CyberPower Value2200EILCD - Відгуки про Redprice

Redprice
Відгук додано 23 грудня, 2024 год 10 переглядів
Купував у вересні 24-го року цей ДБЖ. Був дуже радий данній покупці (але не дового)
Перші проблеми почались приблизно місяць після придбання. Він просто почав відключатися і переходити в захист. Після того як я звязався з магазином і я їм пояснив ситуацію, мені повідомили, що я можу відправити його до них на ремонт по гарантії. Я погодився, але на той момент я вже хотів його повернути. Нажаль мені відмовили тому що пройшло більше 14 днів з моменту продажу. Через деякий час мені його відремонтували та повернули назад. Звісно за відправку на нову пошту я платив самостійно. Після того як я його підключив до компютера він пропрацював від сили ще 2 місяця і знову та сама проблема. В тех.підтримці мені відмовили тому що пройшло більше трьох місяці (термін гарантії). Мені порадили щоб я його відвіз в місцевий ремонт (дякую за підказку), щою я без вас робив.
До цього в мене стояв дбж Powercom BNT-1000AP який у мене приблизно з 2013 року. За цей період з ним не було ніяких проблем окрім заміни акумуляторів. Тому цей ДБЖ я рекомендую.
Стостовно CyberPower Value2200EILCD і взагалі цього сайту redprice.in.ua я категорично не рекомендую

Переваги:
  1. Працював цілий місяць без проблем
Недоліки:
  1. - Низький гарантійний термін
  2. - Лояльність до покупців
  3. - Не бажання вирішення проблеми
  4. - Після дворазової поломки запропонували мені відвезти в місцевий ремонт




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Redprice 26 грудня, 2024 год
Добрий день, Вадиме. Дякуємо Вам за приділений час для оцінки нашого магазину.

Кожен покупець ще до оформлення замовлення може ознайомитись із терміном гарантійного талону на той чи інший товар (на сайті або уточнивши у менеджерів) та прийняти рішення про те, чи варто робити замовлення.

Оскільки Ви його оформили, можна стверджувати, що для Вас підійшли усі умови.

Ваше перше звернення підпадало під термін дії гарантійного талону, тому ми провели роботи та надали Вам акт, в якому вказали причину поломки.

Вдруге Ви звернулись після вичерпання цього терміну, тому менеджер сервісного центру порадив Вам віднести ДБЖ до місцевої майстерні.

Жоден магазин не зобов'язаний приймати товар, який вийшов з ладу, якщо гарантійний талон уже недійсний.

Ми цінуємо Вашу оцінку даного товару, проте в даному випадку не можна свідчити про те, що він є поганим. На жаль, поломки виникають не лише з вини виробника, а бувають спричинені перепадами напруги, тощо.

Вадиме, нам шкода, що Ви не задоволені співпрацею із нами та самим товаром, проте від себе ми зробили усе можливе, аби допомогти.

Бажаємо Вам гарного та мирного дня.

З повагою - команда "Redprice".
Вадим 26 грудня, 2024 год
Хочу зауважити що мій старий ДБЖ працює і на далі (йому більше 10ти років)

а ваш товар з вересня місяця зломався двічі. Я думаю логіка тут присутня.
Відповідь представника Redprice 26 грудня, 2024 год
Вадиме, наш майстер вказав причину поломки.


Redprice
Всі відгуки

4.7 5
118 відгуків / 3062 перегляда
Інтернет-магазини
Интернет-магазин ElitaModa
Интернет-магазин ElitaModa

Рейтинг: 3.2
30 відгуків
SSS-STORE интернет-магазин
SSS-STORE интернет-магазин

Рейтинг: 1.5
8 відгуків
Modivo.ua
Modivo.ua

Рейтинг: 1.8
501 відгук
Интернет-магазин Domopolis
Интернет-магазин Domopolis

Рейтинг: 2.6
14 відгуків
DarStar
DarStar

Рейтинг: 4.7
132 відгука
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
979 відгуків
ART DE LUX Shop
ART DE LUX Shop

Рейтинг: 1.1
79 відгуків
Магазин Ultrasport.in.ua
Магазин Ultrasport.in.ua

Рейтинг: 4.6
208 відгуків
​MARCHI store
​MARCHI store

Рейтинг: 4.5
2 відгука