Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Некомпетентність відділу SSK PROM.UA у вирішення спірної ситуації з клієнтом - Отзывы о Prom.ua
Клієнт відверто пише дурниці та обманює. Не подобається чи щось не підходить - не замовляйте товар. Який тут примус??? Ніхто нікого не заставляє робити замовлення - навіщо обманювати!?
Мінімальна сума замовлення обумовлена логістикою та цінами на доставку перевізників. У всіх наших конкурентів мінімальна сума замовлення 250 грн. Це не є порушенням з нашої сторони. А якщо є порушенням - ми обов'язково зменшимо її..?
А щодо клієнта, тут є ознаки наклепу та брехні в нашу сторону:
1. Клієнт пише що його змусили щось робити - тут обман, він зробив це замовлення через портал, оплатив його добровільно.
2. Сума мінімального замовлення на сайті 250 грн - клієнт написав 350 грн, що є також обманом!
3. Сума замовлення клієнта 258 грн - клієнт написав поверх 350 грн, що є також обманом!
Я навів Вам три аргументи, які свідчать про те, що відгук є відвертою брехнею.
Особисто мав з цим клієнтом телефонну розмову тривалістю понад 30 хв. Це старша людина, якій скучно і вона пакостить. Пропонувалися різні шляхи вирішення даної ситуації (безкоштовна доставка, знижки і т.д.) Я поцікавився в клієнта яким він бачить вирішення даної ситуації - натомість Тетяна почала розповідати про глибоку філософію життя і про те, що ми винні в тому, що всім погано живеться і у війні винні і т.д. На жаль, достукатися до клієнта не вдалося ((
Тепер я наведу Вам аргументи, які свідчать про те, що з нашої сторони робота була виконана на відмінно і ми точно не заслуговуємо на погану оцінку через поганий настрій людини чи філософське бачення, що не відповідає оцінці нашої роботи:
1. Замовлення клієнт залишив на сайті 31.07.2023 11:53 год
2. З клієнтом зв'язалися та підтвердили замовлення через 1.5 години в 13:19 год
3. Наш працівник доставив замовлення в точку видачі Rozetka 31.07 вечером
4. Ціна товару відповідала описі
5. Товар був в наявності
6. Доступне до видачі замовлення було 03.08 (згідно заявленого часу по доставці від Розетка)
Тепер скажіть, при якісно виконаній роботі чому я отримав оцінку магазину 1 ?
І ще одне запитання: чому ви відмовляєте у виправленні відгуку?
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми розуміємо, що отримувати негативні відгуки неприємно. Тим паче коли ми вважаємо, що залишені вони безпідставно. Але ситуації трапляються різні.
У відгуку покупець виклав своє бачення ситуації, на що має повне право.
Ми бачимо, що ви вже прокоментували цей відгук, ваш коментар допоможе скласти враження у покупців про ваш магазин та дасть змогу оцінити ситуацію з обох боків.
У вас високий рейтинг обслуговування й один негативний відгук суттєво на нього не вплине. Головне — це якісне обслуговування, яке ви надаєте.
Ваш коментар як оправдання того, що невідповідність роботи служби підтримки - це нормальне явище. Яке має значення скільки в нас позитивних коментарів?
Предмет розмови - те, що при ідеально виконаній роботі оцінка магазину неадвекватним клієнтом 1 зірочка.
А профільний відділ від прому бачить, що є несправедлива оцінкка і не виправляє її.
Уб людки учат друг друга мошенничать.
Делятся опытом.
Много букв, но стоит почитать и сделать выводы.
«Якщо ви інстаграмщиця, і постійно викладаєте фото,
але ваш дохід не дозволяє оновлювати ваш гардероб з тією швидкістю,
що і фото в Інстаграмі - є лайфхак!
Шукаєте продавця (бажано з 200+ відгуками, 200+ продажами
та термінами реєстрації 5+ років.
Це обов‘язкова умова, бо продавці з меншими даними
можуть відмовитися від повернення, можуть пожертвувати
своїм аккаунтом, і ви можете залишитись з речами
в яких ви вже сфоткалися для інсти), шукаєте продавця,
який продає нові речі, що підлягають поверненню
по закону 14 днів з дня отримання.
Не задавайте ніяких уточнень по речах.
Замовляєте одночасно від 3 до 5 речей, можна більше, але це ризиково.
Оплачуєте, не бійтесь потім ці гроші все одно продавець верне,
ще й зворотню доставку речей оплатить.
Описи перед покупкою можна не читати, вони
ніякої законної сили на цій площадці не мають, т
і уточнення,заміри,розміри, бренди, то все продавець
пише для себе, ви потім можете легко сказати,
що то все не бачили і не зрозуміли.
Головне, щоб стан був вказаний новий і під
товаром висвічувалась плашка «Повернення протягом 14 днів».
Річ можете замовляти хоч з безпечною доставкою, хоч напряму - без різниці.
Ви потім спокійно можете заявити, що не зобов‘язані оглядати
посилку на пошті, це ваше право, а не обов‘язок.
При оформленні скарги адміністрація все одно буде на стороні покупця.
В день отримання посилки і на наступний нічого продавцю не пишете,
користуєтесь речами, фотографуєтесь
(новий брендовий сток без паперових бірок - це взагалі ням-ням),
пишете на приблизно третій день, в обід(під кінець другої доби),
що ви дуже розчаровані у всіх речах, вони не підійшли
вам за розмірами, а на одній виявлені сліди зносу
чи примірки (плями поту під пахами наприклад),
головне бірки не знімати, а якщо нема паперових, то взагалі супер.
Писати, що одна з речей має дефекти обов‘язково,
бо інакше доведеться всі ці речі повертати назад за свій рахунок.
Фото дефектів можна одразу не прикріплювати,
для адміністрації це не важливо, вони продавцю все
одно будуть відповідати шаблонними фразами
про обов‘язкове повернення впродовж 14 днів і
в вашу переписку з продавцем ніхто вникати не буде.
Далі переписуєтесь з продавцем, бажано з інтервалами
в кілька годин, розтягуйте час, створіть собі кілька
шаблонних заготовок зі звунуваченнями,
косіть під сліпкувату пенсіонерку з 58-60 розміром,
що купувала для дочки,
Кажіть, що в описах нічого не розумієте,
що думали, що це інтернет-магазин, фото слідів поту
про які ви писали на 3 день прикріпіть на 5 день,
коли в продавця здадуть нерви.
До цього часу ви вже зможете заносити до бруду якусь 1 з 3-5 речей.
Якщо продавець відмовляється в такому стані забирати речі,
вимагає розібратись, кидаєте скаргу, продавця заблокують.
Після блоку продавець в шоці, якщо це для нього канал
продаж він плює на той стан речей і
погоджується забрати їх за свій рахунок.
Відправляєте наложкою, але не одразу.
Тягніть як можна довше (можна ще 5-7 днів користуватись речами).
Головне, що продавець погодився забрати їх назад.
Коли вже наробили достатньо фото в речах і вони
вам надоїли відправляєте речі продавцю.
Отримуєте назад гроші.
Аби адміни не розкрили вашу схему робіть це з
не частіше раз в 2 міс,
між цим купіть труси/носки/гольф в сіточку за 30 грн
і залиште+отримайте позитивний відгук.
Це буде створювати баланс.
Безправний лох-продавець не мамонт - не вимре.
Користуйтесь, кому треба. Не дякуйте.»
пэтя, если ты это написал мне,
то я предлагаю тебе свалить в реале в бутик,
на рынок, в торговвй центр.
Все вживую выбирать, мерять, щупать,
нюхать и слюнявить.
Цены тебя волшебно удивят и удавят...
Мною всего лишь выдан текст аферистки
с группы фейсбука.
Шуруй туда, пэтя, ищи ее
и ей пиши претензии.
научись читать внимательно,
и читай с самого начала,
потом пиши высеры от осла
Испанский стыд.
Извините, Дмитро, я очень стесняюсь спросить :
ради чего вы унижались 37 минут, 49 секунд ?
это острая жизненная необходимость ?
Вы своей беседой очень порадовали
тетку - энергетического вампира.
Такие заказывают копеечный товар
и ОБЯЗАТЕЛЬНО пытаются промывать мозг продавцу.
Извините за резкие слова :
вы что, себя на помойке нашли ?
предлагали сумасбродке скидки
и бесплатную доставку ?..... ппц
Вы в цену товара заложили стоимость
обработки заказа : ваше время и
возможный моральный ущерб ?
Всего за 258 гр !!! я не просто в шоке, а в ах...уе.
Так ни жизни, ни здоровья не хватит, ублажать
нищебродов, им правду и справедливость
не получится доказать никогда.
Нищеброды - это не те люди, у которых нет денег.
Нищеброд - это наглая сущность, подобная пу йлу и руzzким,
которая считает, что ей должен весь МИР,
и она всем может ставить свои условия !
Плюньте на отзыв, скройте его и забудьте,
рейтинг не пострадает.
Нельзя, чтобы эта баба с дикими запросами думала,
что можно нагло врать, и отзывом на колени поставить.
Она купила товара на 25 копеек, и расставила пальцы
веером, как в дорогом автосалоне !
А если со всеми так вести себя, то будет
массовое явление таких сущностей,
и заработать даже на минимальную зарплату
будет проблемой.
Потом придется тратить заработанное на дорогие
таблетки, или коньяк.
И то и другое с ужасными побочными действиями.
Але погодьтеся за 2 роки 1000 відгуків з рейтингом 5 - це ознака того, що ми стараємося вгодити навіть найбільш вибагливим і це вдавалося)
Щодо відділу SKK - тупо неадеквати, вони хочуть бачити вирішення ситуації з нашої сторони, хоча тут і так все ідеально:
1. Ціна на товар найнижча на ринку;
2. Підтвердження замовлення за 1.5 години після залишення заявки;
3. Безкоштовна доставка через розетку при сумі замовлення 258 грн;
4. По товару все чудово;
5. До клієнта зателефонували, щоб зрозуміти, що не так.
І навіть при такому розкладі - відділ SKK не бачить вирішення даної ситуації з нашої сторони. Склалося враження, що там тупо якесь .... одноосібно вирішує - точніше не вирішує і не хоче бачити старання магазину.
А ще товариш планував відкривати магазин на промі, покажу йому, як цінують тут підприємців...
Забейте большой болт и на отзыв, не
ждите справедливости от поддержки сайта.
Ее не будет.
Для них главное, чтобы вы купили пакет.
У вас 1000 відгуків з рейтингом 5 .
"Комплекс отличника" - не есть полезно.
Здравый пофигизм - это сила.
Товарищ пусть все сам пробует.
В любом деле все у всех по разному получается.
Зависит от многих факторов.