Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
ПРОМ - НЕАДЕКВАТНІ БРЕХУНИ!!! - Отзывы о Prom.ua
Через місяць нова вимога повернути цьому шахраю 4 грн.!!!!!, які він дійсно помилково переплатив, і що не заперечується нашою компанією.
Замість вибачення та визнання огидної роботи своїх працівників, що не зважають на очевидні факти з листування з цим шахраєм та нашої конструктивної позиції у листуванні з ними, ПРОМ просто ганебно БРЕШЕ!!! у своєму коментарі на наш відгук. БРЕХНЮ ПРОМА МИ СПРОСТУЄМО ФАКТАМИ НАВЕДЕНИМИ НИЩЕ:
Повне листування зі скаржником на промі буде додане до цього відгуку у вигляді скріну (БЕЗЗАПЕРЕЧНИЙ ДОКАЗ БРЕХНІ ПРОМу)
1. Коментар ПРОМу:
"Скарга, про яку Ви пишете, могла б вирішитися відразу після звернення до Вашої компанії покупця, однак тон, заданий розмові з покупцем (і зафіксований на порталі в електронних повідомленнях ), на жаль, спричинив виникнення недовіри покупця до Вашої компанії та затягнув вирішення скарги на місяць. Олеже, реквізити для повернення грошових коштів були відправлені Вам покупцем 22.02.17, це також зафіксовано в повідомленнях, і суперечить інформації про скаргу, яку Ви поширюєте на зовнішніх ресурсах.
Що стосується браку товару, згодом покупець вже не вимагав компенсації за нього, оскільки пересилання товару обійшлося би дорожче самої вартості"
2. ДОКАЗИ БРЕХНІ ПРОМу:
Повне листування зі скаржником на промі буде додане до цього відгуку у вигляді скріну (БЕЗЗАПЕРЕЧНИЙ ДОКАЗ БРЕХНІ ПРОМу)
БРЕХНЯ ПРОМу №1:
Стосовно нашої вини в не розв'язанні проблеми з клієнтом із за нашого "тону", що нібито викликало недовіру покупця, то перша наша відповідь на претензію про недостачу та брак була такою:
"Вам не виставляли рахунок на сверла. Перед тим як висловлювати такі претензії звірте суму по накладній та суму оплати. Гачок "правильний" має зігнуту форму (в цьому сенс) це не брак. Отже ви нічого не переплачували. Товар отримали якісний.
Вислати ви можете НП 204 Київ Хоменко Олег 063 7771515. За власний рахунок оскільки факт браку кінцівки гачка та причини кривизни цанги треба з"ясувати. У разі підтвердження браку кінцівки гачка та цанги вам буде повернуто грошові кошти.
Окремо радимо вам перевіряти фактичний стан справ перед тим, як виставляти необгрунтовані претензії (це щодо перплати), А ТАКОЖ ПОВОДИТИСЬ ДОБРРОЗИЧЛИВО (ПОЗИТИВНО) З ЛЮДЬМИ, З'ЯСОВУВАТИ ВСІ НЕПЕРОЗУМІННЯ (ЯКЩО ВОНИ Є, А НЕ ТАК ЯК З "БРАКОВАНИМ" ГАЧКОМ) ЗВИЧАЙНИМ ТЕЛЕФОННИМ ДЗВІНКОМ, А НЕ ПОГРОЗАМИ..."
Як бачите все локанічно конструктивно - пояснюємо йому, що він помилився, щодо недостачі, браку, присоромили за хамську та агресивну поведінку....
ПРОМ ДЕ "ТОН"?!!!!!!!!!!!
БРЕХНЯ ПРОМу №2: ПРОМ стверджує: "...Що стосується браку товару, згодом покупець вже не вимагав компенсації за нього, оскільки пересилання товару обійшлося би дорожче самої вартості"
Ця брехню вже спростовано нами попередньою цитатою "...У разі підтвердження браку кінцівки гачка та цанги вам буде повернуто грошові кошти." МИ ПОВЕРТАЄМО КОШТИ, ЗРОЗУМІЛО, ЩО З КОМПЕНСАЦІЄЮ ВИТРАТ!!!! САМЕ ЦЕ МИ МАЛИ НА УВАЗІ!!!!!
Це відверта брехня ПРОМу. Зі слів ПРОМу в коментарі до попереднього відгуку факт "браку" беззаперечний (ЦЕ ВОНИ ПИШУТЬ НЕ НАМ, А СТОРОННІМ ЧИТАЧАМ ЗАМИЛЮЮТЬ ОКО, НАМ ТО ВОНИ ВИЗНАЛИ, ЩО ФАКТ БРАКУ НЕ ДОВЕДЕНО, ОСКІЛЬКИ НЕ ЗАБЛОКУВАЛИ НАС).
А головний прокол обдарованого брехуна- маніпулятора від ПРОМу, це те що він визнав, що ПРОМ не захистив покупця від "недобросовісного" продавця, не змусив його компенсувати брак, відмовився примусити продавця компенсувати пересилку браку, якщо таке звісно відбулося би.
ПРОМ ТИ БРЕШЕШ ТА НЕ ПОВАЖАЄШ НЕ ТІЛЬКИ КОМПАНІЇ ЯКІ РОЗМІЩЕНІ У ВАС, А Й БРЕШЕШ ТА НЕ ПОВАЖАЄШ ПОКУПЦІВ ПОРТАЛУ!!!
БРЕХНЯ №3: Так дійсно шахрай вислав нам реквізити для оплати (тут на відміну від брехунів з ПРОМу ми визнаємо свою помилку, просто друга скарга шахрая на нашу компанію надійшла від ПРОМу через місяць!!!! - забулися). Не повернули йому відразу тому, що він вимагав суму більшу ніж переплатив, на що ми йому прямим текстом написали, що повернення відбудеться після визнання ним фактичної, а не міфічної суми переплати. (ДОКАЗ У СКРИНШОТІ НИЩЕ!!!)
Це дало змогу брехуну -маніпулятору звинуватити нас, що ми поширили не правду.
Якби ПРОМ був порядною компанією, то замість такого звинувачення до нас повинні були б вибачитись перед нами, що їх працівники при розгляді скарги замість доброзичливої допомоги у вигляді нагадування реквізитів, безліч разів погрожували нам санкціями. ПРОМ ТАК НОРМАЛЬНІ АДЕКВАТНІ ЛЮДИНИ НЕ ПОВОДЯТЬСЯ!!!! НЕВЖЕ СКЛАДНО БУТИ ЛЮДЬМИ?!!!!!!!
І так, нашу правоту, щодо суми переплати визнав і сам ПРОМ, причини не повернення цих 4 грн.!!!!!!!!! зрозумілі з листування з цим шахраєм на ПРОМі (скрин нище!!!). Але замість нормального з'ясування обставин працівники СКК ПРОМу поводяться нахабно, брутально, не логічно, не розумно... БЕЗПІДСТАВНО ПОГРОЖУЮТЬ СВОЇМ КЛІЄНТАМ!!!!!, а штатний представник ПРОМу на цьому ресурсі брехун-маніпулятор замість вибачень оббріхує СВОЇХ КЛІЄНТІВ!!!!!!!, тому, що основна мета брехливих писанин цього маніпулятора є в тому, щоб зберегти обличчя перед відвідувачами цього ресурсу (що підтверджується коментарем цього брехуна наш відгук від 27 лютого "...Для розуміння інших читачів даного ресурсу процитуємо суть скарги..." - пише представник ПРОМу), а не розв'язання проблем СВОЇХ КЛЇЄНТІВ!!!!! створених самим же ПРОМом.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву