CyberPower Value2200EILCD - Отзывы о Redprice

Redprice
Отзыв написан 23 декабря, 2024 год 9 просмотров
Купував у вересні 24-го року цей ДБЖ. Був дуже радий данній покупці (але не дового)
Перші проблеми почались приблизно місяць після придбання. Він просто почав відключатися і переходити в захист. Після того як я звязався з магазином і я їм пояснив ситуацію, мені повідомили, що я можу відправити його до них на ремонт по гарантії. Я погодився, але на той момент я вже хотів його повернути. Нажаль мені відмовили тому що пройшло більше 14 днів з моменту продажу. Через деякий час мені його відремонтували та повернули назад. Звісно за відправку на нову пошту я платив самостійно. Після того як я його підключив до компютера він пропрацював від сили ще 2 місяця і знову та сама проблема. В тех.підтримці мені відмовили тому що пройшло більше трьох місяці (термін гарантії). Мені порадили щоб я його відвіз в місцевий ремонт (дякую за підказку), щою я без вас робив.
До цього в мене стояв дбж Powercom BNT-1000AP який у мене приблизно з 2013 року. За цей період з ним не було ніяких проблем окрім заміни акумуляторів. Тому цей ДБЖ я рекомендую.
Стостовно CyberPower Value2200EILCD і взагалі цього сайту redprice.in.ua я категорично не рекомендую

Достоинства:
  1. Працював цілий місяць без проблем
Недостатки:
  1. - Низький гарантійний термін
  2. - Лояльність до покупців
  3. - Не бажання вирішення проблеми
  4. - Після дворазової поломки запропонували мені відвезти в місцевий ремонт




Комментарии к отзыву

Ответ представителя Redprice 26 декабря, 2024 год
Добрий день, Вадиме. Дякуємо Вам за приділений час для оцінки нашого магазину.

Кожен покупець ще до оформлення замовлення може ознайомитись із терміном гарантійного талону на той чи інший товар (на сайті або уточнивши у менеджерів) та прийняти рішення про те, чи варто робити замовлення.

Оскільки Ви його оформили, можна стверджувати, що для Вас підійшли усі умови.

Ваше перше звернення підпадало під термін дії гарантійного талону, тому ми провели роботи та надали Вам акт, в якому вказали причину поломки.

Вдруге Ви звернулись після вичерпання цього терміну, тому менеджер сервісного центру порадив Вам віднести ДБЖ до місцевої майстерні.

Жоден магазин не зобов'язаний приймати товар, який вийшов з ладу, якщо гарантійний талон уже недійсний.

Ми цінуємо Вашу оцінку даного товару, проте в даному випадку не можна свідчити про те, що він є поганим. На жаль, поломки виникають не лише з вини виробника, а бувають спричинені перепадами напруги, тощо.

Вадиме, нам шкода, що Ви не задоволені співпрацею із нами та самим товаром, проте від себе ми зробили усе можливе, аби допомогти.

Бажаємо Вам гарного та мирного дня.

З повагою - команда "Redprice".
Вадим 26 декабря, 2024 год
Хочу зауважити що мій старий ДБЖ працює і на далі (йому більше 10ти років)

а ваш товар з вересня місяця зломався двічі. Я думаю логіка тут присутня.
Ответ представителя Redprice 26 декабря, 2024 год
Вадиме, наш майстер вказав причину поломки.


Redprice
Все отзывы

4.7 5
118 отзывов / 2882 просмотра
Интернет-магазины
Интернет-магазин Agromisto
Интернет-магазин Agromisto

Рейтинг: 2.6
83 отзыва
NikeINUA
NikeINUA

Рейтинг: 4.8
268 отзывов
Интернет-магазин ITfree
Интернет-магазин ITfree

Рейтинг: 3.9
37 отзывов
Магазин "Сади Буковини"
Магазин "Сади Буковини"

Рейтинг: 3.8
924 отзыва
telmone
telmone

Рейтинг: 4.8
791 отзыв
Интернет-магазин temu
Интернет-магазин temu

Рейтинг: 1.7
141 отзыв
Дендроферма семьи Бережнюк
Дендроферма семьи Бережнюк

Рейтинг: 2.2
20 отзывов
Магазин Alexlava
Магазин Alexlava

Рейтинг: 1.3
4 отзыва
GRAND TREND
GRAND TREND

Рейтинг: 3.6
107 отзывов
Компания Электробро (Electrobro)
Компания Электробро (Electrobro)

Рейтинг: 3.2
22 отзыва