Дмитрий Отзыв написан 30 июля, 2022 год24 просмотра
Доброго дня! Замовляв колінвал на автомобіль Subaru Forester, 16.06.2022 при замовленні було надоно номер кузова автомобіля для підбору вище вказоної деталі, все перевірили і менеджер Влад, запевнив, що деталь підійде, обіцяв доставку 7 днів. Номер замовлення 30555. Після 7 днів кожного дня потрібно було самому цікавитись, що з замовленням і коли відправлять. Деталь була в Луцьку 24.06.2022 отримав товар лише 02.07.2022. Вартість доставки не входить у вартість товару. При огляді його на сервісі перед встановленням було виявлено, що колінвал не підходить. (фото додам). При вирішенні питання про повернення деталі довелося чекати 2 дні при тому, що були надані фото різниці деталей. На прохання надати номер керівника для, як найшвидшого вирішення питання так як автомобиль належить одному із підрозділів ЗСУ і терміни виконання ремонту закінчуються, поступила відмова. Запропонували скористатися послугою на сайті «Написати керівнику» при залишенні номера телефона на сайті RESTAUTO за період 3 діб ніхто не зателефонував. Яке рішення вони приймали весь цей час не зрозуміло. 05.07.2022 товар був повернутий постачальнику при умові: Без наложки. Повернення коштів відбудеться після надходження запчастини на склад в м. Луцьк. !!! УВАГА !!! При поверненні товару оплата повертається за вирахуванням витрат на доставку товару в обидва боки !!! Товар був отриманий продавцем 07.07.2022, але кошти так і не були повернуті. 08.07.2022 на питання де кошти за товар, була отримана відповіть, що кошти повернуть у вівторок – це 12.07.2022, але кошти так і не були повернуті. В цей же день була розмова і переписка з керівником Романом Миколайовичем, с приводу умов повернення коштів, на що була отримана відповідь, що кошти ви отримаєте в тому випадку, коли «Поляк» поверне нам кошти і лише тоді ми зможемо вам їх перерахувати. В результати кошти були повернуті 29.07.2022 не в повному обсязі. Питання: Чому при отриманні товару не були повернуті кошти? Чому змінилися умови повернення коштів? Чому я повинен платити за доставку товару з вини співробітника компанії? Чому я як клієнт повинен залежити від інших замовлень і очікувати тижнями пока заберуть і відправлять товар? Чому за не компетентність співробітника повинні страждати інші люди? Як ви дотримуєтесь Закону України «Про захист прав споживачів»?
Шахраї restauto.com.ua - Отзывы об Интернет-магазин restauto.com.ua
Яке рішення вони приймали весь цей час не зрозуміло. 05.07.2022 товар був повернутий постачальнику при умові:
Без наложки.
Повернення коштів відбудеться після надходження запчастини на склад в м. Луцьк.
!!! УВАГА !!! При поверненні товару оплата повертається за вирахуванням витрат на доставку товару в обидва боки !!!
Товар був отриманий продавцем 07.07.2022, але кошти так і не були повернуті.
08.07.2022 на питання де кошти за товар, була отримана відповіть, що кошти повернуть у вівторок – це 12.07.2022, але кошти так і не були повернуті. В цей же день була розмова і переписка з керівником Романом Миколайовичем, с приводу умов повернення коштів, на що була отримана відповідь, що кошти ви отримаєте в тому випадку, коли «Поляк» поверне нам кошти і лише тоді ми зможемо вам їх перерахувати. В результати кошти були повернуті 29.07.2022 не в повному обсязі.
Питання:
Чому при отриманні товару не були повернуті кошти?
Чому змінилися умови повернення коштів?
Чому я повинен платити за доставку товару з вини співробітника компанії?
Чому я як клієнт повинен залежити від інших замовлень і очікувати тижнями пока заберуть і відправлять товар?
Чому за не компетентність співробітника повинні страждати інші люди? Як ви дотримуєтесь Закону України «Про захист прав споживачів»?
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву