалі перестали відповідати на мої дзвінки. Категорично не рекомендую зв'язуватись з канторою редпрайс.
Добрий день, Іване. Нам дуже прикро, що ситуація склалась таким чином. Надайте, будь ласка, номер Вашого замовлення, аби ми могли проаналізувати роботу над ним. Заздалегідь дякуємо.
Сделали заказ на зарядную станцию. На hot line было указано, что товар в наличии и на складе. По факту оказалось, что поставки надо ждать 5-10 дней, предложили внести предоплату. На пятый день увидели у них на сайте, что сроки поставки еще перенесены. Поэтому нашли у другого продавца этот товар и связались с магазином с просьбой отменить заказ. С начала предложили... Читать отзыв Сделали заказ на зарядную станцию. На hot line было указано, что товар в наличии и на складе. По факту оказалось, что поставки надо ждать 5-10 дней, предложили внести предоплату. На пятый день увидели у них на сайте, что сроки поставки еще перенесены. Поэтому нашли у другого продавца этот товар и связались с магазином с просьбой отменить заказ. С начала предложили самостоятельно через их сайт это сделать, но такой возможности, как оказалось, не предусмотрено. Потом начали нам рассказывать, что мы сами согласились ждать и своим отказом предоставляем им опоеделенные неудобства. В итоге, телефонный разговор они прервали и после на звонки не отвечали. Написали отзыв на их сайте, его удалили и, видимо, меня заблокировали, потому что больше отзыв оставить там я не могу. Написали на хот лайне. Через несколько часов деньги молча вернули на карту. Поэтому каждому самостоятельно решать, работать с этим продавцом или нет.
Добрий день, Юліє. Нам дуже прикро, що ситуація склалась таким чином. Надайте, будь ласка, номер Вашого замовлення, аби ми могли проаналізувати роботу над ним. Заздалегідь дякуємо.
Замовив в Redprice пилосос karсher wd-3. Оплатив передоплату згідно їхніх умов. Сказали що в наявності і буде відправлений 3-7 днів. Але по факту на 3 день сказали що до 7-го дня відправлять, але тут далі на 7-й день почекайте ще два дні логіст гарантував доставку. На 9-ий день знову обіцянки ще 4 дні почекати. Телефон не піднімають і не... Читать отзыв Замовив в Redprice пилосос karсher wd-3. Оплатив передоплату згідно їхніх умов. Сказали що в наявності і буде відправлений 3-7 днів. Але по факту на 3 день сказали що до 7-го дня відправлять, але тут далі на 7-й день почекайте ще два дні логіст гарантував доставку. На 9-ий день знову обіцянки ще 4 дні почекати. Телефон не піднімають і не передзвонюють. Кошти не повертають. Не замовляйте в них і тим більше не оплачувати передоплату. Товару в наявності не мають, брешуть і користуються коштами. Номер замовлення 196454.
Не раджу мати з ними справу КАТЕГОРИЧНО!!! Шахраї. Продають зламану техніку за відпрацьованою схемою. Надсилають товар з браком який при отриманні важко, або не можливо виявити. Мій приклад: прислали пилосос без акумулятора. АКБ знаходиться в середині пилососа під кришкою з гвинтами. При пробному запуску складається враження що АКБ розряджена і треба просто її зарядити... Пройшло декілька днів поки купив і... Читать отзыв Не раджу мати з ними справу КАТЕГОРИЧНО!!! Шахраї. Продають зламану техніку за відпрацьованою схемою. Надсилають товар з браком який при отриманні важко, або не можливо виявити. Мій приклад: прислали пилосос без акумулятора. АКБ знаходиться в середині пилососа під кришкою з гвинтами. При пробному запуску складається враження що АКБ розряджена і треба просто її зарядити... Пройшло декілька днів поки купив і отримав акумулятор. Вставив і ... пилосос не працює. Що в нього вирізали окрім акумулятора покаже час і "вскритіє". Листування з менеджером в стилі вікторини для школярів "-може вставили не тим боком?", "-а це його рідний акумулятор чи схожий?" і таке інше. При цьому жодного слова, жодної дії на вирішення проблеми. Після низки скарг і "висловлювань невдоволення" з видом "в перше чую" погодилися прийняти на ремонт(новий пилосос!!!) або заміну(після листувань важко повірити). Ситуація - враховуючи "бажання" продавця, я заплатив за пилосос, його відправлення, купив відсутню батарею, і тепер маю погодитись на ризик заплатити ще за відправлення і позбутися на завжди і грошей і пилососа, хоча й зламаного? (де що дізнався про ФОП Шемчук ). Зуськи! Руки в мене не із жопи, відремонтую. Прикро, що попався. Прочитав багато відгуків і про продаж, і про ремонт, і про вікторину питань ( на що час витрачався???!!!), всі ситуації близнюки, різний лише товар. До речі, пилосос купувався з пром ua з дотриманням всіх вимог. Листування про поміч таке саме, як і з продавцем пилососа. Користь від прома тільки до настання проблеми.
Замовила в даному магазині генератор Vortex VG 8500, товар не працював із самого початку, первірити на пошті можливості немає так як в генератор треба налити бензин і масло. Тому він був забраний, після чого виявилось що він не працює. Був відправлений по гарнатії, на що в магазині мені повідомили що вони його справили і відправляють назад. Я втретє заплатила за... Читать отзыв Замовила в даному магазині генератор Vortex VG 8500, товар не працював із самого початку, первірити на пошті можливості немає так як в генератор треба налити бензин і масло. Тому він був забраний, після чого виявилось що він не працює. Був відправлений по гарнатії, на що в магазині мені повідомили що вони його справили і відправляють назад. Я втретє заплатила за доставку, але при отриманні виявилось що він таки не працює. Магазин відправив не робочий товар, а тепер просто став мене ігнорувати і не відповідє ні в телеграмі, ні на телефонні дзвінки. Тому не раджу тут нічого купувати.
Це єдиний магазин, в якому я зустрів настільки жахливий сервіс та погану якість товару! Працюють там зажрані люди, яким начхати на клієнтів, нічого не підкажуть, не допоможуть, просто жах. Ще й товар відправили з браком Не раджу!
Найгірший інтернет магазин, з яким мені доводилось працювати. Робила замовлення монітора до комп'ютера, він був по акції, сказали що з ним все гаразд, просто стояв на вітрині, тому і йде по акції. Привезли до дому через день, кур'єр швидко заніс у квартиру і побіг. Коли мені його підключали, то побачили що він має дефекти. Він блимав і пускав чорні полоси... Читать отзыв Найгірший інтернет магазин, з яким мені доводилось працювати. Робила замовлення монітора до комп'ютера, він був по акції, сказали що з ним все гаразд, просто стояв на вітрині, тому і йде по акції. Привезли до дому через день, кур'єр швидко заніс у квартиру і побіг. Коли мені його підключали, то побачили що він має дефекти. Він блимав і пускав чорні полоси по екрані. Я зателефонувала у магазин, все розповіла, а вони такі "Так ви ж купували по акції, то на що ви розраховували?". І все.... Я явно не на таке розраховувала, тому якщо не хочете вляпатись як і я, то не замовляйте у них нічого по акції, або взагалі нічого не замовляйте з таким відношенням!
Заказал монитор, привезли, включили в розетку - типа работает и быстро уехали. Спустя полчаса, когда дошли к нему руки (был занят) решил подключить его и тут нежданчик....полосы пошли по монитору, одна сторона была темнее и мигать начал. Позвонил им, а они сразу начали отмахиваться, типа Вы же проверяли?!!! Но проверка была только секунд 5 и они сматались быстренько. Короче, деньги... Читать отзыв Заказал монитор, привезли, включили в розетку - типа работает и быстро уехали. Спустя полчаса, когда дошли к нему руки (был занят) решил подключить его и тут нежданчик....полосы пошли по монитору, одна сторона была темнее и мигать начал. Позвонил им, а они сразу начали отмахиваться, типа Вы же проверяли?!!! Но проверка была только секунд 5 и они сматались быстренько. Короче, деньги не вернули, монитор сломан так и стоит, а ремонт стоит почти так же как и сам монитор
Купив товар Qoltec 53972. 21.12.2022 заплатив всю сумму за товар. Сказали так буде дешевше так краще. Це була моя 1 помилка. Нiколи не вiдправляйте таким магазинам грошi одразу. Пicля отримання грошей написали що товар очiкують на недiлi... Читать отзыв Купив товар Qoltec 53972. 21.12.2022 заплатив всю сумму за товар. Сказали так буде дешевше так краще. Це була моя 1 помилка. Нiколи не вiдправляйте таким магазинам грошi одразу. Пicля отримання грошей написали що товар очiкують на недiлi i одразу направляють його менi.Пройшло 5 днiв, знову пишуть те ж саме що на недiлi отримають товар. Це вже 28.12.22. А тепер увага - 30.12.22 пишуть "Зараз ми працюємо над тим, аби доставити ваш товар".А через 4 днi коли я питаю де ТТH посилки пишкть що вiн буде, коли товар буде вiдправлено! Всi cкрiншоти-докази прикрiпив. Вже 10.01.23 пишуть що вийшла затримка з поставкою товару. А 14.01.23 пишуть що прийшов НЕ ТОЙ новар який я замовляв, а абсолютно iнша модель. Тобто ви розумiєте яке ставлення магазина до клiєнтiв... Прийшлося погоджуватися, 18.01.23 прийшов товар. I що могло пiти не так? Звiсно, товар не працював, у ньому була АБСОЛЮТНО не працююча батарея,вiн навiть не вмикався. Цього ж 19.01.23 магазин пише вiдправити цей товар до них. 25.01.23 пicля того як я намагався дот них достучатися вiдповiдають що товар на сервiсi,хоча я про це не знав, i дозвiлу НЕ давав. Звicно що за доставку до мене знову плачу я, хоч це все за виною МАГАЗИНА. Пiсля того як товар приходить до мене, я бачу що вiн знову не вiдповiдає тому що я хотiв, прошу ПОВЕРНУТИ кошти. До речi - виписка iз сервicа попала до мене лише 04.02.23!коли я сам на цьому наполiг. На що менi вiдповiдають що товар був на СЕРВICI, тому кошти НЕ повертаются. Тобто вы розумIєте - Продали не той товар що треба, ще й зламаний, ще й вiдправили без мого дозвiлу на сервic, а тепер не хочуть повертати грошi! Зараз, станом на 07.02.23 грошi вiдмовляются повертати. Нiколи не купуйте нiчого в цьому магазинi, якщо не хочете загубити грошi та нерви.
Увага! Нечесний продавець! Прошу зафіксувати претензію та повернути мені кошти за товар - 14300 грн. Замовив кавомашину, після розпаковки і увімкненння вона так і не запрацювала. В цей же день повідомив продавця про бажання повернення товару і повернення коштів. Від часу оплати товару і до повідомлення продавця пройшло усього півтори години. (оплата 2 січня о 15:04, повідомлення нідіслав продавцю... Читать отзыв Увага! Нечесний продавець! Прошу зафіксувати претензію та повернути мені кошти за товар - 14300 грн.
Замовив кавомашину, після розпаковки і увімкненння вона так і не запрацювала. В цей же день повідомив продавця про бажання повернення товару і повернення коштів. Від часу оплати товару і до повідомлення продавця пройшло усього півтори години. (оплата 2 січня о 15:04, повідомлення нідіслав продавцю о 16:18). Продавець відповів на наступний день, спочатку уточнив чи не було слідів користування та пошкоджень, після моєї відповіді що зовнішній стан в неї який і був, без ушкоджень та збережені захисні плівки, повідомив що повернення коштів не буде. Але ж відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» я маю повне право зробити повернення! Я приладом не користувався (якшо не враховувати розпакування з коробки та намаганння його запустити). Я не бажаю займатися та витрачати час на гарантійний ремонт, а вимагаю просто повернення коштів за товар неналежної якості та який мене не влаштовує!
До того ж правила повернення чітко прописані і на самому сайті продавця, що я як покупець можу зробити повернення товару протягом 3х днів, але я так розумію продавець діє на власний розсуд, тому доведеться звертатись до захисту прав споживачів.
А решті покупців порада купувати товари в іншому місці. Щей беруть предоплату при замовеленні 10% від товару. Це шоб точно вже товар вам ніхто не повертав?
22.11.22 року зробив в інтернет магазині REDPRICE замовлення на «Линейно-интерактивный ИБП APC BVX700LI-GR» оплатив повністю його вартість 4175, 88 грн. (карта оформлена на Шемчук Леоніда Вікторовича, причому на сайті вартість була одна, а коли почав фактично замовляти то на 200 грн. більше) і зробив ВЕЛИКУ ПОМИЛКУ станом на 19.12.22 року товару немає. На дзвінки постійно відповідає автовідповідач, потім вони... Читать отзыв 22.11.22 року зробив в інтернет магазині REDPRICE замовлення на «Линейно-интерактивный ИБП APC BVX700LI-GR» оплатив повністю його вартість 4175, 88 грн. (карта оформлена на Шемчук Леоніда Вікторовича, причому на сайті вартість була одна, а коли почав фактично замовляти то на 200 грн. більше) і зробив ВЕЛИКУ ПОМИЛКУ станом на 19.12.22 року товару немає. На дзвінки постійно відповідає автовідповідач, потім вони передзвонюють кормлять обіцянками, але останні три дні ігнор повний. За все моє життя зіштовхнувся з таким «кідаловом». Нікому не раджу цей магазин!!! Я представляю коли буде чудо і мене не кинуть з товаром я його отримаю, то яка там буде гарантія, відношення і тд.… Сто разів подумайте перед тим як робити замовлення!!! Нікому НЕ РАДЖУ цей магазин!!! ЖАХ а не магазин!!!
Магазин предложил товар который был у них и предоплату, что бы не ждать отправки 7 дней! В итоге получил оплатил и только на 3 день заметил скол пластика, которого в коробке не обнаружил! Высказал притензию по этому, что Новая почта не повредила и я еле заметил и вы знали об этом, но отмарозились удались, и все
Шахрайство. Поставляють використану техніку.
Як висновок: категорично не рекомендую зв'язуватися з цим магазином
CyberPower Value2200EILCD
Перші проблеми почались приблизно місяць після придбання. Він просто почав відключатися і переходити в захист. Після того як я звязався з магазином і я їм пояснив ситуацію, мені повідомили, що я можу відправити його до них на ремонт по гарантії. Я погодився, але на той... Читать отзыв Купував у вересні 24-го року цей ДБЖ. Був дуже радий данній покупці (але не дового)
Перші проблеми почались приблизно місяць після придбання. Він просто почав відключатися і переходити в захист. Після того як я звязався з магазином і я їм пояснив ситуацію, мені повідомили, що я можу відправити його до них на ремонт по гарантії. Я погодився, але на той момент я вже хотів його повернути. Нажаль мені відмовили тому що пройшло більше 14 днів з моменту продажу. Через деякий час мені його відремонтували та повернули назад. Звісно за відправку на нову пошту я платив самостійно. Після того як я його підключив до компютера він пропрацював від сили ще 2 місяця і знову та сама проблема. В тех.підтримці мені відмовили тому що пройшло більше трьох місяці (термін гарантії). Мені порадили щоб я його відвіз в місцевий ремонт (дякую за підказку), щою я без вас робив.
До цього в мене стояв дбж Powercom BNT-1000AP який у мене приблизно з 2013 року. За цей період з ним не було ніяких проблем окрім заміни акумуляторів. Тому цей ДБЖ я рекомендую.
Стостовно CyberPower Value2200EILCD і взагалі цього сайту redprice.in.ua я категорично не рекомендую
Кожен покупець ще до оформлення замовлення може ознайомитись із терміном гарантійного талону на той чи інший товар (на сайті або уточнивши у менеджерів) та прийняти рішення про те, чи варто робити замовлення.
Оскільки Ви його оформили, можна стверджувати, що для Вас підійшли усі умови.
Ваше перше звернення підпадало під термін дії гарантійного талону, тому ми провели роботи та надали Вам акт, в якому вказали причину поломки.
Вдруге Ви звернулись після вичерпання цього терміну, тому менеджер сервісного центру порадив Вам віднести ДБЖ до місцевої майстерні.
Жоден магазин не зобов'язаний приймати товар, який вийшов з ладу, якщо гарантійний талон уже недійсний.
Ми цінуємо Вашу оцінку даного товару, проте в даному випадку не можна свідчити про те, що він є поганим. На жаль, поломки виникають не лише з вини виробника, а бувають спричинені перепадами напруги, тощо.
Вадиме, нам шкода, що Ви не задоволені співпрацею із нами та самим товаром, проте від себе ми зробили усе можливе, аби допомогти.
Бажаємо Вам гарного та мирного дня.
З повагою - команда "Redprice". Показать 1 ответ
Продають неякісний та вживаний товар
На Новій пошті перевірив поверхнево, що усі деталі на місці та нічого не зламано внаслідок транспортування.
Але коли вже вдома почав збирати крісло, виявилось, що воно вже було у використанні:
- подряпини на підлокотниках
- сколи на корпусі
- потертості на тканині
- потертості та подряпини на колесах.
Можливо, це крісло... Читать отзыв Замовляв компьютерне крісло Huzaro Ranger на день народження хреснику.
На Новій пошті перевірив поверхнево, що усі деталі на місці та нічого не зламано внаслідок транспортування.
Але коли вже вдома почав збирати крісло, виявилось, що воно вже було у використанні:
- подряпини на підлокотниках
- сколи на корпусі
- потертості на тканині
- потертості та подряпини на колесах.
Можливо, це крісло стояло десь на вітрині, але було продано як нове.
У поверненні товара продавець Redprice відмовив, аргументуючи це тим, що (цитую): "Ми відправляли новим, без потертостей, потрібно було все перевіряти на Новій пошті".
Я перепрошую, але я мав на Новій пошті зібрати крісло, щоб переконатись, що воно дійсно нове?
Навіть на думку не спадало, що можуть прислати товар, бувший у використанні, а потім робити з мене дурня - мовляв, сам винуватий.
Не рекомендую цього продавця взагалі, сам ніколи більше в них нічого не придбаю, та й усім знайомим перекажу.
Нам дуже прикро, що ситуація склалась таким чином.
Надайте, будь ласка, номер Вашого замовлення, аби ми могли проаналізувати роботу над ним.
Заздалегідь дякуємо.
Категорично не рекомендую зв'зуватись
На 19-й день не дочекавшись свого замовлення скасував його.
При чому практично кожен день починаючи з перебігу обумовлених п'яти-семи робочих днів за умовами поставки мені БРЕХАЛИ, що завтра, максимум після завтра мені буде відправлено моє замовлення. Деякі консультанти обіцяли відправити товар "сьогодні-завтра" (є записи розмов). З 18-го дня від замовлення взагалі перестали відповідати на мої... Читать отзыв Замовляв в зазначеній канторі ДБЖ.
На 19-й день не дочекавшись свого замовлення скасував його.
При чому практично кожен день починаючи з перебігу обумовлених п'яти-семи робочих днів за умовами поставки мені БРЕХАЛИ, що завтра, максимум після завтра мені буде відправлено моє замовлення. Деякі консультанти обіцяли відправити товар "сьогодні-завтра" (є записи розмов). З 18-го дня від замовлення взагалі перестали відповідати на мої дзвінки.
Категорично не рекомендую зв'язуватись з канторою редпрайс.
Нам дуже прикро, що ситуація склалась таким чином.
Надайте, будь ласка, номер Вашого замовлення, аби ми могли проаналізувати роботу над ним.
Заздалегідь дякуємо.
Не рекомендую этого продавца
Нам дуже прикро, що ситуація склалась таким чином.
Надайте, будь ласка, номер Вашого замовлення, аби ми могли проаналізувати роботу над ним.
Заздалегідь дякуємо.
Шахраї беруть передоплату і пропадають
Кошти не повертають.
Не замовляйте в них і тим більше не оплачувати передоплату. Товару в наявності не мають, брешуть і користуються коштами.
Номер замовлення 196454.
Важливе ПОПЕРЕДЖЕННЯ!!!!
Надайте, будь ласка, номер або інші дані, за якими можна ідентифікувати Ваше звернення.
Дякуємо!
Відправляють непрацюючі товари
Надайте, будь ласка, номер замовлення, аби ми могли проаналізувати роботу над ним.
Заздалегідь дякуємо.
Найгірший сервіс!!!
Не замовляйте у них акційні товари!!!!!
Я явно не на таке розраховувала, тому якщо не хочете вляпатись як і я, то не замовляйте у них нічого по акції, або взагалі нічого не замовляйте з таким відношенням!
Привозят сломанный товар
Увага! Не покупайте у цьому магазинi!
Прийшлося погоджуватися, 18.01.23 прийшов товар.
I що могло пiти не так? Звiсно, товар не працював, у ньому була АБСОЛЮТНО не працююча батарея,вiн навiть не вмикався.
Цього ж 19.01.23 магазин пише вiдправити цей товар до них.
25.01.23 пicля того як я намагався дот них достучатися вiдповiдають що товар на сервiсi,хоча я про це не знав, i дозвiлу НЕ давав.
Звicно що за доставку до мене знову плачу я, хоч це все за виною МАГАЗИНА.
Пiсля того як товар приходить до мене, я бачу що вiн знову не вiдповiдає тому що я хотiв, прошу ПОВЕРНУТИ кошти.
До речi - виписка iз сервicа попала до мене лише 04.02.23!коли я сам на цьому наполiг.
На що менi вiдповiдають що товар був на СЕРВICI, тому кошти НЕ повертаются.
Тобто вы розумIєте - Продали не той товар що треба, ще й зламаний, ще й вiдправили без мого дозвiлу на сервic, а тепер не хочуть повертати грошi!
Зараз, станом на 07.02.23 грошi вiдмовляются повертати.
Нiколи не купуйте нiчого в цьому магазинi, якщо не хочете загубити грошi та нерви.
Не роблять обмін, обовязкова предоплата за товар
Прошу зафіксувати претензію та повернути мені кошти за товар - 14300 грн.
Замовив кавомашину, після розпаковки і увімкненння вона так і не запрацювала. В цей же день повідомив продавця про бажання повернення товару і повернення коштів. Від часу оплати товару і до повідомлення продавця пройшло усього півтори години. (оплата 2 січня о 15:04, повідомлення нідіслав продавцю... Читать отзыв Увага! Нечесний продавець!
Прошу зафіксувати претензію та повернути мені кошти за товар - 14300 грн.
Замовив кавомашину, після розпаковки і увімкненння вона так і не запрацювала. В цей же день повідомив продавця про бажання повернення товару і повернення коштів. Від часу оплати товару і до повідомлення продавця пройшло усього півтори години. (оплата 2 січня о 15:04, повідомлення нідіслав продавцю о 16:18). Продавець відповів на наступний день, спочатку уточнив чи не було слідів користування та пошкоджень, після моєї відповіді що зовнішній стан в неї який і був, без ушкоджень та збережені захисні плівки, повідомив що повернення коштів не буде. Але ж відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» я маю повне право зробити повернення! Я приладом не користувався (якшо не враховувати розпакування з коробки та намаганння його запустити). Я не бажаю займатися та витрачати час на гарантійний ремонт, а вимагаю просто повернення коштів за товар неналежної якості та який мене не влаштовує!
До того ж правила повернення чітко прописані і на самому сайті продавця, що я як покупець можу зробити повернення товару протягом 3х днів, але я так розумію продавець діє на власний розсуд, тому доведеться звертатись до захисту прав споживачів.
А решті покупців порада купувати товари в іншому місці. Щей беруть предоплату при замовеленні 10% від товару. Це шоб точно вже товар вам ніхто не повертав?
відео товару
Линейно-интерактивный ИБП APC BVX700LI-GR
Втюхивают брак и знают об этом
Продавцы воздуха
Не рекомендую