Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
АФЕРИСТЫ ПРОМЫШЛЯЮТ НА ПРОМЕ, А ПРОМ ЭТО ПОКРЫВАЕТ - Отзывы о Prom.ua
В итоге даже, если она почте откажется, она вернет себе деньги, а я - нет. За доставку мне никто не компенсирует, за упаковку тоже, товар мне нужно ждать возврат месяц.
Заказ был 30.07 вечером, она оплатила через Пром оплату. Я написала что отправка Розеткой в четверг 01.08. и едет 5-7 дней. Она согласилась. Также у меня это указано на сайте, что отправка Розеткой 2-3 дня. и едет 5-7 дней. 01.08 утром мы отправили Розеткой.
02.08 она мне пишет отмените заказ, вы не его отправили. Я ей отправила и квитанцию и статус, что мы отправили 01.08. Она пишет вы должны 31.07 были отправить, хотя я писала что отправка 01.08. И пишет что ей надо через 2 дня розетка, и ей все посылки доезжают за 2 дня. Пишу что Розетка 3-5 дней. Эта тв** пишет отзыв, я пишу на Пром, а Пром - написал что мнение покупателя. Т.Е. АФЕРИСТЫ ПРОМЫШЛЯЮТ НА ПРОМЕ, А ПРОМ ЭТО ПОКРЫВАЕТ. И ЕСЛИ У ВАС ЕСТЬ МАГАЗИН НА ПРОМЕ, ТО СЧИТАЙТЕ ЧТО ЕГО НЕТ. КАЖДАЯ ВОТ ТАКАЯ МР* МОЖЕТТ СДЕЛАТЬ ЗАКАЗ, ОТСТАВИТ ОТЗЫВ, ПРИ ЧЕМ ОНА ЭТО МОЖЕТ СДЕЛАТЬ 20РАЗ И ВАШ МАГАЗИН ПРОСТО СНИЗИТСЯ СО 100% НА МИНУС В РЕЙТИНГЕ.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми перевірили профіль покупця. Покупець має успішні замовлення на Prom, а також залишає позитивні відгуки.
Вказане замовлення було виключене з розрахунку показника успішних, але про видалення відгуку вам потрібно домовлятися безпосередньо з покупцем.
У відгуку покупець виклала своє бачення ситуації й описала враження від спілкування й обслуговування у вашому магазині.
Ми розуміємо, що отримувати негативні відгуки неприємно, але негативні відгуки — це невіддільна частина роботи продавця і головне не їх відсутність, а вміння з ними працювати.
Продавці насамперед мають бути зацікавлені у вирішенні спірних ситуацій з покупцями.
Ці рекомендації https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360004991257 допоможуть вам у роботі з відгуками.
Щодо не забраних покупцями замовлень. Ми компенсуємо витрати на доставку не забраних покупцями замовлень, що були оплачені Пром-оплатою.
Детальніше з програмою лояльності ви можете ознайомитися за посиланням https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360007241237
1. Шановна Антюшко Анна +380677748572, ви замовили 30.07 ввечері, підтвердили, що ви згодні на відправку 01.08. 01.08 зранку в 9 годині при відкритті Розетки, посилка була відправлена. 02.08 ви вирішили, що саме я маю скасувати - коли посилка була в дорозі. Я вам написала, скасуйте, якщо зможете. В чому питання? Чому я маю скасовувати, ви вирішили - ви і скасовуйте. По вашій схемі - я мала скасувати замовлення, зіпсувати собі рейтинг магазину, ви би отримали гроші, які сплатили Прому, УВАГА - не мені. А потім коли посилка вже б доіхала ви б отримали ще й товар. А я би залишились і без коштів і без товару. Цю шахрайську схему я знаю - тому не треба тут виписувати.
2.На моєму сайті вказано, відправка через Розетку 2-3 дні, доставка іде 5-7 днів, при підтвердженні замовлення Вас також попередили, що через Розетку доставка іде 5-7 днів, відправка 1-2 дні, а саме в четверг 01.08.2024р. Ви ЦЕ підтвердили. Всі скріни в мене є, просто нажаль Пром не дає їх кріпити. Чому ви не прікрепили всю переписку? хай люди бачать люди, коллеги, продавці.
3. Не ЧОМУСЬ відправили 01.08, а тому відправили 01.08. ТОМУ ЩО це було вказано на сайті, і ви дали це згоду в переписці. При покупці на сайті і при підтверженні замовлення.
4. Я НІЧОГО НЕ ставила в налаштуваннях, щоб покупець не зміг автоматично скасувати замовлення. Тому всі претензії на ПРОМ. Гроші які ви сплатили - ви оплачуєте ПРОМУ, а не мені. Мені вони заходять тільки після отримання покупцем. По друге, ще раз наголошую товар в пути - НЕ МОЖНО - НЕЛЬЗЯ - СКАСУВАТИ замовлення, яке не доіхало!!! Доіде, підете на пошту і відмовитесь! Вам повернуться гроші - а мені через місяць повернуть товар!
5. На рахунок тупить, хто тупить конкретніше давайте розберемо. Ви замовили, підтвердили, що вам підходить відправка 01.08, доставка 5-7 днів. І ВІДПРАВКА так і була - 01.08. 02.08, ви пишете що я повинна була відправити 31.07. Все взагалі нормально у вас чи як?
6. На рахунок хамського відношенння - ви серьезно? Я заплатила за доставку Розеткою (продавець теж платить за доставку і гроші і які я сплатила мені не повернуть), за упаковку, % коміссії Пром списав, завезла на Розетку - витратила бензин і час. Товар я отримаю назад через місяць, потім ще витрачу час і бензин, на то щоб його забрати. Зараз я витрачаю куча часу на переписки з вами. Іспортили мені рейтинг своїм відругом. А ви собі просто вирішили, хочу закажу, хожу откажусь, ще і рейтинг іспорчу магазину - це розвага така у вас? Нормально себе почуваєте? Все чудово у вас? Ви взагалі чули про людський труд, повагу до людей і до іх роботи? Думаю, що ні. А дуже шкода.
7. На рахунок не рекомендую. Це я НЕ рекомендую особі Антюшко Анна +380677748572 продавати чи надавати будь-які послуги!