Вадим Отзыв написан 23 декабря, 2024 год9 просмотров
Купував у вересні 24-го року цей ДБЖ. Був дуже радий данній покупці (але не дового) Перші проблеми почались приблизно місяць після придбання. Він просто почав відключатися і переходити в захист. Після того як я звязався з магазином і я їм пояснив ситуацію, мені повідомили, що я можу відправити його до них на ремонт по гарантії. Я погодився, але на той момент я вже хотів його повернути. Нажаль мені відмовили тому що пройшло більше 14 днів з моменту продажу. Через деякий час мені його відремонтували та повернули назад. Звісно за відправку на нову пошту я платив самостійно. Після того як я його підключив до компютера він пропрацював від сили ще 2 місяця і знову та сама проблема. В тех.підтримці мені відмовили тому що пройшло більше трьох місяці (термін гарантії). Мені порадили щоб я його відвіз в місцевий ремонт (дякую за підказку), щою я без вас робив. До цього в мене стояв дбж Powercom BNT-1000AP який у мене приблизно з 2013 року. За цей період з ним не було ніяких проблем окрім заміни акумуляторів. Тому цей ДБЖ я рекомендую. Стостовно CyberPower Value2200EILCD і взагалі цього сайту redprice.in.ua я категорично не рекомендую
Достоинства:
Працював цілий місяць без проблем
Недостатки:
- Низький гарантійний термін
- Лояльність до покупців
- Не бажання вирішення проблеми
- Після дворазової поломки запропонували мені відвезти в місцевий ремонт
Добрий день, Вадиме. Дякуємо Вам за приділений час для оцінки нашого магазину.
Кожен покупець ще до оформлення замовлення може ознайомитись із терміном гарантійного талону на той чи інший товар (на сайті або уточнивши у менеджерів) та прийняти рішення про те, чи варто робити замовлення.
Оскільки Ви його оформили, можна стверджувати, що для Вас підійшли усі умови.
Ваше перше звернення підпадало під термін дії гарантійного талону, тому ми провели роботи та надали Вам акт, в якому вказали причину поломки.
Вдруге Ви звернулись після вичерпання цього терміну, тому менеджер сервісного центру порадив Вам віднести ДБЖ до місцевої майстерні.
Жоден магазин не зобов'язаний приймати товар, який вийшов з ладу, якщо гарантійний талон уже недійсний.
Ми цінуємо Вашу оцінку даного товару, проте в даному випадку не можна свідчити про те, що він є поганим. На жаль, поломки виникають не лише з вини виробника, а бувають спричинені перепадами напруги, тощо.
Вадиме, нам шкода, що Ви не задоволені співпрацею із нами та самим товаром, проте від себе ми зробили усе можливе, аби допомогти.
CyberPower Value2200EILCD - Отзывы о Redprice
Перші проблеми почались приблизно місяць після придбання. Він просто почав відключатися і переходити в захист. Після того як я звязався з магазином і я їм пояснив ситуацію, мені повідомили, що я можу відправити його до них на ремонт по гарантії. Я погодився, але на той момент я вже хотів його повернути. Нажаль мені відмовили тому що пройшло більше 14 днів з моменту продажу. Через деякий час мені його відремонтували та повернули назад. Звісно за відправку на нову пошту я платив самостійно. Після того як я його підключив до компютера він пропрацював від сили ще 2 місяця і знову та сама проблема. В тех.підтримці мені відмовили тому що пройшло більше трьох місяці (термін гарантії). Мені порадили щоб я його відвіз в місцевий ремонт (дякую за підказку), щою я без вас робив.
До цього в мене стояв дбж Powercom BNT-1000AP який у мене приблизно з 2013 року. За цей період з ним не було ніяких проблем окрім заміни акумуляторів. Тому цей ДБЖ я рекомендую.
Стостовно CyberPower Value2200EILCD і взагалі цього сайту redprice.in.ua я категорично не рекомендую
отзыв
Комментарии к отзыву
Кожен покупець ще до оформлення замовлення може ознайомитись із терміном гарантійного талону на той чи інший товар (на сайті або уточнивши у менеджерів) та прийняти рішення про те, чи варто робити замовлення.
Оскільки Ви його оформили, можна стверджувати, що для Вас підійшли усі умови.
Ваше перше звернення підпадало під термін дії гарантійного талону, тому ми провели роботи та надали Вам акт, в якому вказали причину поломки.
Вдруге Ви звернулись після вичерпання цього терміну, тому менеджер сервісного центру порадив Вам віднести ДБЖ до місцевої майстерні.
Жоден магазин не зобов'язаний приймати товар, який вийшов з ладу, якщо гарантійний талон уже недійсний.
Ми цінуємо Вашу оцінку даного товару, проте в даному випадку не можна свідчити про те, що він є поганим. На жаль, поломки виникають не лише з вини виробника, а бувають спричинені перепадами напруги, тощо.
Вадиме, нам шкода, що Ви не задоволені співпрацею із нами та самим товаром, проте від себе ми зробили усе можливе, аби допомогти.
Бажаємо Вам гарного та мирного дня.
З повагою - команда "Redprice".
а ваш товар з вересня місяця зломався двічі. Я думаю логіка тут присутня.