Ярослава Отзыв написан 7 июля, 2025 год8 просмотров
Хочу залишити цей відгук, з надією, що компанія TPG змінить свій підхід в роботі, та в відношенні до своїх клієнтів, і що мій відгук збереже здоров'я, нервову систему майбутніх туристів. Якщо ви свідома людина, 100 раз подумайте чи їхати з даною компанією!!!
* 27.06.2025 р. виїзд Кривий Ріг - Кранево Болгарія, автобус КЕ 2911 МІ. Автобус затримався, про що нас не попередили, поки ми не почали дзвонити, щоб дізнатися, що сталось. Виявилось автобус зламався !!! Увага, це дуже важливо. Далі буде ... Треш * Були плюси : кондиціонер, WI FI, воду дали, та круасан * Трансфер зустрів вчасно, комфортно довіз до готелю. На цьому все :((
* 04.07.2025 р Виїзд Кранево - Кривий Ріг. Час 12.10 ранку, в +-11.00 ми були на місці очікування, на зупинці, на трасі, серед бродячих собак, котів, на спеці. Фото додаю. Так ми просиділи годину, почали дзвонити оператору TPG, сказали чекати, автобус їде, ми ще почекали,автобуса немає, знову дзвонимо, " вибиваємо" номер водія автобуса, дзвонимо йому, в він каже,так ми зламалися!!! Знову ЗЛАМАЛИСЯ!!! І каже, що оператора він попередив, ще вранці, але нас чомусь не попередили та вивезли в спеку +35. Ми почали вже дзвонити всім, приймаючій стороні, оператору TPG, на гарячу лінію офісу до Київа. Всі робили здивований вигляд, що вперше про це чують. В інфа листі від TPG було вказано, що час прибуття може змінюватися через затримки пов'язані з проходженням кордону, заторами, погодними умовами, ремонт доріг. Не один з ціх пунктів не підходить під нашу ситуацію. Ми були, як ті собаки, покинуті, втомлені, та не знали що робити. А коли на наше прохання, повернути нас в готель, до часу коли буде відремонтований автобус, оператор TPG сказали, що не можуть, визивайте таксі та їдьте ( за свої кошти) . Після того, як ми сказали, що всі розмови записані, в нас є фото та відео докази, в яких умовах ми знаходимось, та халатне до нас відношення, нас все ж таки повезли в готель, дякую власнику готеля, він дозволив скільки треба бути на басеїні. Прийшов інфалист від TPG ( фото додаю). О 17.00 годині ми були знову на тій самій обстановці, автобус за нами приїхав о 22.40 годині вечора. Автобус був рейсовий, наш не відремонтували. Все це пишу, для того, щоб ви зрозуміли, і зробили висновки, що компанії начхати, на нас, вони випускають автобуси, які постійно ламаються. Ця вся ситуація, напряму є загроза життю людини, починаючи від автобуса, який може зламатися в будь який час,і закінчуючи умовами, я яких знаходишься поки чекаєшь автобус. Нас довезли до Одеси, де знайшли нам маршрутку, без кондиціонера, ми сиділи біля самого люка, порадувало в голову, в уха, закрити люк неможливо, бо тоді геть спека, та немає чим дихати.
Ви думаєте, хоть хтось нам подзвонив та вибачився, за таку ситуацію? Звичайно ні. Ви думаєте хтось подзвонив, і сказав , що поверне кошти за куплені платні білети в автобусі, звичайно ні.
Компанія TPG, жахливе відношення, зламані автобуси, загроза життю - Отзывы о TPG Agency
* 27.06.2025 р. виїзд Кривий Ріг - Кранево Болгарія, автобус КЕ 2911 МІ. Автобус затримався, про що нас не попередили, поки ми не почали дзвонити, щоб дізнатися, що сталось. Виявилось автобус зламався !!! Увага, це дуже важливо.
Далі буде ... Треш
* Були плюси : кондиціонер, WI FI, воду дали, та круасан
* Трансфер зустрів вчасно, комфортно довіз до готелю. На цьому все :((
* 04.07.2025 р Виїзд Кранево - Кривий Ріг. Час 12.10 ранку, в +-11.00 ми були на місці очікування, на зупинці, на трасі, серед бродячих собак, котів, на спеці. Фото додаю. Так ми просиділи годину, почали дзвонити оператору TPG, сказали чекати, автобус їде, ми ще почекали,автобуса немає, знову дзвонимо, " вибиваємо" номер водія автобуса, дзвонимо йому, в він каже,так ми зламалися!!! Знову ЗЛАМАЛИСЯ!!! І каже, що оператора він попередив, ще вранці, але нас чомусь не попередили та вивезли в спеку +35. Ми почали вже дзвонити всім, приймаючій стороні, оператору TPG, на гарячу лінію офісу до Київа. Всі робили здивований вигляд, що вперше про це чують. В інфа листі від TPG було вказано, що час прибуття може змінюватися через затримки пов'язані з проходженням кордону, заторами, погодними умовами, ремонт доріг. Не один з ціх пунктів не підходить під нашу ситуацію. Ми були, як ті собаки, покинуті, втомлені, та не знали що робити. А коли на наше прохання, повернути нас в готель, до часу коли буде відремонтований автобус, оператор TPG сказали, що не можуть, визивайте таксі та їдьте ( за свої кошти) . Після того, як ми сказали, що всі розмови записані, в нас є фото та відео докази, в яких умовах ми знаходимось, та халатне до нас відношення, нас все ж таки повезли в готель, дякую власнику готеля, він дозволив скільки треба бути на басеїні.
Прийшов інфалист від TPG ( фото додаю). О 17.00 годині ми були знову на тій самій обстановці, автобус за нами приїхав о 22.40 годині вечора. Автобус був рейсовий, наш не відремонтували. Все це пишу, для того, щоб ви зрозуміли, і зробили висновки, що компанії начхати, на нас, вони випускають автобуси, які постійно ламаються. Ця вся ситуація, напряму є загроза життю людини, починаючи від автобуса, який може зламатися в будь який час,і закінчуючи умовами, я яких знаходишься поки чекаєшь автобус. Нас довезли до Одеси, де знайшли нам маршрутку, без кондиціонера, ми сиділи біля самого люка, порадувало в голову, в уха, закрити люк неможливо, бо тоді геть спека, та немає чим дихати.
Ви думаєте, хоть хтось нам подзвонив та вибачився, за таку ситуацію? Звичайно ні. Ви думаєте хтось подзвонив, і сказав , що поверне кошти за куплені платні білети в автобусі, звичайно ні.
отзыв
Комментарии к отзыву